Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
minä vain
Jos toinen katselee sua, yrittää saada puheenaihetta sun kanssa vaikka säästä , kunhan vain pääsee sun kanssa juttusille.. Kyllä sen näkee.. On sellainen latautuminen ilmassa...
 
XXS
Työpaikallani mies, joka selvästi osoittanut ihastumisen merkkejä. Keksii todella usein asiaa huoneeseeni, haluaa keskustella kanssani sellaisistakin asioista, jotka ei oikestaan edes minulle kuulu. Viimeksi eilen kysyi paria cd:tä, tahtoisinko hänen polttavan ne minulle. Viime aikoina on muutamaan otteeseen pyytänyt lounastamaan kanssaan, kahville hakeutuu yhtä aikaa kanssani. Toisaalta kiusallista, toisaalta ihan hauskaa. Onneksi meillä on lomat eri aikaan,joten nyt kesällä menee pari kuukautta, ettei tavata lainkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Työpaikallani mies, joka selvästi osoittanut ihastumisen merkkejä. Keksii todella usein asiaa huoneeseeni, haluaa keskustella kanssani sellaisistakin asioista, jotka ei oikestaan edes minulle kuulu. Viimeksi eilen kysyi paria cd:tä, tahtoisinko hänen polttavan ne minulle. Viime aikoina on muutamaan otteeseen pyytänyt lounastamaan kanssaan, kahville hakeutuu yhtä aikaa kanssani. Toisaalta kiusallista, toisaalta ihan hauskaa. Onneksi meillä on lomat eri aikaan,joten nyt kesällä menee pari kuukautta, ettei tavata lainkaan.
äläpäs sano vielä :D tulee kumminki sinne moikkaan!
 
vieras
Tässä juuri kävi niin, että yksi mies mennyt takapihan ohi usein ja nyt sitten yksi päivä rohkeni tulla juttelee.Ensin juuri säätä ja sitten en meinannut mitään päästä eroon hänestä :/ Alkoi hiukan ahdistaa tilanne, jossa toinen puhui ja tuli kyllä monesti selväksi, että on yksinäinen ja hänellä ei siis kumppania. Nyt sitten tuossa menee edes takaisin pyörällä useita kertoja päivässä ja voisin olla varma, että hiukan olisi kiinnostunut. Itseä lähinnä ahdistaa se ja suorastaan pelottavaa tuollainen "kyttäys".

Ja kyllä ihastumisen usein huomaan.Hakeutuu seuraan aina, kun mahdollista ja aina juttelee tulee.Ei sitä osaa oikein selittää, mutta kyllä se huomaa.Jotkut pitää "flirttiä"päällä kokoajan ja vitsailee kaikella.
 
kisu09
Yleisimpiä ihastumisen merkkejä ovat:

- tuijotus,vilkuilu
- seuraan hakeutuminen
- kehuminen tai muuten jutun keksiminen
- punastuminen ja vaivaantuneen oloinen ihastuksen seurassa/lähellä
 
yks tyyppi
no eiköhän se oo se katse. itsellä on semmonen ongelma että oon ihastunu yhteen tyttöön enkä tiedä edes hänen nimeä! mitä pitäisi tehdä kun en uskalla mennä sanomaan mitään :/
 
vieras
Siis mä tiedän, et naapurin mies on ihastunu muhun. Aina ku törmätään, se moikkaa! Siis oikeesti. Joskus se saattaa vähä hymyilläkki mulle, joten kyllä mä tiedän, et sillä on tunteita mua kohtaan :heart: Mä en vaan vielä tiedä, et ottaisko sen, vai pyydystäiskö jonkun toisen. Ehkä mä kumminki otan jonkun paremman näkösen, ku mun mielestä se naapurin mies ei oo niin komee.
 
bilehile
reilu vuos sitten, yksissä kotibileissä yks jätkä ilmeili mulle, yritti jutella mun kanssa niitänäitä, tuli viereen istumaan, tarjos tupakkaa jne.. mä olin vaan silleen, että mitä helvettiä toi mulle virnuilee. nyt vuos tän tapahtuman jälkeen, mä oon vasta tajunnu, että se yritti iskee mua. mä sanoin sille tosi törkeesti, kun mä en tajunnu miks se virnuili mulle. nyt kyl harmittaa, ku näin jälkeenpäin se on osottautunu ihan kivaks jätkäks. se ei kyl enää taida katella mua sillä silmällä..
 
Ööö
Miten voi olla, että aika itsevarmat tyypit( Sellaset jotka huutaa kommentteja luokassa kun opettaja puhuu) voi esittää ihastumisensa TODELLA hienovaraisesti! ?????????:0 En ymmärrä... eikö niiden pitäisi olla rohkeita ja suorasanaisia?
 
Rukoilijasirkka
No jos läähättää kuuluvasti ja sydän hakkaa niin että sen kuulee metrien päähän. Mutta silloin ei saa huoneessa olla muita, koska jos on muita, ei voi tietää, ketä se kuolaa.
 
Öö
niin, ja vielä, onko kynänä pudottelu( ainakin kolme kertaa tunnin aikana) siis koulutunnin) jotenkin ihastumisen merkki, tyyppi istuu taas lähellä mua... vaihto paikkaa... se vispaa sitä kynää kädessään koko ajan, aika levoton, onko se jotenkni ihastumisen merkki teistä, ja se poika on aika välinpitämätön mua kohtaan, kun yrittää vältellä katseitan!:0
 
jo_han_na
Hei, minulla on ongelma. Olen itse ihastunut, mutta en tiedä toisesta osapuolesta. Meillä oli vispilänkauppaa ja läheisiä kohtauksia perjantai-iltana baarissa, sunnuntaina mies otti minuun yhteyttä Facebookin kautta ja puheli mukavia perjantaista. Maanantaina näin miehen töissä, olin varautunut hänen ahdistuneeseen ja epämukavaan oloon, välttelyyn, koska ei halua osoittaa enää huppelisekoilujen jälkeen kiinnostusta, mutta tulinkin yllättymään. Mies katseli minua rohkeasti hymyillen ja hakeutui seuraani aina kuin mahdollista. Annoin itseni ihastua. Samana iltana aloin itse puhumaan hänelle Facebookissa. Tänään en kohdannut miestä useinkaan, enkä uskaltanut katsoa hänenkään reaktioitaan usein, mutta mitä katsoin niin hän ei näyttänyt huomaavan minua. Työpäivän jälkeen kävelimme samassa porukassa koteihimme ja tunsin ilmapiirin olevan vaivaantunut. Vaikuttaako hän kiinnostuneelta, vai leikkikö vain kanssani? En osaa itse analysoida tällaisia kyseisiä tilanteita laisinkaan.
 

Yhteistyössä