Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
Päästään sekaisin
Tervehdys kaikki... Toivon vastauksia kysymyksiini - tai itseasiassa ongelmaani.
Meidän luokalla on yksi jotenkin söpö poika, joka on sellainen kreisishkö. Molemmat ollaan menossa kuudennelle luokalle ja ollaan myös samassa ryhmässä. Mutta ei teitä jorinani taida kiinnostaa...
Mennäänpä nyt ongelmaani. Ajattelen kyseistä poikaa aina iltaisin tuntemattomasta syystä. Tunne poikaa kohtaan on outo, se ei ole ihastumisen tunne, sillä olen ollut ihastuneena siihen pari vuotta, ja sitten tunteeni olivatkin oudot.
Mutta nyt kerron teille myös yhden jutun pojasta. Kun oli ystävänpäivä, silloin oli tapahtuma, että poikien piti tehdä jotain ystävänpäivään liittyviä asioita, kuten lähetellä kivoja lappusia tytöille ja tyttöjen pojille. Sen pojan piti lähetellö minulle, mutta minun yhdelle toiselle. Mutta siis, se poika lähetteli minulle ihan julkisesti ja kaikkien nähden kaikkia outoja parilappusia, niissä luki aika usein "ES" tai sitten "oot kiva". Yhtenä päivänä se taas lähetti minulle minun lempikarkkejani, en tiedä mistä sen oli keksinyt, mutta eniwei.
Olen miettinyt koko kesäloman, mitä tekisin, kun näen hänet koulun alkaessa... Minua jännittää, mutta tunnen myös suurta iloa, että näen hänet taas. Pari kertaa ollaan kesällä raveissakin nähty, ja poika on katsellut minua jotenkin oudosti, kuin se olisi haaveillut silmät auki jostain prätkästä. (Joo, se osaa ajaa mopolla kuten minäkin ja puuhukin hyvin usein niistä.)

Mutta, mitä minä teen?
Kiitokseni vastauksista, mikäli niitä saan, ja jos kukaan edes jaksoi lukea pitkän saarnani, pahoittelut.
~Päästään sekaisin
 
17v. poika
Alkuperäinen kirjoittaja Päästään sekaisin;30101615:
Tervehdys kaikki... Toivon vastauksia kysymyksiini - tai itseasiassa ongelmaani.
Meidän luokalla on yksi jotenkin söpö poika, joka on sellainen kreisishkö. Molemmat ollaan menossa kuudennelle luokalle ja ollaan myös samassa ryhmässä. Mutta ei teitä jorinani taida kiinnostaa...
Mennäänpä nyt ongelmaani. Ajattelen kyseistä poikaa aina iltaisin tuntemattomasta syystä. Tunne poikaa kohtaan on outo, se ei ole ihastumisen tunne, sillä olen ollut ihastuneena siihen pari vuotta, ja sitten tunteeni olivatkin oudot.
Mutta nyt kerron teille myös yhden jutun pojasta. Kun oli ystävänpäivä, silloin oli tapahtuma, että poikien piti tehdä jotain ystävänpäivään liittyviä asioita, kuten lähetellä kivoja lappusia tytöille ja tyttöjen pojille. Sen pojan piti lähetellö minulle, mutta minun yhdelle toiselle. Mutta siis, se poika lähetteli minulle ihan julkisesti ja kaikkien nähden kaikkia outoja parilappusia, niissä luki aika usein "ES" tai sitten "oot kiva". Yhtenä päivänä se taas lähetti minulle minun lempikarkkejani, en tiedä mistä sen oli keksinyt, mutta eniwei.
Olen miettinyt koko kesäloman, mitä tekisin, kun näen hänet koulun alkaessa... Minua jännittää, mutta tunnen myös suurta iloa, että näen hänet taas. Pari kertaa ollaan kesällä raveissakin nähty, ja poika on katsellut minua jotenkin oudosti, kuin se olisi haaveillut silmät auki jostain prätkästä. (Joo, se osaa ajaa mopolla kuten minäkin ja puuhukin hyvin usein niistä.)

Mutta, mitä minä teen?
Kiitokseni vastauksista, mikäli niitä saan, ja jos kukaan edes jaksoi lukea pitkän saarnani, pahoittelut.
~Päästään sekaisin
Hei!

Luin tarinasi, ja ihan mielenkiintoiselta se tuntui. Pojalla ja sinulla on jo pari hyvää aihetta, josta puhua keskenään vapaa-ajalla. Suosittelisin, kun koulu alkaa niin odota 1 viikko ja katso onko hän edelleen samanlainen, kuin ennen kesälomaa. Yritä katsoa, onko hän erilainen kun on sinun lähelläsi koulussa / kun näkee sinut yms. Sitten kun tunnet tilanteen oikeaksi niin pyydät ihan yksinkertaisesti hänet (koulun jälkeen) johonkin sivuun hetkeksi ja kerrot hänelle mitä ajattelet hänestä. En tiedä millä luokalla olet, mutta kun sinun koulusi loppuu pahimmassa tapauksessa et tule ikinä tietämään, oliko se poika oikea sinulle. Kysymällä ja tekemällä ne asiat selviää!

Toivottavasti vastauksestani oli hyötyä,

- 17v. Poika
 
Päästään sekaisin
Kiitokset vastausesta, 17v. Poika!
Säikähdin ihan, kun huomasin että joku olikin vastannut. Kiitokset silti vielä toistamiseen!
Laitan neuvosi muistiin, toivottavasti siitä on apua! (Tietenkin siitä on apua, en epäile sitä hetkeäkään :) )
Kiitos ja kumarrus, kokeilenkin neuvoasi heti, kun koulu alkaa!
~(Tyytyväinen) Päästään sekaisin :)
 
17v. poika
Ei mitään ~Päästään sekaisin! Kiva kuulla, että neuvoistani oli edes jotain hyötyä. Minulla oli käyny nimittäin juuri tälläin ylä-asteella, jäi todella harmittamaan kun en ollut tarpeaksi rohkea kertomaan tunteistani :(. Toivottavasti pystyt siihen :D, onnea matkaan! Pistä viestiä tänne jos tarvitset vielä jotain neuvoa, yritän olla avuksi!

- 17v. Poika
 
wonderer
Elikkä, oon 14 v tyttö eli kasi luokalla.
Oon ihastunu just tällaseen klisee pahaan poikaan, luokan äänekkäimpään joka kommentoi kesken tuntia opettajan puheita ja nii edespäi. Itse en ole niin äänekäs olen yleensä hiljaa tunnilla, kyllä kavereita paljon löytyy ja oon kyllä vähän pienemmissä porukoissa äänessä ihan kunnolla, ja silloin olen ns ryhmän johtaja . Minulla on pieni aavistus että tämä voika voisi pitää minusta mutta pelkään että se onki vaa toive ajattelua. Poika osaa olla suloinenkin ja järkevä. Kun istumme toisiamme vastapäätä hän joskus tuijottaakin minua ja härnää hieman, mutta hän on myös paljon tekemisissä muidenkin tyttöjen kanssa. Ystäväni aina sanovat minulle että hän tuijottaisi minua kun kävelen hänen ohitseen, mutta en tiedä yrittävätkö hekin vain parantaa oloani tai jotain.

Mistä saisin selvän merkin että hän olisi kiinnostunut minusta?
Ja miten saisin hänen huomionsa? Olen todella ujo hänen suhteensa , enkä usko että uskallan mennä vain puhumaan tai jotain sellaista
 
hätäon
[QUOTE="pelokas";30054589]Oon ihastunu kahtee poikaa mut toisesta tykkään enemmän mut en tiiä tykkääkö se musta oon yrittäny kysyy mut se ei vastaa ja se toinen poika tykkää musta ja juttlee mulle ja seki on ihana mut tykkään siit toisesta enemmän ja haluisin et seki tykkää musta miten voisin viel kysyy silt et tykkääkö se musta? Kiitos avusta jo valmiina:)[/QUOTE]

Vastatkaa tälle jotka osaatte!
 
fshfsi
[QUOTE="pelokas";30054589]Oon ihastunu kahtee poikaa mut toisesta tykkään enemmän mut en tiiä tykkääkö se musta oon yrittäny kysyy mut se ei vastaa ja se toinen poika tykkää musta ja juttlee mulle ja seki on ihana mut tykkään siit toisesta enemmän ja haluisin et seki tykkää musta miten voisin viel kysyy silt et tykkääkö se musta? Kiitos avusta jo valmiina:)[/QUOTE]

Jos poika ei vastaa kun kysyt tykkääkö hän susta niin todennäköisesti ei tykkää muttei kehtaa sanoa sitä. Pieni mahdollisuus siihenkin että olisi vaan niin ujo ettei uskalla myöntää mutta noin ujon kanssa kyllä tulisi jatko olemaan hyvin, hyvin vaikeaa.. Jos haluat vielä kysyä hänen tunteistaan niin kysy suoraan.
Älä ala olemaan kenenkään kanssa josta et oikeasti tykkää tai tykkäät jostakusta muusta enemmän. Se ei ole reilua. Ja kerro pojalle rehellisesti (mutta ystävällisesti) jos et halua olla hänen kanssaan, ei ole kiva jättää toista roikkumaan.
 
"poika"
Elikkä oon ihastunu yhteen tyttöön mun luokalta, se ei oo luokan suosituin/äänekkäin, vaan vähän sellane hiljasempi ja ujompi mutta tosi kaunis ja kiltti ja hauska, ja on kaveri melkeen kaikkien kanssa koulussa, ja pienemmissä porukoissa ihan ulos päin kääntyvä ja pari muutaki poikaa tykkää siitä. Itse olen aika äänekäs tunnilla ja ehkä tavallaan "luokan pelle".Mutta kun tulee tähän tyttään en osaa oikein tehdä mitään asialle. Vähän joskus kiusoittelen häntä tai jutellaan jotain mutta siinä se. Olen kuullut huhuja että tämä tyttö pitäisi minusta mutta en oikeen halua huhuihin takertua. Vietän kyllä aikaa muitten luokan "suosittujen tyttöjen kanssa" mutta en välitä heistä sillä tavalla. Olen huomannut että tyttö joskus katselee minua mutta en halua huijata itseäni.
Auttakaa mitä teen?
 
"hmm"
[QUOTE="poika";30187009]Elikkä oon ihastunu yhteen tyttöön mun luokalta, se ei oo luokan suosituin/äänekkäin, vaan vähän sellane hiljasempi ja ujompi mutta tosi kaunis ja kiltti ja hauska, ja on kaveri melkeen kaikkien kanssa koulussa, ja pienemmissä porukoissa ihan ulos päin kääntyvä ja pari muutaki poikaa tykkää siitä. Itse olen aika äänekäs tunnilla ja ehkä tavallaan "luokan pelle".Mutta kun tulee tähän tyttään en osaa oikein tehdä mitään asialle. Vähän joskus kiusoittelen häntä tai jutellaan jotain mutta siinä se. Olen kuullut huhuja että tämä tyttö pitäisi minusta mutta en oikeen halua huhuihin takertua. Vietän kyllä aikaa muitten luokan "suosittujen tyttöjen kanssa" mutta en välitä heistä sillä tavalla. Olen huomannut että tyttö joskus katselee minua mutta en halua huijata itseäni.
Auttakaa mitä teen?[/QUOTE]

Jos haluat tietää varmasti niin kysy suoraan. Onhan siinä se riski että hän ei pidäkään sinusta mutta entä sitten!
 
Mävaa
Koulussa on poika josta tykkään ja se kattoo mua koulussa vähän väliä. Välkällä hakeutuu lähelle, vaikka ei tuntiskaan porukasta ketään.

Jaoin luokalle vihkoja ja annoin ihatukselle vahingossa kaksi vihkoa. Olin jakanu kaikki vihot nii se sanos et annoit mulle kaksi vihkoa ja menin ottamaan sitä pois. Se vei kättä pois etten saanut sitä vihkoa.

Voitteko selventää mulle mitä pojat ajattelee ja onko tossa ihastumisen merkkejä?? PLIIS
 
evvee
Heips kaikille!

Mun luokalla on poika josta tykkään.Kerron lyhyesti ettei tästä tuu kamalan pitkää.Vähä tietoo!
1.Poika kattoo vähän väliä. Varsinkin jos kävelen koulun pihalle ja koulun ovesta sisälle.
2.Kun laulan tuijottaa siihen asti, että biisi on loppu.
3.Matikan tunnilla selitän kaverille ja tämä poika katsoo mua ja kattoo matikan vihkoa. Merkkaa jotain vihkoonsa ja katsoo uudelleen.
4.Kysyy läksyjä, vaikka ei olla edes samassa ryhmässä esim kemiassa.
5.Kun puhun toisten kavereitten (poikien) kanssa se kattoo mua koko ajan ja seuraa keskustelua. Kun kessa on loppunu se voi taas jatkaa omia koulujuttuja. Esim opossa pakko kattoa niin kauan kunnes jatkettiin kaikki hommia.

Auttakaa mua oon todella avuton tän asian kanssa. En tiiä mitä tehdä ja aihe on muutenkin ujolle tytölle todella arka :) PLIIDE
 
asiohadiåo9im
myöskin voi olla että kaikki lähtee rullaan jotenkin tiedostamatta, tuntematta sanat nousee tietoisuuden tuolta puolen sokeana löytää kun kävelee yössä tukee pukee puollustaa kertovaa niinkuin hullussa sadussa. Kohtaaminen vaikka juna asemalla kun näkee toisen penkillä istumassa voiko se olla mahdollista, taivaallista kauneutta niinkuin rembrantin maalauksessa elämän todellisuutta vai elämmekö kubrikin kuutioissa .
 
lukekaatää tärkeetä
Tää on kyl aika vanha mut.....
Yks poika kattoo mua luokas mut välkäl se vähän kiusaa mua en tiiä yrittääk se saada mut huomaamaan sen liikka tunnil se ytittäämola mun pari jos on tyttö poika parit...tykkään ite siitä sikana son tosi söpö ja auttaa mua istuu ruokalas aina samaam pöytää........
 
ihastunut:)
Oon 13v tyttö ja oon 7 luokalla. Meijän luokalla on yks poika kenestä tykkään tosi paljon mutta en tiedä tykkääkö hän minusta. Ollaan pari tai samassa ryhmässä aika monessa aineessa koulussa. Nauretaan toisillemme aina välillä tai sitten yhdessä jollekkin muulle asialle :) Katselen häntä joka päivä ja oon huomanu et hänkin kattoo mua aina välillä, mut en tiiä mitä se tarkottaa. Puhutaan aika harvoin muuten. Se poika on seurustellut aika pitkäänkin yhden kaverini kanssa mutta siitä on jo aikaa. En tiedä miten se kaverini suhtautuisi jos saisi kuulla ihastuksestani...en tiedä mitä pitäisi tehdä pojan suhteen joten tarvitsen neuvoja. Ps olen aika ujo enkä välttämättä pystyisi tekemään aloitetta.
 
Ihastunut poika
ihastunut:) said:
27.08.14 23:29
mitä teen?
Oon 13v tyttö ja oon 7 luokalla. Meijän luokalla on yks poika kenestä tykkään tosi paljon mutta en tiedä tykkääkö hän minusta. Ollaan pari tai samassa ryhmässä aika monessa aineessa koulussa. Nauretaan toisillemme aina välillä tai sitten yhdessä jollekkin muulle asialle Katselen häntä joka päivä ja oon huomanu et hänkin kattoo mua aina välillä, mut en tiiä mitä se tarkottaa. Puhutaan aika harvoin muuten. Se poika on seurustellut aika pitkäänkin yhden kaverini kanssa mutta siitä on jo aikaa. En tiedä miten se kaverini suhtautuisi jos saisi kuulla ihastuksestani...en tiedä mitä pitäisi tehdä pojan suhteen joten tarvitsen neuvoja. Ps olen aika ujo enkä välttämättä pystyisi tekemään aloitetta.

Huomaa tämä: onko hän hermostunut. Sykkiikö hänen sydämmensä kovaa lähelläsi. Hymyileekö hän sinulle kun katsotte toisianne. //Noin minun ihastumisessani ainakin on ja olen kuullut että muidenkin ihastuksissa on.
 
ujo joka ei osaa puhua
Mä oon ihastunu mun luokkslaiseen poikaan.Mut mä en usko et se tykkää musta se kyl välil kattelee mua ja ku katon takas nii se kääntää katseen pois ,enkä mä oo mikään nätti ... Mä oon niin ujo etten uskalla puhua oikeestaa kellekkää pojille ja en oo varma onks sillä yhen tyypinkaa juttuu vai onks ne vaa kavereita auttakaa
 
ihastunut
Meidän luokal on yks poika johon oon hulluna. Se poika on hauska ja komee sekä toivottavast ihastunut muhun. No se juttelee mun kaa watsappissa paljon ja joskus kysyy mitä teen. Koulussa se välillä katsoo mua ja joskus me katotaan toisiamme silmiin hetki. Mä haluaisin tietää alkaisko se mun kaa jos kysyn.
 
ogelma
No oon 4-A luokalla ja ns pyöreä mä tykkään meiän luokkalaisest mut en voi sanoo sitä sille ku meiän luokan pojat on sellassii et jos joku sanoo et tykkää ni sit se huutaa HYYYYYYYYYIIIIIIII!!!
 

Yhteistyössä