Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Perhe-elämä
Ihastumisen merkit miehessä??
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Yritän, post: 33544044"]</p><p>Poimintoja ja omia ajatuksia.</p><p></p><p>"Ajattelin, ettei mies ole kiinnostunut otti minuun yhteyttä olin varautunut rohkeita katseita, hakeutui seuraani annoin itselleni ihastumisen vallan en koskaan kohdannut miehen katsetta Voiko kiinnostus päättyä päivässä?"</p><p></p><p>KÄYTTÄMISTÄNI TERMEISTÄ</p><p>Kiinnostus on lievää, loppuu sekunnissa kun tympeää tapahtuu. Pettymyksiä ei siedetä.</p><p>Ihastus on rakastumisen esiaste, välimuoto. Pienpettymyksiä siedetään.</p><p>Rakastuminen on 'pysyvää' (ns. alkuhuuma ? 2v). Pettymyksiä on 'pakko' sietää.</p><p>Kirjoitan lähinnä rakastumisen näkökulmasta, oli lainaukset sitä tai eivät.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>TUNTEET MIEHESSÄ - miten se ilmenee ja miten hän käyttäytyy? </p><p></p><p>"Ei tarvitse edes olla selvännäkijä, kun pystyy lukemaan miehen ajatukset."</p><p>Siitä päätellen että tästä jatkuvasti kysellään, on asia kiistanalainen. Voisin myöntää täysinkin, mutta kovaa porua pidetään siitä ettei mies puhu. Siksi väitetään ettei tunteistakaan tiedetä. Kaikenhuipuksi miehen pitäisi tuntea naisen haluamalla tavalla tai muuten naisen tunteet ovat muka miehen vastuulla. </p><p></p><p>"Naisista on paljon vaikeampi nähdä mitä he ajattelevat."</p><p>Kerroin mietteliään näköiselle avovaimolleni mitä hän ajattelee. Hän kysyi: "Miten voit tietää?". Leikilläni vastasin: "Osaan lukea ajatuksia.", mihin hän reagoi pelästyen ja totisena kysyi: "Osaat vai?". Sanoin sen olleen vitsi ja etten osaa, mihin tämä lisäsi ettei oikeastaan ihmettelisi vaikka osaisin. </p><p></p><p>Tunteita, ajatuksia voi yrittää salata jos siihen on intressi. Sanoisin että kiinnostusta ei naisesta juuri näe, sen hän peittää hyvin, mutta rakastumisen näkee helpommin kuin miehestä, mitä on taas enemmän miehen tapa hillitä. Kumpikin epäonnistuu silti enemmän tai vähemmän.</p><p></p><p></p><p>"Tuskinpa on olemassa mitään yleispätevää merkkiä" </p><p>Monet yksityiskohdat ovat yksilöllisiä. Samankaltaisuuttakin (arkkityyppistä) on ja kummallekin sukupuolille yhteistä:</p><p>"Yrittää hivuttautua lähellenne hiukan koskettaa kiinnostunut ajatuksistanne katse jää kiinni haluaa auttaa muutamia "outoja" asioita ei oikein huomioi ympäristoään kuuntelee vain sinua, ja hymyilee paljon vaivaantunut hiljaisuus tikusta asiaa töksähtäviä, jos on ujompi" </p><p>Nämä eivät ole selviöitä. On suurta "epävarmuutta ilmassa"</p><p></p><p>"mitenkä ujosta miehestä huomaa?"</p><p>Rakastuneesta tulee ujo, koska hän pelkää kuollakseen ja ujosta tulee ujompi. Aluksi halutaan hämillään peitellä.</p><p>"en vain huomannut hänen "viestejään"... oli jo jonkin aikaa kaukaa ihaillut myöhemmin vasta ymmärsin"</p><p></p><p>Esteet aiheuttavat estoja, on hillittävä itsensä:</p><p>"eräs mies on hyvin kiinnostunut olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon emme pidä lainkaan yhteyttä"</p><p>"niiden sanojen paino olisi liian suuri."</p><p></p><p></p><p></p><p>EROAVUUKSIA:</p><p>Nainen pysyy mieluiten passiivisena (luulotellen).</p><p>"kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi"</p><p>Mies haluaa levottomuuksissaan edes jotain merkkiä.</p><p>"pyysi laittamaan viestejä jos siltä tuntuu"</p><p></p><p>Nainen saa vihjeen, mutta pelkää uskoa.</p><p>"Onko tämä mies nyt kiinnostunut ovatko viestittelyt vain "ego boosting"?"</p><p>Pelko tekee araksi.</p><p>"tykkäävänsä on sanonut , muttei muuta!"</p><p></p><p>Ujoinkin mies saattaa tuskastua ja lopulta ilmaista asiansa harvinaisen selvästi:</p><p>"hän laittoi viestiä jossa suoraa tekstiä... olin ihmeissäni"</p><p>Nainen tarkkailee vihjeitä ja kontrasti on melkoinen.</p><p>"sanoi minulle että on rakastunut jäinkin ihmettelemään"</p><p>Jännittävämpi juttu miten suhtautua onko tässä vaara? ON!</p><p>"poika tekee just noita kaikkee mulle koulussa ;D"</p><p>Melko selvä tapaus. Se imartelee, hivelee itsetuntoa, mutta ehkä on hyvä pitää pää kylmänä?</p><p></p><p>"en tiedä itse mitä häntä kohtaan tunnen, vatsaa kipristää joka kerta kun häntä ajattelen!"</p><p>Pelätään ja siksi epäroidään viimeisen päälle. Hämmennyksessä on hyvä tyynnytellä sisintään. Vähätellään, jopa kielletään. Kurja riski!</p><p>"jos hänellä TARPEEKSI KIINNOSTAISI, niin ottaisi sinut mieluummin kuin mitään muuta."</p><p></p><p>Samaan aikaan toivotaan parasta ja pelätään pahinta:</p><p>"Jotain tuollainen miehen käytös osoittaa, jos antoi nron."</p><p>Mitä se on kun </p><p>"on sellainen maine"</p><p> ja mitä siitä seuraa?</p><p>"lankeat hänen virittämäänsä verkkoon"</p><p>"Oletko sellainen nainen joka on helposti saatavilla?"</p><p></p><p> TERVETULOA kynnysmatoksi!</p><p>Suunnaton, lähes täydellinen valta rakastuneeseen, sitä ainakin pelätään.</p><p>Jos D/s on eräänlainen fetissi voi helpottaa tai ei. Sekin on vain leikki, minkä pitäisi tapahtua turvallisissa oloissa. </p><p></p><p></p><p></p><p>ESTEET + PELOT = ESTOT</p><p> liian iso riski</p><p> joutuisi uudestaan tyhjän päälle</p><p> jos meistä ei tulisikaan mitään? </p><p> kuka voi taata</p><p>Takuita ei ole. On hypättävä tuntemattomaan ja uskottava että 'jokin' kantaa.</p><p></p><p>Rakastuminen valtaa mielen:</p><p>"asia painaa minua todella paljon!" "Jos kiinnostaa riittävästi, jättää kaiken muun"</p><p>Mikä on riittävästi, eikö jo liikaakin? Ainoastaan rakastunut tahtoisi näin, mutta ei uskalla.</p><p></p><p>On haaveita </p><p>"kovasti toivoisin, että hän jättäisi kaiken minun vuokseni en todellakaan haluaisi sitä kontolleni! en voi luvata"</p><p> ja realiteetteja.</p><p>"kurjaa että ihmiset ihastuvat ja ikävöivät, mutta ei "ole lupaa""</p><p></p><p>Sosiaalinen paine, kuri, syyllistäminen yms. pitää jokaista aloillaan, toistaiseksi.</p><p>"jättämään kaiken ja ajattelemaan vain omaa napaansa pelkän ihastumisen vuoksi"</p><p>"Hän ajattelee rationaalisesti" "kiinnostaa, mutta on velvollisuuksiakin" "oikeudenmukainen ei jätä "kaikkea muuta"</p><p>Olisi huippuhäpeällistä tehdä kauhean nolosti. </p><p></p><p>Muitakin aivan todellisia kauhuja on:</p><p>"Hän on tällä hetkellä tyytyväinen elämäänsä"</p><p>Sellainen ihminen ei rakastu. Yksipuolisena se on kammotus.</p><p></p><p>"itse haluan elämältäni enemmän"</p><p>Sen on oltava molemminpuolista, mikä on harvinaista.</p><p></p><p>Epäonnistumisen ja hylätyksi tulemisen pelko:</p><p>"en kuitenkaan loppupeleissä riitä hänelle, vaikka hän on aivan ihastunut minuun. Minä en ole ihastunut häneen"</p><p>Ei uskalleta rakastua. Sitä perustellaan ennakoimalla, jopa ajattelemalla toisen puolesta. </p><p></p><p>"Tunteita voi hallita"</p><p>Rakastumista ei voi, jos se on tapahtunut, tapahtumisen voi estää.</p><p></p><p>"en vain ole hänelle riittävän sopiva; olen liian Hän ei halua minua, vaan"</p><p>Rakastuminen edellyttää vastakohtaisuutta, täydentävyyttä. Rakastunut ihailee näitä ominaisuuksia ja janoaa siksikin yhteensulautumista. Terapeutit puhuvat saman asian olevan syynä suhteen alulle ja lopulle. Voisi olla tämä vastakohtaisuus. Se kiinnittää huomion ja synnyttää arvostusta, myöhemmin rasite, lopulta aihe halveksua? </p><p></p><p>"En kiinnosta häntä siis riittävästi."</p><p>Parempi päättää hänen puolestaan? Jos riskiä ei ota, estyy rakastuminenkin. Haaste on rankka, eikä sen voittaminen pelkästään omissa käsissä.</p><p></p><p></p><p></p><p>RAKASTU KÄRSI JA UNHOITA "syitä jäädä huonoon suhteeseen"</p><p></p><p>Tottumus on toinen luonto.</p><p>"Me vain olemme ja se on itsestään selvyys koko meidän suvullemme!" "Vain lapseni ovat minulle tärkeämpiä" </p><p>Vääryyden taakka ja omatunto. </p><p></p><p>Voittaako velvollisuus ei.</p><p>"itsellä ja muilla on huono olla... huomaa kiinnostuvansa asiat voisivat tulla olemaan paremmin, niin miksi .... miksi ei voi tehdä ratkaisua ????</p><p>Oikeudentajukin on kovalla koetuksella.</p><p></p><p>Se ei vain lähde mielestä </p><p>"valehtelisin, jos väittäisin, ettei se välillä ole vaikeaa."</p><p> on yritettävä sopeutua ja mielikuvituskin venyy kompromissiko toimisi </p><p>"Ystävänäkin voi tehdä kaikkea kivaa, ei sen tarvitse olla aina sekstailua."</p><p> yritys hyvä kymmenen. </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>HARHALUULOJA Ei ihme että usein pelimiehet korjaavat potin.</p><p></p><p>"En nyt tarkoita varsinaisia tekoja, vaan muita merkkejä" "Mitä tarkoittaa "rohkea katse"?"</p><p>Rakastunut voi olla yhtä ja toista mutta ei rohkea!</p><p></p><p>"Hmmm... mistä tuon viimeisen asian "tietää"?" "Sillä seisoo koko ajan." "voi nähdä ja tuntea tietystä paikasta" "Kyllä sen näkee jos mies on hyvin varustettu!" "Kiiluvat silmät"</p><p></p><p></p><p>Rakastuminen ei ole ensisijaisesti mitenkään eroottista. Se kohdistuu mieleen ja, kyllä aivan oikein, myös kehoon. Sukupuolielimillä ei ole kuitenkaan minkäänlaista erityisasemaa. Voidaan kyllä suudella kiihkeästi, hyväillä lempeästi, rakastella hellästi seitsemänteen taivaaseen. Kaksi vartaloa voi yhtyä, jolloin liha muuttuu yhdeksi lihaksi, sulautuu yhteen. </p><p>Rakastuminen on intohimoa, mutta sen kohde on pyhä. Sitä ei saastuteta ala-arvoisella eläimellisyydellä, kuten naiminen, paneminen, nussiminen jne. Hädin tuskin voidaan käyttää sanaa seksi. Pistokatse-erektokoiras tai räpyripsi-kosteisvamppi ei kuulu samalle planeetalle.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Yritän, post: 33544044"] Poimintoja ja omia ajatuksia. "Ajattelin, ettei mies ole kiinnostunut otti minuun yhteyttä olin varautunut rohkeita katseita, hakeutui seuraani annoin itselleni ihastumisen vallan en koskaan kohdannut miehen katsetta Voiko kiinnostus päättyä päivässä?" KÄYTTÄMISTÄNI TERMEISTÄ Kiinnostus on lievää, loppuu sekunnissa kun tympeää tapahtuu. Pettymyksiä ei siedetä. Ihastus on rakastumisen esiaste, välimuoto. Pienpettymyksiä siedetään. Rakastuminen on 'pysyvää' (ns. alkuhuuma ? 2v). Pettymyksiä on 'pakko' sietää. Kirjoitan lähinnä rakastumisen näkökulmasta, oli lainaukset sitä tai eivät. TUNTEET MIEHESSÄ - miten se ilmenee ja miten hän käyttäytyy? "Ei tarvitse edes olla selvännäkijä, kun pystyy lukemaan miehen ajatukset." Siitä päätellen että tästä jatkuvasti kysellään, on asia kiistanalainen. Voisin myöntää täysinkin, mutta kovaa porua pidetään siitä ettei mies puhu. Siksi väitetään ettei tunteistakaan tiedetä. Kaikenhuipuksi miehen pitäisi tuntea naisen haluamalla tavalla tai muuten naisen tunteet ovat muka miehen vastuulla. "Naisista on paljon vaikeampi nähdä mitä he ajattelevat." Kerroin mietteliään näköiselle avovaimolleni mitä hän ajattelee. Hän kysyi: "Miten voit tietää?". Leikilläni vastasin: "Osaan lukea ajatuksia.", mihin hän reagoi pelästyen ja totisena kysyi: "Osaat vai?". Sanoin sen olleen vitsi ja etten osaa, mihin tämä lisäsi ettei oikeastaan ihmettelisi vaikka osaisin. Tunteita, ajatuksia voi yrittää salata jos siihen on intressi. Sanoisin että kiinnostusta ei naisesta juuri näe, sen hän peittää hyvin, mutta rakastumisen näkee helpommin kuin miehestä, mitä on taas enemmän miehen tapa hillitä. Kumpikin epäonnistuu silti enemmän tai vähemmän. "Tuskinpa on olemassa mitään yleispätevää merkkiä" Monet yksityiskohdat ovat yksilöllisiä. Samankaltaisuuttakin (arkkityyppistä) on ja kummallekin sukupuolille yhteistä: "Yrittää hivuttautua lähellenne hiukan koskettaa kiinnostunut ajatuksistanne katse jää kiinni haluaa auttaa muutamia "outoja" asioita ei oikein huomioi ympäristoään kuuntelee vain sinua, ja hymyilee paljon vaivaantunut hiljaisuus tikusta asiaa töksähtäviä, jos on ujompi" Nämä eivät ole selviöitä. On suurta "epävarmuutta ilmassa" "mitenkä ujosta miehestä huomaa?" Rakastuneesta tulee ujo, koska hän pelkää kuollakseen ja ujosta tulee ujompi. Aluksi halutaan hämillään peitellä. "en vain huomannut hänen "viestejään"... oli jo jonkin aikaa kaukaa ihaillut myöhemmin vasta ymmärsin" Esteet aiheuttavat estoja, on hillittävä itsensä: "eräs mies on hyvin kiinnostunut olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon emme pidä lainkaan yhteyttä" "niiden sanojen paino olisi liian suuri." EROAVUUKSIA: Nainen pysyy mieluiten passiivisena (luulotellen). "kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi" Mies haluaa levottomuuksissaan edes jotain merkkiä. "pyysi laittamaan viestejä jos siltä tuntuu" Nainen saa vihjeen, mutta pelkää uskoa. "Onko tämä mies nyt kiinnostunut ovatko viestittelyt vain "ego boosting"?" Pelko tekee araksi. "tykkäävänsä on sanonut , muttei muuta!" Ujoinkin mies saattaa tuskastua ja lopulta ilmaista asiansa harvinaisen selvästi: "hän laittoi viestiä jossa suoraa tekstiä... olin ihmeissäni" Nainen tarkkailee vihjeitä ja kontrasti on melkoinen. "sanoi minulle että on rakastunut jäinkin ihmettelemään" Jännittävämpi juttu miten suhtautua onko tässä vaara? ON! "poika tekee just noita kaikkee mulle koulussa ;D" Melko selvä tapaus. Se imartelee, hivelee itsetuntoa, mutta ehkä on hyvä pitää pää kylmänä? "en tiedä itse mitä häntä kohtaan tunnen, vatsaa kipristää joka kerta kun häntä ajattelen!" Pelätään ja siksi epäroidään viimeisen päälle. Hämmennyksessä on hyvä tyynnytellä sisintään. Vähätellään, jopa kielletään. Kurja riski! "jos hänellä TARPEEKSI KIINNOSTAISI, niin ottaisi sinut mieluummin kuin mitään muuta." Samaan aikaan toivotaan parasta ja pelätään pahinta: "Jotain tuollainen miehen käytös osoittaa, jos antoi nron." Mitä se on kun "on sellainen maine" ja mitä siitä seuraa? "lankeat hänen virittämäänsä verkkoon" "Oletko sellainen nainen joka on helposti saatavilla?" TERVETULOA kynnysmatoksi! Suunnaton, lähes täydellinen valta rakastuneeseen, sitä ainakin pelätään. Jos D/s on eräänlainen fetissi voi helpottaa tai ei. Sekin on vain leikki, minkä pitäisi tapahtua turvallisissa oloissa. ESTEET + PELOT = ESTOT liian iso riski joutuisi uudestaan tyhjän päälle jos meistä ei tulisikaan mitään? kuka voi taata Takuita ei ole. On hypättävä tuntemattomaan ja uskottava että 'jokin' kantaa. Rakastuminen valtaa mielen: "asia painaa minua todella paljon!" "Jos kiinnostaa riittävästi, jättää kaiken muun" Mikä on riittävästi, eikö jo liikaakin? Ainoastaan rakastunut tahtoisi näin, mutta ei uskalla. On haaveita "kovasti toivoisin, että hän jättäisi kaiken minun vuokseni en todellakaan haluaisi sitä kontolleni! en voi luvata" ja realiteetteja. "kurjaa että ihmiset ihastuvat ja ikävöivät, mutta ei "ole lupaa"" Sosiaalinen paine, kuri, syyllistäminen yms. pitää jokaista aloillaan, toistaiseksi. "jättämään kaiken ja ajattelemaan vain omaa napaansa pelkän ihastumisen vuoksi" "Hän ajattelee rationaalisesti" "kiinnostaa, mutta on velvollisuuksiakin" "oikeudenmukainen ei jätä "kaikkea muuta" Olisi huippuhäpeällistä tehdä kauhean nolosti. Muitakin aivan todellisia kauhuja on: "Hän on tällä hetkellä tyytyväinen elämäänsä" Sellainen ihminen ei rakastu. Yksipuolisena se on kammotus. "itse haluan elämältäni enemmän" Sen on oltava molemminpuolista, mikä on harvinaista. Epäonnistumisen ja hylätyksi tulemisen pelko: "en kuitenkaan loppupeleissä riitä hänelle, vaikka hän on aivan ihastunut minuun. Minä en ole ihastunut häneen" Ei uskalleta rakastua. Sitä perustellaan ennakoimalla, jopa ajattelemalla toisen puolesta. "Tunteita voi hallita" Rakastumista ei voi, jos se on tapahtunut, tapahtumisen voi estää. "en vain ole hänelle riittävän sopiva; olen liian Hän ei halua minua, vaan" Rakastuminen edellyttää vastakohtaisuutta, täydentävyyttä. Rakastunut ihailee näitä ominaisuuksia ja janoaa siksikin yhteensulautumista. Terapeutit puhuvat saman asian olevan syynä suhteen alulle ja lopulle. Voisi olla tämä vastakohtaisuus. Se kiinnittää huomion ja synnyttää arvostusta, myöhemmin rasite, lopulta aihe halveksua? "En kiinnosta häntä siis riittävästi." Parempi päättää hänen puolestaan? Jos riskiä ei ota, estyy rakastuminenkin. Haaste on rankka, eikä sen voittaminen pelkästään omissa käsissä. RAKASTU KÄRSI JA UNHOITA "syitä jäädä huonoon suhteeseen" Tottumus on toinen luonto. "Me vain olemme ja se on itsestään selvyys koko meidän suvullemme!" "Vain lapseni ovat minulle tärkeämpiä" Vääryyden taakka ja omatunto. Voittaako velvollisuus ei. "itsellä ja muilla on huono olla... huomaa kiinnostuvansa asiat voisivat tulla olemaan paremmin, niin miksi .... miksi ei voi tehdä ratkaisua ???? Oikeudentajukin on kovalla koetuksella. Se ei vain lähde mielestä "valehtelisin, jos väittäisin, ettei se välillä ole vaikeaa." on yritettävä sopeutua ja mielikuvituskin venyy kompromissiko toimisi "Ystävänäkin voi tehdä kaikkea kivaa, ei sen tarvitse olla aina sekstailua." yritys hyvä kymmenen. HARHALUULOJA Ei ihme että usein pelimiehet korjaavat potin. "En nyt tarkoita varsinaisia tekoja, vaan muita merkkejä" "Mitä tarkoittaa "rohkea katse"?" Rakastunut voi olla yhtä ja toista mutta ei rohkea! "Hmmm... mistä tuon viimeisen asian "tietää"?" "Sillä seisoo koko ajan." "voi nähdä ja tuntea tietystä paikasta" "Kyllä sen näkee jos mies on hyvin varustettu!" "Kiiluvat silmät" Rakastuminen ei ole ensisijaisesti mitenkään eroottista. Se kohdistuu mieleen ja, kyllä aivan oikein, myös kehoon. Sukupuolielimillä ei ole kuitenkaan minkäänlaista erityisasemaa. Voidaan kyllä suudella kiihkeästi, hyväillä lempeästi, rakastella hellästi seitsemänteen taivaaseen. Kaksi vartaloa voi yhtyä, jolloin liha muuttuu yhdeksi lihaksi, sulautuu yhteen. Rakastuminen on intohimoa, mutta sen kohde on pyhä. Sitä ei saastuteta ala-arvoisella eläimellisyydellä, kuten naiminen, paneminen, nussiminen jne. Hädin tuskin voidaan käyttää sanaa seksi. Pistokatse-erektokoiras tai räpyripsi-kosteisvamppi ei kuulu samalle planeetalle. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SISILISKO?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Kilttimiehen kälyn poikkis on vihainen kun käly on täällä viikonlopun yli
25 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
. Oikeus tuomitsi Arif Waleed Fouadin lapsenraiskauksesta kolmen vuoden ja kahdeksan kuukauden vankeusrangaistukseen
Tänään 14:52
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Osallistu Vauhtivauva-tutkimukseen!
Tänään 13:59
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Petteri Orpon hallitus nauttii eduskunnan luottamusta
Tänään 13:51
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
5.
"Perjantaina Vain elämää -ohjelmassa nähtävä Ronn Moss on erittäin iloinen, kun republikaanien Donald Trump voitti presidentinvaalit"
Tänään 13:33
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
6.
"IS EXTRA Neasta, 26, kuvattiin seksivideo ilman lupaa – nyt hän on uskovainen kotiäiti, joka inhoaa feminismiä ja fanittaa Donald Trumpia"
Tänään 13:23
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Ja taas tämmöistä kauheeta
Tänään 13:05
viisikymppinen isoäiti
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Mikro- ja yksinyrittäjät kiittävät valtiovarainministeri Riikka Purraa YEL-järjestelmän uudistuksesta"
Tänään 12:46
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 11K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 832
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 798
Aihe vapaa
4.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 585
Aihe vapaa
5.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:27
Luettu: 560
Aihe vapaa
6.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Started by vierailija
Maanantai klo 23:10
Luettu: 494
Aihe vapaa
7.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Maanantai klo 19:52
Luettu: 490
Aihe vapaa
8.
Vasemmistolainen lehdistö paljasti Putinille Ukrainan saaneen luvan iskeä amerikkalaisohjuksilla Venäjän maaperälle
Started by vierailija
Sunnuntai klo 21:33
Luettu: 399
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
"Ahdistelu|Miehet kertovat seksuaalisen häirinnän aiheuttamasta ”shokista”"
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.