Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
jokkunen
hei olen 12-vuotias tyttö ja mulla on ongelma kunoon ite tyttö ni yks poika joka aamu koulus ni se koskee mun hiuksii ja sit se yrittää olla hauska ja sit kerran ni me pelattiin totuutta ja tehtävää se käski mun halata sitä ja sil seiso ni onks se poika sit ihastunu muhun ja se on kans 12
 
vierailija
Oon tosi ihastunut yhteen poikaan mun luokalla. Se on mulle aina tosi kiltti ja juttelee paljon. En vaan tiiä et puhuuko se mulle koska oon yleensä mun kaverin kaa josta se ehkä tykkää. Se ei vaa tiiä en se mun frendi on varattu. Oon tykänny siitä yli vuoden, mut oon vaan liian ujo enkä oikee uskalla puhuu sille.
 
vierailija
Siis meiän luokan poika tykkäs musta viime vuonna ja se sanokin sen mutta nyt se ei oo enää sanonu mitään ja tuntuu että se on mulle tosi tyly mutta sitten kuitenkin mun kaverit sanoo että se tykkää musta koska on sanonut niin heille. Tuntuu että se tykkää mun kaverista ja että mun kaveri ainakin tykkää siitä mutta siis tykkään siitä itekkin jaa mun problema on se että en tiiä että kenestä se nyt tykkää
 
Ihastumisen merkit vaihtelevat monesti. Itselläni menee melkein jalat alta kyseisen naisen läheisyydessä. Hän saattaa tuntea samoin, mutta mutta... taitaa olla mielikuvitusta.

Kummallisia nämä oireet. Miksi jalat menevät alta ja miksi katsekontaktia on joskus vaikea pitää? Katse välillä harhailee mihin sattuu. Luulisi olevan päinvastoin.

Järki sanoo, että älä vaivaudu, ja se usein voittaa mittelössä tunteiden kanssa.
 

Yhteistyössä