Ihastuminen. Muistatteko vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaxxxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaxxxx

Vieras
Mä en ole vuosiin ollut ihastunut kehenkään.. Varmaan lähemmäs 10 vuoteen. Omaan mieheenikään en ollut ihastunut, vaan asiat aina sen kanssa vain loksahti.

Ja nyt. Ennen eroa jo mietin yhtä poikaa.. Ja nyt kun ole eronnut, mietin sitä vieä enemmän. Mutta se... Jarruttelee, antaa vihreää, keltaista.. punaista valoa, ja taas antaa vähän olettaa että tykkäisi. AARGH! :D Mulla ei ole ollut yhtään ikävä tälläistä, ja antaisinkin olla (koska selkeästi se ei ole musta niin kovin kiinnostunut), mutta kun sydäntä särkee joka kerta kun nään sen! Muistatteko vielä millaista tämä on? Kamalaa! :D

Mikä luetaan ihastukseksi? Itse olen useinkin sitä mieltä, että joku on nätti ja söpö, mikä heikolla itsehillinnälläni käytännössä johtaa siihen, että alan vilkuilla kyseistä henkilöä, jolloin hän luulee minun ihastuneen. Mutta kovin montaa päivää kyseinen tunne ei kuitenkaan kestä, jonka jälkeen se henkilö ei taaskaan ole minusta kovin erityinen.

Ihan turha kai mainitakaan, että ainuttakaan parisuhde- tai seksikokemusta ei minulta tähänastisesta elämästäni löydy.

Hienoahan se on, jos on intohimoa ja ihastumista. Pidemmissä suhteissa ne tuppaa unohtumaan. Tässä THL:n jutussa on hyvin käsitelty rakastumisen kemia.

Mä en ole vuosiin ollut ihastunut kehenkään.. Varmaan lähemmäs 10 vuoteen. Omaan mieheenikään en ollut ihastunut, vaan asiat aina sen kanssa vain loksahti.

Ja nyt. Ennen eroa jo mietin yhtä poikaa.. Ja nyt kun ole eronnut, mietin sitä vieä enemmän. Mutta se... Jarruttelee, antaa vihreää, keltaista.. punaista valoa, ja taas antaa vähän olettaa että tykkäisi. AARGH! :D Mulla ei ole ollut yhtään ikävä tälläistä, ja antaisinkin olla (koska selkeästi se ei ole musta niin kovin kiinnostunut), mutta kun sydäntä särkee joka kerta kun nään sen! Muistatteko vielä millaista tämä on? Kamalaa! :D
noh tiiän just olin kolmenpäivän treffeillä siis pikku välei ja kaikkee hyvää safkaa ja juttui. kaks ekaa yötä nukku sohvalla siis hyvin juttuun tultiin kyl. kolmantena päivänä laitoin viestii et haluuks se nukkua mun vieressä ja jos suostuu ni voinko mä nukkuessani pitää kii :). mut vähän samalta kuullostaa ainoo on et mä oon treenannu sydänt niin et järki tulee nopeesti mukaan mut sydämmelläni annan mahollisuuksia. mulle tuli tunne et ehkä se pitää mua liian outona kelaa sitä läppää et mä jopa menin kysymään voinko pussata poskelle.

Mikä luetaan ihastukseksi? Itse olen useinkin sitä mieltä, että joku on nätti ja söpö, mikä heikolla itsehillinnälläni käytännössä johtaa siihen, että alan vilkuilla kyseistä henkilöä, jolloin hän luulee minun ihastuneen. Mutta kovin montaa päivää kyseinen tunne ei kuitenkaan kestä, jonka jälkeen se henkilö ei taaskaan ole minusta kovin erityinen.

Ihan turha kai mainitakaan, että ainuttakaan parisuhde- tai seksikokemusta ei minulta tähänastisesta elämästäni löydy.

Ai no harmi :(

Ihastuminen? Että sä haluaisit viettää aikaa yhdessä, koskea toiseen, suudella.. Olla vain lähellä.

Kyllä mäkin tykästyn vaikka kehen, mutta sellainen IHASTUMINEN, missä ei ole järkeä? Sen toisen jutut ei välttämättä ole edes hyviä, tai ulkonäkö se sun lempparein, mutta jostain syystä se toinen vain vetää puoleensa :D Ja yleensä nämä on aina yksipuolisia... MIKSI?

noh tiiän just olin kolmenpäivän treffeillä siis pikku välei ja kaikkee hyvää safkaa ja juttui. kaks ekaa yötä nukku sohvalla siis hyvin juttuun tultiin kyl. kolmantena päivänä laitoin viestii et haluuks se nukkua mun vieressä ja jos suostuu ni voinko mä nukkuessani pitää kii :). mut vähän samalta kuullostaa ainoo on et mä oon treenannu sydänt niin et järki tulee nopeesti mukaan mut sydämmelläni annan mahollisuuksia. mulle tuli tunne et ehkä se pitää mua liian outona kelaa sitä läppää et mä jopa menin kysymään voinko pussata poskelle.

Mä en saa tätä mun ihastusta edes mun kanssa ulos! :D Sen takia ottaa päähän, kun mä himoitsen niin kovasti, eikä sitä ihmistä kiinnosta mun seura :D Tai siis, kun ollaan samassa paikassa töissä ja siellä on vuoden antanut ymmärtää että on kiinnostunut.. Mutta nyt kun sillä on mahis --- jarrut meni päälle, ja aina kun vinkkaan siihen suuntaan että jotain voitais tehdä "noo, katsotaan joku päivä kun kerkiää". Mutta silti jatkaa flirttiä ja mulla on sellainen olo, että se ois kiinnostunut. :O En vain käsitä. Mutta ei siitä saa selkoa vaikka kysyykin että mitäs helvettiä :D

Mä en saa tätä mun ihastusta edes mun kanssa ulos! :D Sen takia ottaa päähän, kun mä himoitsen niin kovasti, eikä sitä ihmistä kiinnosta mun seura :D Tai siis, kun ollaan samassa paikassa töissä ja siellä on vuoden antanut ymmärtää että on kiinnostunut.. Mutta nyt kun sillä on mahis --- jarrut meni päälle, ja aina kun vinkkaan siihen suuntaan että jotain voitais tehdä "noo, katsotaan joku päivä kun kerkiää". Mutta silti jatkaa flirttiä ja mulla on sellainen olo, että se ois kiinnostunut. :O En vain käsitä. Mutta ei siitä saa selkoa vaikka kysyykin että mitäs helvettiä :D
toi on tuttu tunne mut jospa sitä ujostuttaa kun olisitte kahestaan. mekin pystyttiin jutella ihan mist vaan ja vaikutti et se olis jopa halunnu sitä. mut mä olin sillain et tuntuu niin pikkupoikamaiselta miettiä sitä ja hermostuttaa ymmärs :). hmm kun sulla on jotain nättiä päällä meneekö ujoks sillain et nopeesti kehasee? itel ainakin niin meni et mä muutuin ihan punaseks. pikku hiljaa lähet vaik sen kaa duunista samaan aikaan ja kysyt ulkona et mentäskö kahville jutteleen .
vaik ekaks asiast mist se tykkää jotta pääsee vauhtiin?. noh mulla ne päätty aamul niin oltiin juotu viiniä ja oltiin mun frendi pariskunnan luona. mentiin siitä sitten meille nainen tuli nukkuun viereen mä varmaan silittelin koko yön sen hiuksii enkä saannu nukuttua ollenkaan . noh aamulla ku se heräs mulla tuli se viini nukkumaton yö ahdistus. pakko oli alkaa siivoon koko kämppää 8 aikaan aamulla joo ei rationaalista. sekavaa ja kävin samal nopee kaupas ku sillon en oo seurallinen. noh ostin hermostuksissani vaan omenaa ja banaanin. sit kun se päätti lähteä kun "sekoilin" noin. ok keitin kahvia sille mut se sano et saisko parempaa ni sit kun aivot jäässä ni sanoin se on kahvii toi. sano viel ku teki lähtöö se on hienoo ku siivoot mut se tarttee kunnon safkaa :D. sano viellä että nähään ja näin mut sitku en saannu siinä muuta sanottua ku moi. ni ihmetys oli valtava ku oltiinhan me jo nukuttu vierekkäin. mut ei vaan toiminu ittellä mikään just sillä hetkellä. joo myöhemmin kerroin jutut sille phoneen kahvi kimpaantumiseni sanoin johtuvan siitä että oon oikeesti aika köyhä. vaikka olinkin tarjonnu hienommin. koska saletisti sai sellasen kuvan mutta en haluu antaa vääriä mielikuvia. siks ymmärsin ton kahvijutun :). mutta opin taas ja sain ainaki rentouden puhuu englantii

Itse olen tainnut viimeksi ihastua yläasteella, eli järkyttävän kauan aikaa sitten. Seksiäkään ei tee mieli, varmaanki siksi, että ei ole tullut koskaan seksiä kokeiltua eikä tiedä miltä se tuntuu.

Ihastuminen on ihanaa ja kutkuttavaa.
Mulla ei ole mitään pahoja muistoja ihastumisista. Se intohimo ja seksifantasiat. "Kiduttavaa" aikaa odottaa seuraavaa tapaamista purkautuu muistellen ja fantasioiden yhteisistä menneistä ja tulevista hetkistä, itseään tyydytellen.
Ne pitkät kiimaiset katseet ja ne pienet eleet, jotka saa aikaan sykkimistä.
Viestittelyt ja puhseksit.

Ihastumiset ja rakastumiset ovat mahtavia, jos molemmat antavat palaa. Jos toinen ei halua, ovat ihastumiset ja rakastumiset pelkkää tuskaa, ja niistä kannattaa hankkiutua eroon mahdollisimman nopeasti, etteivät ne pääse yhtään kasvamaan.

Riittävästi tuota tuskaa kokeneena en enää edes katso miehiin päin, vaan elän onnellisen tasaista elämää lapseni kanssa kahden. Kun ei ihastu eikä rakastu, ei tarvitse myöskään pettyä.

• Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä