Ihastunutko???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenduska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jenduska

Uusi jäsen
31.05.2006
3
0
1
Tyhmääkin tyhmempi kysymys tän ikäseltä ihmiseltä....
Mutta en todellakaan ole varma onko työkaverini ihastunu muhun vai onko se vaan "normaalia" käytöstä...

Kyseessä on miespuoleinen, naimisissa oleva 2:n lapsen isä, joka käytöksellään antaa ymmärtää yhtenä päivänä sitä ja toisena tätä...

Heitetään aika hurttia huumoria, itsekkään kun en ole mikään siveyden sipuli, hän aina mahdollisuuksien mukaan koskettaa ohimennen, soittelee välillä ihan muuten vaan työpäivän aikana, odottaa aina mua että kerkeän kahville ja röökille jne. Onko toi nyt ihan kaverikäytöstä vai pitäisikö mun nyt osata lukea joatin rivien välistä???

Kun sitten toisaalta on aina tilaisuuden tullen kehumassa mun takamustani tai jotain muuta vastaavaa....

AAAARRRGGGHHH kun ei tiedä. Ei muuten mutta kun en enää tiedä miten suhtautua ihmiseen.....

Ymmärsköhän kukaan mitään...huoh....
:x :x

...eli tää ei taida sua hirveästi auttaa, eli voi mielestäni olla kumpaa vaan, siis ihastusta, halua pieneen leikkiin - tai sitten ihan kaverillista hommaa. Tietysti kommentit takamuksesta ym. en kyllä enää luokittele kaverillisuudeksi, mutta siitäkin varmaan monella on erilaisia käsityksiä.
Oletettavasti on kuitenkin jotakin, koska tuollaista mietit - kyllä sen yleensä itse kuitenkin vaistoaa. Jos tää ei ole siis toivomasi tilanne (kuten oletan), ehkä voisi tilannetta helpottaa jos teet selväksi, ettet ajattele kuin kaverina. Ehkei noin suoraan, mutta kyllä miehetkin ymmärtää vihjeen, jos rupeat puhumaan miehestäsi, poikaystävästäsi tai muuten vaan jostakin sua kiinnostavasta tyypistä kuten puhuisit kaverillesi ("hitsi ku sillä on niin hyvä kroppa, et oon aivan huulaantunut" tmv), eli että tajuaa ettet näe häntä muuna kuin kaverina. :whistle:

Niinpä niin...hän kyl tietää et mul mies, mut eipä tuo ole pahemmin siitä korvaansa heilauttanu...=) Enkä oikeen tiedä onko tää itseltänikään niin toivottu tilanne, ennemmin hämmentävä...Mutta kyllä tämä tästä!!! Päivä kerrallaan!! Kiitos vaan!! :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 23:17 Jenduska kirjoitti:
Niinpä niin...hän kyl tietää et mul mies, mut eipä tuo ole pahemmin siitä korvaansa heilauttanu...=) Enkä oikeen tiedä onko tää itseltänikään niin toivottu tilanne, ennemmin hämmentävä...Mutta kyllä tämä tästä!!! Päivä kerrallaan!! Kiitos vaan!! :)

Niin, tarkotin sitä, että tiedostais että olet miehesi kanssa onnellinen etkä haikaile muiden, tai ainakaan hänen, perään. Se on aika eri tieto monelle miehelle kuin se että olet virallisesti varattu...

Yhteistyössä