Ihastus asiaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei.oon poika alottanut 9 luokan ja ihastunut luokallani olevaan tyttöön. Hänellä ei tunnu paljoa olevan ystäviä (muutama). Menin yks päivä puhumaan hänelle ku hän oli yksin ja me keskusteltiin iha perus asioista sinä päivänä. Huomasin kuitenkin seuraavana päivänä että meidän kans samalla luokalla oleva poika on puhunut jatkuvasti hänelle ja pyrkii hänen (tämän tytön) seuraan jatkuvasti. Ollaan tytön kanssa välin katsottu ja hymyilty toisillemme luokassa. Tiiän et en sais ärsyyntyä/olla mustasukkanen siitä että tää tyttö ja se poika keskustelee sillä heillä on oikeus olla ja viettää aikaa kenen kanssa haluavat mut en voi sille mitään et tuun surulliseks pelkästä ajatuksesta että he alkaisivat seurustella. Toivon toki molemmille pelkkää hyvää. Mitä mun pitäis tehdä? Vähän sekava viesti mut kiitti jos joku jakso lukea loppuun ja kiitos paljon jos vastaat viel:)
Ja joo sori ku tälläne räkänokka kirjottelee naisten palstalle mutta täältä ajattelin saavani fiksuja vastauksia aikuisilta toisin kuin joltain teinien palstalta.
 
vierailija
Mene myös rohkeasti puhumaan hänelle. Ole oma itsesi. Kysele häneltä jotain vapaa-ajan harrastuksista. Sinun pitäisi vaan olla hänen seurassa aina kuin se on mahdollista. Eikös se ole hyvä merkki jos gän o katsonut suuntaasi ja hymyillyt. Kyselel mitä hän tekee vapaa ajalla ja kysele myös voisitteko tehdä yhdessä joku päivä jotain.
 
vierailija
Mene myös rohkeasti puhumaan hänelle. Ole oma itsesi. Kysele häneltä jotain vapaa-ajan harrastuksista. Sinun pitäisi vaan olla hänen seurassa aina kuin se on mahdollista. Eikös se ole hyvä merkki jos gän o katsonut suuntaasi ja hymyillyt. Kyselel mitä hän tekee vapaa ajalla ja kysele myös voisitteko tehdä yhdessä joku päivä jotain.
Kiitos vastauksesta! Oon miettinyt tuota kysymistä vapaa-ajalle mutta en toedä paljonko pitåisi ensin yrittää tutustua häneen ettei vaikuta liian "nopeasti etenelvältä"
 
vierailija
Toki voit ensin tutustua ja kysellä häneltä erilaisista mieltymyksistä. Ei toki tarvitse koko ajan hengailla toisen kanssa. Uskon että osaat toimia ihastuksesi suhteen hyvin. Osoita mielenkiintoa kysymyksin ja kehuin mutta älä ole liian innokas. Yritä jäädä hänen mieleen jollain tavoin. Tee joku hyvä ele hänen suuntaan niin uskon että hän muistaa siitä sinut sen jälkeen.
 

Yhteistyössä