Ihastus

Aaaah olen onnellisesti ihastunut en kumminkaan avopuolisooni.Tämä työpaikkaihastus on hurmaava vaikka onkin perheellinen voih.Unelmoin pääseväni samoihin työaikoihin hänen kanssaa ja siitä että pääsen näkemään hänet.Hänen hymynsä on hurmaava, kädet lämpöiset ja vahvat ja hänen katseensa niin aaah.
Haluan tuntea vahvat kätesi ruumiini ympärillä halaat samasta halusta minua kuin minä sinua.Tiedämme tekevämme syntiä mutta halumme on voimakkaampi. Kuumat huulemme ahnaasti hamuavat toisiamme kuumassa syleilyssämme.Saat minut tuntemaan itseni taas naiseksi ja haluttavaksi.Olemme kumpikin huomanneet tunteemme toisiamme kohtaan sanatonta viestintää ja kauniita sanoja tunteella sanottuja.Kuvittelen salaista kohtaamista jolloin saan tuntea miehisyytesi itseäni vasten väristen odottaen.Olet ajatuksissani alati ja saat kroppani värähtelemään mitä en ole vastaavaa kokenut miesmuistiin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 23:22 huh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 22:42 Vieras kirjoitti:
Sen siitä saa kun päästää hevosen (vaikka sitten suomen) kirjoittelemaan nettiin...
:D :D,jepulis! :saint:
Huomenta vaan .En olekkaan kirjoittaja en ole väittänytkään mutta halusinpa vain helpotusta elämääni.Kirjoita itse sitten tarinasi jotta päästään arvostelemaan! :LOL: :LOL:
Niin et taida kirjoittaa kun ole harmaana et uskalla todelliseen mielipiteeseen vakituisena käyttäjänä :kieh: <br><br>
 
Toinen suomenhevonen
Hyvä, hyvä suomenhevonen. Annahan tarinasi vaan soljua... nautitaan me yössäkäyvät naiset näistä elämän pienistä, suurista iloista. Kotiäitit kateudesta vihreänä vain arvostelee... Samoin haaveillut ...
 
kolmas suomenhevonen
IHANAA KUULLA ETTÄ JOKU TOINENKIN TUNTEE MOISIA ASIOITA,MULLA ON VÄHÄN SAMANLAINEN STOORI OLEN IHASTUNUT TYÖKAVERIINI JA UNEKSIN PITKIN PÄIVÄÄ SAMALLA TAVALLA KUN SINÄKIN.JOSSAIN SISÄLLÄNI VILLIEN AJATUSTEN VÄLISSÄ TUNNEN SEN OLEVAN VÄÄRIN,KOSKA OLEN MYÖS NAIMISISSA JA LIITTO ON IHAN OK!
JOTENKIN TÄMÄ MIES SAA MINUT HALUAMAAN HÄNTÄ JA JA FLIRTTI SAA VIELÄ VILLIMMÄKSI MINUT
JOS OLET KIINOSTUNU VAIHTAA AJATUKSIA NIIN LAITAPPA SÄHKÄRI OSOTTEESI.
 

Yhteistyössä