Ihastunut työkaveriin

Olen naimisissa ja kahden pienen lapsen äiti. Mieheni on kunnollinen kaveri,mutta viime vuosina on ollut vaikeaa, riitoja ja mökötystä. Kumpikaan ei koe saavansa huomiota tai haluamaansa huomiota. Nyt viimeisen vuoden ajan on ollut vaikea haluta miestäni. En osaa selittää syytä hänelle.

Ainakin osittain se johtuu varmasti siitä, että olen viimeisen puolitoista vuotta ollut ihastunut työtoveriini. Välillämme ei ole tapahtunut mitään,hän tuskin edes tietää tunteistani. Tunnen mieletöntä vetoa häntä kohtaan, ja kaikki hänen ominaisuutensa houkuttelevat.

On kuitenkin hullua heittää vuosia toiminut parisuhde jonkun ihastuksen takia hukkaan. Lapsetkin... Olen yrittänyt unohtaa ihastukseni ja päästä siitä yli. Silti huomaan haaveilevani tilanteen tunnustamisesta työkaverilleni.

Ahdistaa ja uuvuttaa, enkä kuollaksenikaan tiedä kenellä purkisin oloani ???? onko kellään mitään vastaavankaltaista kokemusta jaettavana, tai olisiko joku halukas juttelemaan asiasta esim. sähköpostitse.
 
  • Tykkää
Reactions: nymfomaani
Neuvo: älkää aloittako työpaikkaromanssia varsinkaan jos jompikumpi on parisuhteessa. Jos on pakko "kipinää" löytää, niin tekisin sen työpaikan ulkopuolella.

Itse ihastuin nuorempaan alaiseeni ja hänkin oli silmin nähden kiinnostunut. Pidin kuitenkin tunteeni kurissa ja uskon, että yhdessä työskentely on paljon helpompaa ja mukavempaa kun meillä ei ole mitään kiusallista painetta välillämme.

Itse olen olut nimisissa jo 10 vuotta, mutta tuo alaiseni on ilmeisesti sinkku.

Helppoa tunteiden hillintä ei ole ja varsinkin jos kotona on "viileää"...
 
  • Tykkää
Reactions: alemsa
Mulla ex vaimo päätti antaa periksi parisuhteessa ja rakenteli salaa suhdetta työkaveriinsa 8 kk ajan, johon oli tutustunut pikkujouluissa. Vietettyään paljon aikaa yhdessä salaa minulta, päätyi hän lopulta ihastuksensa luokse viettämään viikonloppua vetäen samalla avioliittonsa vessapöntöstä alas. Sama hänelle vaikka meillä kaksi pientä lasta. Otin eron ja tällä tiellä ollaan.
 

Yhteistyössä