Ihme tauti taas, kuumepiikki ja sit ei mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme tauti taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme tauti taas

Vieras
Toi 4v oli eilen aika vetämätön koko päivän. Leikki ja riehu kyllä aamupäivällä, mutta sitten väsähti.
Nukahti hiukan 17 jälkeen kovasti niiskuttaen.
Heräs 20 aikaan ja kun mittasin niin kuumetta 38.6.
Annoin lääkettä ja nukahti uudestaan.
Aamulla heräs 7 aikoihin ja ei mitään. Ei niiskuta, ei kuumetta ja menee kun höyryveturi eteenpäin.
Ei oo noussu kuume vaikka on tosiaan ollu ylhäällä sen 3 tuntia ja koko ajan rakennelleet majaa, leikkineet piilosta ja touhunneet.
Ihme tauti siis!

Mun lapsilla oli alle kouluikäisenä samaa. Kuume saattoi nousta 40 asteeseen ja aamulla olo oli normaali.

Mulle kävi samoin muutama vuosi sitten. Illalla kuuden aikaan alkoi kuume nousta, muutaman tunnin kuluttua oli melkein 40 astetta ja aamulla ei mitään.

Mulla oli varmaan 10 vuotta putkeen tuollaista että yhtäkkiä kuume nousi lähelle 40 astetta ja sit oli sen puoli vuorokautta ja sen jälkeen ei mitään kunnes taas kuukauden tai parin päästä nousi uudestaan. Tutkittiin ja hutkittiin työpaikkalekurin ja yksityisen voimin mutta mitään ei koskaan löydetty. Lopulta tulivat siihen tulokseen että mulla täytyy lämmönsäätelyjärjestelmän välillä seota eli jotenkin "ylikuumenee" tai jotain ja siitä johtuu.

Yhteistyössä