Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihastumisen merkit vaihtelevat monesti. Itselläni menee melkein jalat alta kyseisen naisen läheisyydessä. Hän saattaa tuntea samoin, mutta mutta... taitaa olla mielikuvitusta.

Kummallisia nämä oireet. Miksi jalat menevät alta ja miksi katsekontaktia on joskus vaikea pitää? Katse välillä harhailee mihin sattuu. Luulisi olevan päinvastoin.

Järki sanoo, että älä vaivaudu, ja se usein voittaa mittelössä tunteiden kanssa.
 
svaag man
Mulla on yks kaveri (poika) joka on tullu aika läheiseks parin kuukauden aikana. Kyseinen poika pyytää mua joka päivä jonnekin ulos tekemään kahdestaan jotain, hymyilee mulle paljon, ja katseet kohtaa toosi usein, viestiäki laittaa kokoajan, kyselee kuulumisia ja mitä teen ja kaikkee. Kerran poika kysy viestillä "pääsenkö ulos" en sitte päässyt nii se vastas (surullisena) viestin takas "harmii:cry: " pyysi se sitte seuraavaksi päiväksi ulos, silloin pääsin. Ja kyseinen poika on maksanut kerran ruokani ulkona. Aina kun ollaan jossain kahdestaan tai kavereiden kans (useimmiten kahdestaan) hän hakeutuu seuraani tahallaan niin että ollaan aivan kylki kyljessä. Viittako merkit että olisi ihastunut minuun?:)
Todellakin
 
vierailija
Heij...

Luokallani on yksi poika...josta tykkään todella todella paljon ja olen vain liian ujo puhuakseni tälle. Eikä hänkään taida viittiä puhua mulle, koska luulen hänen olevan iskenyt silmänsä minuun. Joten mietin ehkä tämä poika josta puhun luulee, että en edes pidä hänestä. Mutta olen liian ujo puhuakseni tälle ja kun on vaan nii vaikeeta puhua sille ku kaikki sen ja mun kaverit on paikalla D:
Se on vaa niin vaikeeta...ainakin mulle. Olen myös kuullut heidän puhuvan minusta vähän välin..ja sitte ne on alkanu kyselee tykkääks mä jostaki pojasta tai oks se hyvän näköne.. Oon pikkase hämmentyny koska ne myös välil ns. haukkuu mua ja mun kavereita... ;(
Ja siitä mulle tulee vielä epävarmempi olo...
Ja muut meidän luokkalaiset pojat vaikuttaa tietävän, että hän ehkä pitää musta.. olen vaan miettiny koska ne aina alkaa viheltää ja huutamaa ku mennää vaik tekeen kokeit samaa luokkaa kahestaa, kuten siis täs lähi aikoina tapahtu.... kuten näin

Opettaja : Ja sitte ne kolme oppilasta jotka eivät olleet tekemässä koetta viime tunnilla menee tämän opettajan mukaan tekemään sen sitte toisee luokkaa..

" Se poika siis sano mun kaverin nimen,pojan josta tykkään ja mun nimen.. Ja sillo ne alko huutaan ku mun nimi tuli esille !! "

Muut pojat : Woooo!! Anna palaa!! ( Ja vihellyksii jne.. )

Poika ( josta tyksin ) : F*ck yoh!

Vieressä istuva poika : Taisit tarkottaa khyl " F*ck YEAH!!! * Naurua *

Että sillä tavalla sitte.. Juuu ja mä olin vaa ihan ku mua ei olisikaa vaikka se alkoki vähä hymyilyttää ://
En osaa tulkita ihmisten eleitä kunnolla, varsinkaan kun se on niin vaihtelevaa.. Kun mietin joka aamu kun olen menossa kouluun " Tykkääköhän se musta...ei se vois.. " jne. Tohon tapaan.
Saatan vain olla tyhmä tän asian suhteen.. Enkä mä hirveesti haluais ihastua, kun se on tuskallista sitte tietää että se ei tykkääkään. Rakastumista en edes voisi kuvitella miten hirveää olisi menettää rakastettunsa.. Mutta tähän poikaan mä silmäni sit asetin!
Ajattelin hetken et se on vaa viikon ihastumis kohde kyl se siit sit menee.. Mut tätä on jatkunu tätä kutkuttavaa tunnetta jo viikkoja,kuukausia jopa.
Odotan sen pojan tekevän siirron, mut jos se tykkää must eikä itekkää uskalla tehä mitää ja se odotta et mä teen siirron. Kun me ei edes jutella! Tekis niin mieli mennä juttelemaan sille..
Oon jopa törmänny siihe ns. " vahingossa " jotta siit alkas keskustelu mut siit vaa synty nolo kohtaus.. kummatkaa ei pystyny sanoo mitää sit me vaa käveltii pois.

Mut jos joku vois auttaa mua tän suhteen.. ni olis kiva saada vähän answereit.. :// Ja anteeksi jos kirjoitin hiukan sekavan viestin.. toivottavasti saitte sentäs jonkun kuvaelman tästä


Muaki kiusaa yks tyyppi johon oon ihastunut ... Ja pelkään et ei tykkää
 
vierailija
itse olen ihastunut minun luokkalaiseem poikaan. Hän on hyvin suloisen ja huomioa kipeä helkilö. Olen jutellut hänelle aika paljon. En ole tuntenut häntä kun vasta kaks ja puol viikko ku koulut alko. Hän on jo keksinut minulle niin sanotun "lempinimen" toisin sanoen tykkään kun hän kutsuu minua sillä nimellä mutta se nimi on hiuman ärsyttävä en vai koita alatella sitä. Hän on aloittanut monta keskustelua meidän välillä se on hyvä. Mutta en silti vielä tiedä pitääkö hän minusta.. Minä ihastuinuin häneen heti toisena koulu päivänä... Se on outoa joten en tiedä vielä tykkäänkö hähestä todella. Se hankaloittaa tätä. En vielä tunne häntä ja sen takia en oikein vielä tiedä millainen hän on.. Niinkuin jo sanoin hän on huomioa kipeä ihminen joten tiedän kyllä jo aika paljon hänen luonteesta.. Mutta silti se on jotenkin outoa.. Kun en tunne häntä ja rakastuin meilkein ensi silmäyksellä... Toisaalta aika näyttää.. Ja onhan meillä hyvä alku. Hän on kysynyt minun apua ja mielipidettä joten eikö se ole hyvä alku meidän suhteelle? Ja hän hakeituu välillä minun lähelle istumaan eri luokissa.. Olen siis seikalla..... Joten eikö tämä ole hyvä alku?????
 
vierailija
mullon ongelma. oon ihan oikeesti rakastunu yhteen poikaan, joka on mu luokalla.. 8) haluaisin elää loppuelämäni hänen kanssaan.. hän on niin hyvännäköinen ja hyväluonteinen.. se on vilkuillu mua ja musta tuntuu etä se tietää mun tunteista koska tuijotan ja kattelen sitä paljon, punastun ku se kattoo silmiin tai vedän katseeni pois nopeaa.. hän on hymyollyt minulle kerran ja näin hänet pari kertaa kaupungilla ja hän o nähnyt ku punastun.. se kattelee aina välillä mua, kun mä katon sitä rohkeesti silmiin se kääntää katseesna pois.. mutta entäjos teen aloitteen ja hän ei pidäkään minusta, silloin voisin menettää mahdollisuuteni olla vain kaveri... haluan etä hän tekee aloitteen, etten saa rukkasia.. mutta en jaksa odottaa.. :(( mitä pitäis tehdä.. ?




Mulla on sama juttu mut se on ihastunu muhun se poika ja mua ärsyttää se kun mun kaveri on silleen et se on ihan selvästi ihastunu suhun ja jne. Ja mä aina kiellän sen aina Näiden parin vuoden aikana mäkin oon alkanu vähän pitää siitä mut mä silti kiellän sen XD
 
vierailija
Varmana tykkää. Jos sil on pokkaa kääntyy kavereitansa vastaa dun takii nii sit sen huomaa varmana. Koska kuka pelkkä kaveri tai luokkalaine puolustais varsinkaa poika nii siit sellasesta asiasta. Ja kääntyis vielä kavereitaa vastaa
 
tietämätön tyttö
Auttakaaaa!!

Eli meijjä luokalla on yks poika jodt tykkään(oon 7lk) mut sit se on huono kosk jos se saa tietää nii ois aika noloo olla loput 2 1/2 v sen kaa samalla luokalla

-Se juttelee mulle aika harvoin ellen mä ala juttelee sille

-tunnil jos se istuu mun lähel nii tunnil ku katon sitä nii se joko matkii mua et se kattoo sen taakse tai johoki muualle tai sit se tekee semmosen jännän et se vähäniiku kysyy mitä tai se tekee jtn et mä alan nauraa melkee äänee (yhen kerra kemiantunnilla nauroin hiljaa äänee sen kaa) sit englannissa ku 2 oli vähäniiku erityisopetukses nii meijjä piti olla pari nii koko meijjä luokka katto meit sellee jännästi. Sit meil oli iha sika kivaa ja aina matikantunnil ku katon sitä nii se kattoo sen ihanil silmil mua... Ja sit yhen kerra ku en tajunnu mite jtn laskui laskettii ja kysyin mun BFF:t (kysyn ain ensi kavereilt enneku pyyän opee) mut se ei kuullu ka sit se mun ihastus selitti ne sellee tyhmästi ettei siit ees voinu tajuta mtn nii sit ku sanoin hä nii se nauro katto omaa kirjaasa ja dano vaa emmätiiä ja sit tunti loppu ja kotona tajusin mun ihastuksen jutun mite ne laskettii.ja ku matikantunnil olin jättäny vahingos läksyt tekemättä nii sit se vaa sano mulle et se tekee ne sillo ku me tarkistetaa niit ja mäki tein dillo :D sit tänää (5.10.15) nii tehtii kotitaloudes korvapuustei ja mun ryhmä epäonnistu niis täysi nii sit annoin mun ihastukselle ja mun bff:e koska olin ite syöny jo yhen ja en tykänny niist:p Mut tykkääkse musta?:confused:
 
vierailija
Moi! Tarvitsisin apua! Oon ihastunut yhteen rinnakaisluokkalaiseen poikaan. Tämä kyseinen henkilö tietää sen varsin hyvin, mutta hän itse vihaa mua. En ole suosittu meidän luokassa, eikä kukaan tykkää musta. Tosi moni on ihastunut tähän samaan poikaan. Poika seurusteli hetken aikaa Bff:ni kanssa, jolloin Bestikseni puhui kokoajan tästä pojasta. Tiedän että mulla ei ois mitään mahdollisuuksia seurustella tämän pojan kanssa, enkä vielä edes haluaisi seurustella. Mutta en vaan voi sille mitään etten keskity mihinkään muuhun kun siihen poikaan ja vilkuilen häntä kokoajan. Jos näen esimerkiksi instagramissa jotain "Komee" ja tämä poika vastaa siihen "sä kaunis❤" niin se oikeesti kirpasee. Kukaan, ei kukaan ajattele musta että olisin kaunis yms. Joskus melkein itken pojan takia, mutta poika vaan vihaa mua. Mä melkein rakastan poikaa. Mitä tekisin asialle?
 
Mul on semmone ongelma et oon ihastunu yhtee meidän luokkalaiseen tyttöön (oon siis poika) mut en oo uskaltanu kertoo kun luulen et kaikki meidän luokkalaiset ja enemmän alkais kiusaa ja nauraa no nyt mitä joku aika kuulin tän lukuvuoden alus nii sil on toine tyyppi joka on ilmeise
 
vierailija
moi oon 13v tyttö ja oon ihastunu yhtee mun luokkalaisee poikaa. En oo varma tykkääkse musta mut välillä musta tuntuu et se tykkäis ja sit välillö tuntuu et se ei tykköis. Meillä on aina välillä tunneilla katsekontakteja joskus tuijotetaan kauan ja joskus vaan vilkuillaan se ei muuten hirveesti juttele mulle mut juttelee mun parhaalle kaverille enemmän mut silti se kattoo mua aina tunnilla ja välkillä ja mä tietty sitä! Se välillä pomppaa yhtäkkii mun juttuihin ja hymyilee :) sitse kävelee joskus aika lähellä mua ja mä yritän aina olla lähellä sitä :)
 
lartti
Minä en tiedä onko minun luokkailen ihastunut muhun mutta aina ku katson meidän luokkalaista poikaa se hymyilee mulle ja sitten tämä poika josta puhun nauraa koko aika mun jutuille ja härnää mua onko tämä ihastumisen merkki?
 
vierailija
Naisen ja miehen välisessä kaverisuhteessa yleensä nainen on se, joka oikeasti haluaa olla 100% vain kaveri, mutta miehillä se on jossain vaiheessa mielessä. Entä jos harrastaisimmekin seksiä? Entä jos olisimme parisuhteessa?


Naiset eivät ajattele näin. Vain kaveripohjalta
 
vierailija
moi oon 13v tyttö ja oon ihastunu yhtee mun luokkalaisee poikaa. En oo varma tykkääkse musta mut välillä musta tuntuu et se tykkäis ja sit välillö tuntuu et se ei tykköis. Meillä on aina välillä tunneilla katsekontakteja joskus tuijotetaan kauan ja joskus vaan vilkuillaan se ei muuten hirveesti juttele mulle mut juttelee mun parhaalle kaverille enemmän mut silti se kattoo mua aina tunnilla ja välkillä ja mä tietty sitä! Se välillä pomppaa yhtäkkii mun juttuihin ja hymyilee :) sitse kävelee joskus aika lähellä mua ja mä yritän aina olla lähellä sitä :)
 
vierailijaihastuminen
Siis mun luokalla on semmonen poika johon oon ihastunut ja se niinku naurattaa mua joka tunti ja sit se nauraa mun jutuille ja välillä esim ruokalassa se vilkuilee mua ja kääntää katseensa pois sitku me ollaan aina vaihtamassa naulakoilla vaatteita niin sillonki se vilkuilee.. Mitä tää on?!❤
 
vierailija
Siis tätämul on sellanen tosi hyvä kaveri mut ollaan tunnettu vasta ehkä2-3kk sillee paremmi sii se on tyttö ja mää jätkä XD. Ja tätä jutellaan tosi paljon ja nähdään vapaa ajal ja jompikumpi aina soittaa et mis meet et tuu käymää ynm. Ollaan jo juteltu mitä tehää kesäl ja mis mennää käymää ynm. Mut mist tiiän et se tykkää musta??? Oon silleen aika ujo tälläsis asiois vaikka oon muuten sosiaalinen mutkun ei vittu oo pokkaa mennä sanomaan et tykkään siitä koska pelottaa et ryssin meidän tosi hyvän kaveri suhteen...(ja kaikist eniten pelottaa et se lukee tän mun jutun netist ja tunnistaa mut XDDD). Mut siis kerran jopa se lähetti mulle hyvää yöt kikis ja sydämmen perään ja minä tottakai samanlailla takas :D. Oon muute lukion ekal. Siis vituttaa oikei urakal kun oikeesti rakastan siitä niin paljon mutkun en osaa ilmoittaa sitä millääntaval. Se on niin kaunis ja meil on aika samanlainen huumori jaa muutenkin ajatus maailma aika samalaine (ainaki omast mielest XD) sit mua ärsyttää et miks se ei voi tehdä alotetta vai onko se niin et jätkän pitää aina tehdä... Voiko se johtua siitä et muutan ulkomaille vuodeks kesänlopus ja tuun vuode pääst takas. Voiko se johtuu siitä ettei sekään sen takia halua mitään? Ja sen paras kaveri on 2 kertaa meiän 3 ryhmäkeskustelus vihjannu jotain. Sillee et ekal kerral jotain vähän häröö läppää heitti meistä no se mun ihastus oli sillee et lopeta ny vitun pelle. Mut sit toisel kerral kun se mun ihastuksen bf lähetti sen piirtämän kuvan mihin se oli piirtäny mun ja sen mun ihastuksen nimen sydämen sisään ja värittäny sen punasel :):):):) mut siin samal lähetettin jotain hauskoi kuvii niin sit se mun ihastus vaan jotain sano et "ei juku sua (sit sen bf nimi)" ja sit jotain hymy hymiöit. Mietin vaan et onkohan se mun ihastus kertonu sille sen bf jotain musta ja siks se lähetti tollasta???. Auttakaa oikeesti kun en osaa lukee sitä mun ihastusta enkä välil osaa sanoo yhtää tykkääkö se must vai haluuko olla vaan kaveri. Siis en oo ennen tavannut naista jonka ajatusta olis niin vaikeee lukee et tykkääkö se vai ei... Oikeesti tarvin apua en kestä XD.
Ps. Mua hävettää nii paljo kirjottaa tälläst juttuu tänne....
 
vierailija
Se ihan varmaan tykkää susta. Jos mun kaveri pistäis jotain sydämmiä ja sillee olisin sille et lopeta! Ja pojan ei tarvii tehdä alotetta sen voi tehdä tytötkin mutta pojat on siinä vaan varmempia ja rohkeampia kun tytöt
 
vierailija
Mä tarvisin neuvoja. Oon ollu ihastunut yhteen poikaan jo ainaki 2 vuotta. Juttu on näin mä kysyin mun kaverilta voisko se mennä sanoon sille et tykkään siitä. Se meni sanoon sille ja se vastas et: OK?? Mä olin ihan sillee voi juma. Se yleensä vilkuilee mua tunnilla ja se juttelee mun kanssa ja nauraa mun jutuille. Mut en tiiä tykkääkö se musta voisko joku PLIIS kertoo mulle tarvisin apua.
 
vierailija
Heij...

Luokallani on yksi poika...josta tykkään todella todella paljon ja olen vain liian ujo puhuakseni tälle. Eikä hänkään taida viittiä puhua mulle, koska luulen hänen olevan iskenyt silmänsä minuun. Joten mietin ehkä tämä poika josta puhun luulee, että en edes pidä hänestä. Mutta olen liian ujo puhuakseni tälle ja kun on vaan nii vaikeeta puhua sille ku kaikki sen ja mun kaverit on paikalla D:
Se on vaa niin vaikeeta...ainakin mulle. Olen myös kuullut heidän puhuvan minusta vähän välin..ja sitte ne on alkanu kyselee tykkääks mä jostaki pojasta tai oks se hyvän näköne.. Oon pikkase hämmentyny koska ne myös välil ns. haukkuu mua ja mun kavereita... ;(
Ja siitä mulle tulee vielä epävarmempi olo...
Ja muut meidän luokkalaiset pojat vaikuttaa tietävän, että hän ehkä pitää musta.. olen vaan miettiny koska ne aina alkaa viheltää ja huutamaa ku mennää vaik tekeen kokeit samaa luokkaa kahestaa, kuten siis täs lähi aikoina tapahtu.... kuten näin

Opettaja : Ja sitte ne kolme oppilasta jotka eivät olleet tekemässä koetta viime tunnilla menee tämän opettajan mukaan tekemään sen sitte toisee luokkaa..

" Se poika siis sano mun kaverin nimen,pojan josta tykkään ja mun nimen.. Ja sillo ne alko huutaan ku mun nimi tuli esille !! "

Muut pojat : Woooo!! Anna palaa!! ( Ja vihellyksii jne.. )

Poika ( josta tyksin ) : F*ck yoh!

Vieressä istuva poika : Taisit tarkottaa khyl " F*ck YEAH!!! * Naurua *

Että sillä tavalla sitte.. Juuu ja mä olin vaa ihan ku mua ei olisikaa vaikka se alkoki vähä hymyilyttää ://
En osaa tulkita ihmisten eleitä kunnolla, varsinkaan kun se on niin vaihtelevaa.. Kun mietin joka aamu kun olen menossa kouluun " Tykkääköhän se musta...ei se vois.. " jne. Tohon tapaan.
Saatan vain olla tyhmä tän asian suhteen.. Enkä mä hirveesti haluais ihastua, kun se on tuskallista sitte tietää että se ei tykkääkään. Rakastumista en edes voisi kuvitella miten hirveää olisi menettää rakastettunsa.. Mutta tähän poikaan mä silmäni sit asetin!
Ajattelin hetken et se on vaa viikon ihastumis kohde kyl se siit sit menee.. Mut tätä on jatkunu tätä kutkuttavaa tunnetta jo viikkoja,kuukausia jopa.
Odotan sen pojan tekevän siirron, mut jos se tykkää must eikä itekkää uskalla tehä mitää ja se odotta et mä teen siirron. Kun me ei edes jutella! Tekis niin mieli mennä juttelemaan sille..
Oon jopa törmänny siihe ns. " vahingossa " jotta siit alkas keskustelu mut siit vaa synty nolo kohtaus.. kummatkaa ei pystyny sanoo mitää sit me vaa käveltii pois.

Mut jos joku vois auttaa mua tän suhteen.. ni olis kiva saada vähän answereit.. :// Ja anteeksi jos kirjoitin hiukan sekavan viestin.. toivottavasti saitte sentäs jonkun kuvaelman tästä
Kuulostaa tosi ihanalta... Mun mielestä sun kannattais olla rohkee ja tehdä ite se siirto! Mutta voit tietysti odottaa että se poika tekis siirron... :D Mielestäni toi vaikuttaa siltä että se poika tosiaan tykkää susta, mutta ihmettelen miksei se tee aloitetta?
Mut hyvät jatkot sulle! :D
 

Yhteistyössä