Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
9mmmm
Kuulostaa tosi ihanalta... Mun mielestä sun kannattais olla rohkee ja tehdä ite se siirto! Mutta voit tietysti odottaa että se poika tekis siirron... :D Mielestäni toi vaikuttaa siltä että se poika tosiaan tykkää susta, mutta ihmettelen miksei se tee aloitetta?
Mut hyvät jatkot sulle! :D
mutta näinä aikoina naisen kannattaa tehdä alote koska muuten kyse voi olla ahdistelusta? ;). jaa a kumpi voittaa ujouden tekee alotteen eihän se vaadi kuin oikeen hetken.
 
Tälläneperus
Elikkä siis. Oon ihastunu yhteen meijän luokan tyttöön. Ei sillai mitenkää kauheesti
Olla juteltu tai mitää mut tölläilen sitä aina välil tunmeil :LOL:
Sit se kääntyy kattoo mua ja oon sillai "Vittu ny" hymyilen sil sillai vähä ja se hymyilee takas. Oon muutenki luoneeltani aika ujo ja nii mut must tuntuu et tä ei lopu tähä (y)
Kyl mä sit joskus kerään rohkeutta ja kerron sen sille. :3

Muuten kaikille muillekkin, ei kannata pelätä jos sut torjutaan, elämä jatkuu ja ei se oo maailmanloppu jos sut torjutaan. Kaikki löytää kyl sen oikeen jos jaksaa vaa sisukkaana ettii. :)
 
vierailija
Oon niiiiin rakastunut yhteen meni luokan poikaa.. Mä katselen sitä tunnilla mut kaikki saattaa huomata sen ni vilkaisen sitä vaa nopeasti.auttakaa!! Mä en pysty menee kertoo sille et tykkään siit.. Koska mun Kamu laitta wappiin et ihastukseni tykkäsi siit (kukaan ei tiedä että tykkään siitä pojasta koska traumat) sit mä vaan aloin itkee mun huonees ku olin yksin koton haluisin kertoo koska sen kamut on kiusoitellu mun ihastusta et se tykkää must. Sit se välillä kattoo mua ku katon sitä. Sit vaa katon sitä hetken J lopetan se sanoo mulle AINA et se vihaa mua vaiken sanois mitää! Alkaa jo tuntuu et se ei tarkota sitä... Mut apua. Juttelen sen kaa wapis mut ei mitää "oot söpö ;)" juttui me vaa laitella Hymiöitä ja jutella jotain.. Apua siis mä tarvisin sitä! (Siis se on ehkä valehellu mun kamulle et tykkää siit ja mun Kamu sano et se tykkää mun ihastuksesta! Onko mahixii vai ei?
 
vierailija
itse olen ihastunut rinnakkaisluokkalaiseen tyttöön ja pääasiallinen kysymys on "onkohan hän minuun"
olen aika rohkea (8lk) poika ja menen juttelemaan kaikille mun kavereille huoletta, jotka ovat pääasiassa tyttöjä.
katselen häntä välillä ja välillä huomaan hänen katselevan jopa "pitkät päällä" minua, välillä saatetaan hymyillä toisillemme. itse menen juttelemaan hänelle ja hänen kavereilleen ja hän tulee juttelemaan mulle välillä olkapäähän nojaten.
mitä te ihmiset ootte mieltä? onko tunne kaksipuolisesta tunteesta oman pääni keksintöä vai onko tässä mahdollisuuksia?
 
vierailija
mullon ongelma. oon ihan oikeesti rakastunu yhteen poikaan, joka on mu luokalla.. 8) haluaisin elää loppuelämäni hänen kanssaan.. hän on niin hyvännäköinen ja hyväluonteinen.. se on vilkuillu mua ja musta tuntuu etä se tietää mun tunteista koska tuijotan ja kattelen sitä paljon, punastun ku se kattoo silmiin tai vedän katseeni pois nopeaa.. hän on hymyollyt minulle kerran ja näin hänet pari kertaa kaupungilla ja hän o nähnyt ku punastun.. se kattelee aina välillä mua, kun mä katon sitä rohkeesti silmiin se kääntää katseesna pois.. mutta entäjos teen aloitteen ja hän ei pidäkään minusta, silloin voisin menettää mahdollisuuteni olla vain kaveri... haluan etä hän tekee aloitteen, etten saa rukkasia.. mutta en jaksa odottaa.. :(( mitä pitäis tehdä.. ?
- Eihän hän edes pakosti itsekkään uskalla tehdä aloitetta, suosittelen vaikka juttelemaan tämän kanssa, ja tutustumaan. Sitten voisit vaikka jossain välissä sanoa ihastuneesi tähän poikaan. :)
 
vierailija
Koulussa missä minä käyn on yks poika joka kattoo mua koko ajan ja se punastuu myös. Ollaa juteltu wapissa ja se on kertonu wapis et se tykkää musta. Ja mäkin oon ihastunu siihen. Ei olla puhuttu tai mitää. Onko tämä ihastumisen merkki?
 
Tiedoton...
Moikka! Oon 13-vuotias tyttö. Olin ihastunu yhteen mun luokan poikaan, mut me kokeiltii jo kerran sen kaa, mut se ei oikee toiminu. Nyt se ärsyttää, haukkuu ja tekee kaikkee epä kivaa mulle. Mun paras kaveri sanoo et se on mulle mustasukkanen jostai. No se voi olla totta, kosk oon ihastunu yhtee toisee mun luokkalaisee. Se poika jonka kaa kokeiltii, nii se tuijottaa mua aina tunnilla ja välil se ei tee oikeesst muuta ku vaa kattoo mua. Mietin et voisko sil olla taas tunteit mua kohtaa, mut mist mä voisin tietää. Mistä voin tietää onks se poika mulle mustasukkanen siitä et en enää tykkää siit ja jos se tykkääki viel must?
 
vierailija
Oon nii ihastunu meijän luokan poikaan... se on supersuloinen ja näin. Viimeaikoina oon miettiny, että se SAATTAA tykätä musta, mutta en mää uskalla kysyä sitä siltä tai mitää. Ja sitte ku yks meijän luokan tyttö vaa koko ajan flirttailee sille ja kun mää en uskalla, nii pelkään että se alkaa tykätä siitä. :( Oon niin epävarma, millä tavalla kannattais tehä aloite? Mietin viestiä, mutta en oo varma mitä kirjoittaisin. Että kirjotanko vaa: Taijan tykätä susta... vai kirjotanko: Tykkäätkö musta? ;) vai molemmat? Pitäiskö jättää silmää iskevä hymiö? Ahistaa, auttakaa tän asian kans!
 
vierailija
Mulla on aika kiperä tilanne. Oon ihastunu yhteen poikaan joka oli ala-asteella samalla luokalla ku mä mut nyt ku meen ylä-asteelle niin hän on eri luokalla. Hänellä on ollut tosi outoa säätöä yhden tytön kanssa. Ensin tämä poika halusi tytön sitten tuli riita ja taas hän halusi hänet ja taas tuli riita ja sitä jatkui todella kauan. Tämä tyttö ei tykkää tästä pojasta ollenkaan ja nyt he ovat mielestäni riidoissa. Tämä poika tykkää kuumista tytöistä. Hän tuli tanssimaan kanssani poloneesi tanssi harjoituksissa vaikka parit oli pituusjärjestyksen mukaan ja niitä ei saanu vaihtaa mut se vaan tuli tanssiin mun kanssa. Ja sit ku katottii elokuvaa koulussa niin se oli ihan lähellä (ei kuitenkaan kiinni mussa) ja se on katellu mua ehkä vähän sillä silmällä. Ja kohokohta on se kun se tuijotti mun rintoja tosi kauan. Hän on siis hieman hankalaa tyyppiä saavuttaa ja jos sanoisin kavereilleni että tykkään hänestä niin he kysyisivät että olenko täysin seonnut. En halua kerskua mutta olen kyllä luokan kauneinpia ja olen luokan paras oppilas ja muutenkin lahjakas taiteessa, musiikissa jne jne. Voisin sanoa että minulla olisi täydet mahdollisuudet tähän poikaan. Mutta sitten on se tyttö johon hän on ollut ihastunut...noh....hän on kyllä ihan ok näköinen (nyt vähän "rageen") mut sillä on hiiren pillu ja iso sellainen se on tosi ylimielinen ja se perseilee koko ajan vaikka ei haluu että pojat ihastuu siihen ja sitten se ei ees osaa laittaa meikkiä sen naamaan ja se laittaa sitäki 5kg 24/7 ja hän on miettinytkin että miksi pojat eivät ihastu minuun. Eli olisitteko niin kilttejä että antaisitte vinkkejä miten saisin tämän pojan. (Joo tuli aika monimutkanen viesti)
 
vierailija
Oon nii ihastunu meijän luokan poikaan... se on supersuloinen ja näin. Viimeaikoina oon miettiny, että se SAATTAA tykätä musta, mutta en mää uskalla kysyä sitä siltä tai mitää. Ja sitte ku yks meijän luokan tyttö vaa koko ajan flirttailee sille ja kun mää en uskalla, nii pelkään että se alkaa tykätä siitä. :( Oon niin epävarma, millä tavalla kannattais tehä aloite? Mietin viestiä, mutta en oo varma mitä kirjoittaisin. Että kirjotanko vaa: Taijan tykätä susta... vai kirjotanko: Tykkäätkö musta? ;) vai molemmat? Pitäiskö jättää silmää iskevä hymiö? Ahistaa, auttakaa tän asian kans!
Kävele vaikka sen ohi ja hymyile vetävästi. Ala moikkailemaan ja jutustelemaan jotain niitä näitä. Älä piitta siitä tytöstä joka flirttailee sille. Ajattele vaan että sulla on samat mahikset ku sillä. Jos joskus puhut sen kanssa niin älä kiemurtele tai muuta vaan puhu hänelle kuin puhuisit omalle kaverillesi. Jos kiemurtelet hän saattaa huomata että tykkäät hänestä. Se ei olisi vielä siinä vaiheessa hyvä juttu. Toivottavasti nuo auttoivat edes vähän. Ps. Olen se tyyppi joka lähetti toun viestin; Mulla on aika kiperä tilanne...
 
Oon 7 ja mun Espanjan tunnilla on yks poika ja must tuntuu et se tykkää musta koska kun ope sanoo et valitkaa parit nii se heti tulee mun luo ja alkaa hymyilee (ollaa sit vaa samal espanjan tunnilla) ja ollaan samas pöytä ryhmäs ja se koko ajan kattoo mua ja hymyilee mulle mun kaveri koko aja vihjailee mulle et se tykkää must kosk se käyttäytyy kuulemma sillee ja se siis tietää et tykkään siit. Mut ootteks sitä mielt et se tykkää must
 
Oon 7 ja mun Espanjan tunnilla on yks poika ja must tuntuu et se tykkää musta koska kun ope sanoo et valitkaa parit nii se heti tulee mun luo ja alkaa hymyilee (ollaa sit vaa samal espanjan tunnilla) ja ollaan samas pöytä ryhmäs ja se koko ajan kattoo mua ja hymyilee mulle mun kaveri koko aja vihjailee mulle et se tykkää must kosk se käyttäytyy kuulemma sillee ja se siis tietää et tykkään siit. Mut ootteks sitä mielt et se tykkää must
Siis oon 7 luokalla
 
vierailija
Oon 13v tyttö ja mun ihastus on 15v. Ainaku nähään käytävällä se sanoo moi ja mitä kuuluu sitte vastaan sille.meidän katseet kohtaa useasti välkässä. Sitte joskus se kuhtuu miut sen kavereitten kaa juttelee. Ja ja sit se pyys miulta miun numeroo ja annoinyhtenä välkänä se tuli sen kaverin kaa miun luo ja sen kaveri sano että miun ihastus haluis alkaa miun kaa. Sitte se ihastus oli sillee nii alax. Mut olin iha sanaton ja lähin vaa pois. sitte se sen kaveri sano että ihastus tykkää miusta eikä sen ilme värähäkkään. Sitten kun se ihastus halaa jotain tyttöö ja kun mie tuun se sanoo päästä irti **** tulee. Mut tänään se laitto mulle viestin että tuu sen kaverin luo että se on siellä. Se halus ja kinus miut sinne ja sit menin ja siellä oli kivaa ja sit sen pojan kaveri oli mulle silleen anna hali tolle ja halasin sitä miun ihastusta ja se minuu❤❤ mut en tiiä onko poika kiinnostunut minusta vai onko sillä kavereitten kaa vaan joku veto tai sit se vaa esittää.. kertokaa mulle mitä teen
 
vierailija
mullon ongelma. oon ihan oikeesti rakastunu yhteen poikaan, joka on mu luokalla.. 8) haluaisin elää loppuelämäni hänen kanssaan.. hän on niin hyvännäköinen ja hyväluonteinen.. se on vilkuillu mua ja musta tuntuu etä se tietää mun tunteista koska tuijotan ja kattelen sitä paljon, punastun ku se kattoo silmiin tai vedän katseeni pois nopeaa.. hän on hymyollyt minulle kerran ja näin hänet pari kertaa kaupungilla ja hän o nähnyt ku punastun.. se kattelee aina välillä mua, kun mä katon sitä rohkeesti silmiin se kääntää katseesna pois.. mutta entäjos teen aloitteen ja hän ei pidäkään minusta, silloin voisin menettää mahdollisuuteni olla vain kaveri... haluan etä hän tekee aloitteen, etten saa rukkasia.. mutta en jaksa odottaa.. :(( mitä pitäis tehdä.. ?
 
vierailija
Joo... eli mun luokalla on yks poika. Se tykkää musta. Ja sen kyllä huomaa, se kattoo mua silmiin ja kutsuu mua mun nimellä. Mä kerran tappelin luokassa mun kaverin kanssa. Sit se poika tuli ja puolusti mua. Mä taidan tykätä siitä mutta en uskalla sanoo sille. Mitä mä teen?
 
vierailija
Okei. Oon aika nuori tyttö mut mul on ollu poikaystävä. Ollaan yritetty meidän juttuu jonkin aikaa mut siit ei oo tullu mitään joka johti eroon. Se on varmaa päässy yli musta mut mä en siitä... Mä vieläkin tykkään siitä. Mun kaveri laitto viestiä sille jätkälle että tykkääkö se musta ja se sano että ei... En tiiä tarkoittiko se sitä. Se on mun luokalla ja kattelen sitä joskus... mitä teen?
 
vierailija
Ääää, itekki oon ihastunu yhtee pojatsuu ja oon kertonu sen sille 2vuotta sitten aika epäsuorasti.. tajuskoha se siitä jo. Ainaki sillon sano et on ihastunu yhtee toisee tyttöön, mutta tää tyttö ei taas tykkää siitä mun ihastuksesta :DD ja jutellaa just jossai snapchatis jotain öitä ja huomenta ja sit joku sydän aina perää, mut tää on tää ku nykyäänhän tosi monet lähettää just jotai "öitä❤" ja sillee laittaa sen kaikille. ((Apua ku käytän paljon tollasii täytesanoi xD)) Mutta siis ei olla oikeen mitää muuta juteltu ja en tiiä tietääkö tää että tykkään siitä ja en myöskää tiiä onks hänellä yhtää mitää tuntei mua kohtaa
 
vierailija
Haluun yhen pojan takas jonka näin ku oltii tammi-helmikuus matkalla D: (siis ihan suomalainen joka oli samas hotelliski) , koska mul on sellane fiilis et hän oli ihastunu muhun ku vilkuili mua siihe mallii ja mäki sit jostai syyst aloin tykkäämää siit ja sitte viimisenä päivänä ku oltii lähös hotellilta nii kävelin aulaa sellast käytävää pitkin ja se poika istu siin aulassa sit aluks molemmat oli sillee kännykäl, sit laskin mun kännykän ja laitoin sen ehkä taskuun en oo varma ja sit tää poikaki laitto sen kännykän taskuun, sit katottii toisiimme silmii ja sit hymyilin sillee vähä mut jostain syystä ei ikinä puhuttu toisillemme ja nyt kadun sitä :c jotenki ikävä tätä henkilöö :( ite en puhunu siks sille koska oli ahdistavaa ku mun vanhemmat oli sii mun lähel ja sen vanhemmat oli siin sen lähel.. :( ehkä oltais juteltukki jos vanhemmat ei ois ollu siinä kokoajan :/
 
Tyypillinen
Moi oon 12-vuotias tyttö ja no mä en tiiä ku yks poika vilkuilee ja aina aamusin koulus ku se tulee luokkaan ni se koskee mun hiuksii ja sit se yrittää olla hauska mut sit kerran ku me mentiin totuutta ja tehtävää ni se käski mun halata sitä ja sil seiso ni onkse ihastunu muhun
 
vierailija
Moi mul on pulma yks mun luokkalainen poika ni joka aamu koulus se koskee mun hiuksiin sit se yrittää olla hauska ja sit kerran ku me pelattiin totuutta ja tehtävää niin se käski mun halata sitä ja sil sei so

Ni en tiiä tykkääks se musta ps.olen 12-v
 

Yhteistyössä