Ihme tilanne, joteski ärsyttävää..

Luin facebookista, että mun kaverin tyttöystävä (jolla lapsia edellisestä suhteesta) etsii lastenvaatepaketteja. Mulla on juuri sen kokosia ja juuri samalle sukupuolelle muutama pussillinen ja kirjotin sille, että tuu penkomaan. (Emme ole ikinä nähneet ns.kunnolla, tiedetty toisemme aina, mutta olemme korkeintaan tuttuja.)
Mun kaveri sitten soitti mulle maanantaina, että sopisko jos he loppuviikosta tulis? Todennäköisesti to tai pe. Sanoin, että sopii ja soitellaan tarkempia aikatauluja.

No, mitään ei oo kuulunu ja nyt se tyttöystävä on laittanut uuden ilmoituksen facebookiin, että etsii vaatepaketteja lapsilleen? :O

Joo ei oo mun ongelma jos ei vaatteet kelpaa, eikä ole mun homma perään soitella kun itse olisin hyvää hyvyyttäni ilmaiseksi hyviä vaatteita antamassa, mutta olen vähän hämilläni (?) ettei ees tästä mun kaverista oo kuulunut mitään?! Jotenkin tosi ärsyttävää..

Jos ei oo kuulunu huomiseen mennessä, niin vaatteet menee sitten toiselle ottajalle :)

..
Outoa. Mun mielestä kuulostaa siltä, että eivät kehtaa/halua jostain syystä tulla. Tai toinen mitä tulee mieleen, että olisiko nainen joku tosi mustasukkanen tapaus..?

Mä ehkä laittaisin viestiä vielä kaverille, että annanko vaatteet toiselle ottajalle vai tulevatko hakemaan.:)

Yhteistyössä