Ihmeellinen fuck buddy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoa ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoa ?

Vieras
Ensin oli seksiä silloin kun saatiin aika sovittua,sitten se loppui kokonaan ja pari kome viikkoa sitten mies otti yhteyttä et miksi musta ei kuulu mitään. No kerroin ja sit sanoi että otathan yhteyttä kun siltä tuntuu. Odottaako se nyt että otan yhteyttä vai miksi ei itse ota? kun en luvannut mitään vaan. Ennen kumpikin otti nykysin se ei ota (mitä nyt tämä viimeisin miksi ei kuulu mitään) vaan minun pitäisi. Ja sitten jos otan niin sillä on aina kiire. En ole siis ottanut yhtyttä enkä nyt ole ottamassakaan vaikka haluisinkin mutta jotenkin mennyt maku tähän yhtydenpitoon kun sen pitäsi lähteä aina minusta ja sitten ei kuitenkaan sovi.Mitä ihmettä mies meinaa? Silti kysyi seurustelenko jo ja toivottavasti en seurustelisi(tietää että sitten seksi loppuisi meidän väliltä...vaikka ei sit nytkään ole enää hetkeen ollut).

Aika kamalaa jos fuck buddyn kanssa menee noin vaikeaksi. Samalla vaikeudella voisi rakentaa jo parisuhdettakin. :D
Tai mulla ainakin on se käsitys että fuck buddyn kanssa pitäisi olla helppoa...

Kysy siltä suoraan että mitä ihmettä se susta oikein haluaa.

[QUOTE="harmaa";30300912]Aika kamalaa jos fuck buddyn kanssa menee noin vaikeaksi. Samalla vaikeudella voisi rakentaa jo parisuhdettakin. :D
Tai mulla ainakin on se käsitys että fuck buddyn kanssa pitäisi olla helppoa...

Kysy siltä suoraan että mitä ihmettä se susta oikein haluaa.[/QUOTE]

Vähän samaa ihmettelin :D
Olisko voinut käydä niin,että jossain vaiheessa yhteydenotot olivat vain / tai melkein vain miehen puolelta ja kun hän lopetti yhteydenoton niin yhteydenpito loppui siis kokonaan..? Ja nyt mies miettii, etteikö sua "kiinnosta" enää yhtään tai onko sun elämäntilanne muuttunut..

Yhteistyössä