Ihastumisen merkit miehessä??

  • Viestiketjun aloittaja pohdiskelija(N)
  • Ensimmäinen viesti
Helene
Alkuperäinen kirjoittaja salaujo täysihastunut;11045316:
.

Samaten, hyvä oli muistaa ja itselleen muistuttaa, ettei kannata etukäteen toisen puolesta pohtia, tykkääkö tämä vaiko ei sen ja sen ulkoisen/ elämäntilanteen seikan vuoksi.

Sittenhän sen näkee, kun tietää että alttiina oleva voi satuttaa itsensä, mutta uskaltaa silti antaa sydämen lämmön, ilon ja onnen näkyä ja hehkua myös näiden tunteiden herättäjän nähtäväksi. Lämmittämään, ei pelottamaan, ystävällisen asteittain siis kenties?

:) :) :)

Kyllä se näin on, mutta tuntiden näyttäminen VAATII ROHKEUTTA. Itsekin olen keski-ikäinen nainen ja ihastunut työpaikallani olevaan mieheen,joka hymyilee aina minulle ja on niin hemmetin komea. Näemme tosiamme harvoin, koska hänen toimipaikkansa on muualla.

Haluaisin rohkeammin näyttää tunteitani hänelle, mutta juoksen pakoon. Toisaalta parempi niin, koska onhan minullakin hyvä mies ja hänkin on naimisissa.
 
vierailija
Niin... Miehet aina sanovat olevansa hyvin suoraviivaisia, esim. että kyllä mies ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa tarpeeksi. Ei se oikeasti mene niin. Tiedän satavarmasti, että eräs mies on hyvin kiinnostunut minusta. Ja minä olen kiinnostunut hänestä, erittäin paljon, mutta silti emme pidä lainkaan yhteyttä toisiimme. Elämäntilanteemme ovat erilaiset, lisäksi hän seurustelee. On seurustellut jo jonkin aikaa ja rakentaa tulevaisuuttaan sille pohjalle. Hän ajattelee rationaalisesti, koska hänelle on oikea aika mennä eteenpäin perhe-elämässään. Jos hän jättäisi tyttöystävänsä nyt, hän joutuisi uudestaan tyhjän päälle. Seurustelusuhteen aloittaminen minun kanssani puolestaan olisi liian iso riski. Mitä jos meistä ei tulisikaan mitään?

Hän on tällä hetkellä tyytyväinen elämäänsä. En tiedä onko hän onnellinen. En voi häntä syyllistää tuosta "tyytymisestä", tiedän vain, että itse haluan elämältäni enemmän.

Niin, ne merkit... Se on se katse. Hymy. Välillä vaivaantunut hiljaisuus, kun olisi niin paljon sanottavaa, mutta niiden sanojen paino olisi liian suuri.
Itse en usko järkiavioliittoihin. Olen järkeillyt aikoinani, huonosti meni ja ero tuli.
 
vierailija
Kyllä se näin on, mutta tuntiden näyttäminen VAATII ROHKEUTTA. Itsekin olen keski-ikäinen nainen ja ihastunut työpaikallani olevaan mieheen,joka hymyilee aina minulle ja on niin hemmetin komea. Näemme tosiamme harvoin, koska hänen toimipaikkansa on muualla.

Haluaisin rohkeammin näyttää tunteitani hänelle, mutta juoksen pakoon. Toisaalta parempi niin, koska onhan minullakin hyvä mies ja hänkin on naimisissa.
Jos ihastus on avioliitossa ja perheellinen silloin kannattaa käyttää järkeä eikä ruveta rikkomaan kenenkään perhettä. Vaikka tunteet sanoisivat vastaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Katastrofi
Ohhoijaa, en ikänä ole ymmärtänyt tätä, että ihastutaan ja ruvetaan vehkeilemään sen nimissä toisten avioliittoja ja tuhotaan samalla omat liitot. Entinen raivataan alta pois ja sitten voi rellestää miten lystää. Minkä takia mennä naimisiin saati seurustella jos ei kykene olemaan pettämättä?! Tuollaiset vois pysyä sinkkuina.
Tosin en itse ole herkästi ihastuvaa tyyppiäkään, minuun ei ihan helpolla kuka tahansa vain kolahda
 

Yhteistyössä