Ihastunut vaikka varattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Luin jo muutaman aloituksen ja haluan myös jakaa oman kokemukseni ja saada "apua"

Olen siis onnellisesti kihloissa mieheni kanssa, tarkoitukseni ei ole siis pettää eikä muutakaan.
Ihastuin noin. 7-8kk sitten kaveriini, hän oli myös ihastunut minuun, puhuttiin päivittäin ja nähtiin baarissa, jossa antoi minulle pusunkin poskelle. Mies alkoi seurustelemaan tuossa noin 6-7kk sitten toisen kaverini kanssa, viestittely hiljeni pitkäksi aikaa.
Välillä aina öisin yrittänyt soittaa mulle, ja viestejä laitellut. Olen itse kuitenkin vielä ihastunut häneen, enkä saa häntä mielestäni pois. :/
Netissä siis jutellaan aika ajoin nyt ja viestitetään.

Saanko häntä koskaan mielestäni...

Saattaa mennä ohi... Ihastukset kuuluu pitkiin suhteisiin, niitä tulee kaikille. Toiset lyhyempiä ja toiset pidempiä kestoltaan. Ootko puhunut kellekkään? Saattais helpottaa oloas jos avaudut jollekkin LUOTETTAVALLE.

Odota ja katso miltä tuntuu. Jos näkisit häntä vähemmän ja pitäisit vähemmän yhteyttä, tunne vois laantua?

Mulla tuo tunne laantu ainoastaan sille et erosin silloisesta. Sen jälkeen tää ihastuskaan ei tuntunut niin "upealle" vaan aloin seurustelee nykyisen kanssa. Nyt tuollaisia tunteita ei ole tullut, ja vonkaajallekin toivotin hyvät matkat huomiseen ;)

Yhteistyössä