Ihastuminen toiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tunteita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tunteita

Vieras
Sanokaa mulle että ihastukset on ihan normaalia pitkässä parisuhteessa...! Mä oon vuosikausia tuntenut vetoa työkaveriini mutta mitään en ole sanonut tai tehny.. Kunnes.. Kyseinen henkilö avautui minulle omista tunteistaan ja on sanonut tuntevansa pitkään kipinöintiä välillämme. Nyt en saa tätä mielestäni.. Vastasin silloin etten koskaan voisi jättää perhettäni.

Odottelenko vaan että tämä tunne menee ohi, pelkään tekevöni ison virheen päätin sitten mitä tahansa. Työkaveri on aina tuntunut sielunkumppanilta, niin hyvin kemiat kohtaavat.

Ihastukset ovat täysin normaalia pitkässä parisuhteessa!! Ihan ensiksi sanon näin.

Itselläni kokemusta samanlaisesta. Sanoisin, että jos todella rakastat omaa miestäsi niin nyt vaan enemmän panostusta siihen omaan parisuhteeseen ja yrität vähän unohtaa tämän ihastuksen. Itselläni tämä auttoi ja vakava ihastus lopahti ja olen uudestaan rakastunut mieheeni. Ajattele perhettäsi ja pitkää suhdetta, sen eteen kannattaa tehdä töitä! Mutta siis ymmärrän sinua täysin, vielä muutama kuukausi sitten olin ihan hajalla ihastuksen takia, mutta nyt olen niin onnellinen pitkässä suhteessani taas.

Ajattele tätä ihastusta myös siltä kannalta, että on hienoa että on työkaveri, jonka kanssa tulee hyvin toimeen ja kemiat kohtaavat. Minulla on useita tällaisia miespuolisia työkavereita ja töissä onkin kivaa. Ja vielä kivempaa on illalla käpertyä oman miehen kainaloon.

Yhteistyössä