Ihastuminen ja pitkät katseet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merkitsevät katseet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

merkitsevät katseet

Vieras
Olen ihastunut erääseen mieheen. Olen huomannut, että katseemme kohdatessa minä käännän aina ensimmäisenä katseen pois. Mies jää siis tapittamaan minua.

Olen kuitenkin muutamina kertoina tehnyt ihan tietoisen päätöksen, että nyt minä en käännä ensimmäisenä katsettani pois vaan nyt se saa olla vuorostaan mies. No olemme sitte ottaneet sellaisia 3 sekunnin "skaboja" ja sitten mies on kääntänyt katseensa pois :DD Nämä katseet ovat tuntuneet ihan sydämessäni saakka. Hui, niin kutkuttavan jänniä tilanteilta nämä ovat tuntuneet.

Asiaan: Pitäisikö minun tästä edespäin tehdä sellainen päätös, että antaisin mahdollisuuden näihin pitkiin katseisiin. Jos siis mies monesti antaisi katseen venyä 3 sekunnin mittaiseksi ennen päänsä kääntämistä pois niin voisin ainakin vakuuttua että hän on kiinnostunut minusta.

Jos siis alan tietoisesti antaa mahdollisuuden näihin pitkiin katseisiin ja sellaisia alkaisi minun ja mieheni välillä tulla niin olisiko tuo sen merkki, että mies on minusta kiinnostunu? :D

Hui, on tämä ihastuminen jännä asia ja kun aloitettakaan en uskalla tehdä.

Huh, toivottavasti joku ei pidä mun luomia pitkiä katseita ihastumisen merkkinä. Katselen mielelläni ihmisiä kasvoihin ja suoraan silmiin, mikäli sattuu sopiva katsekontakti. Usein tapahtuu juuri samojen ihmisten kanssa. En usko, että ovat ihastuneet minuun sen enempää, kuin minä heihin.

Ettekö ole puheasteella?

Mies kyllä punastelee kun olen hänen lähellään ja hänen sanat takeltelevat. Muutenkin tuntuu että katseessamme olisi sellaista jotain selittämätöntä.

Ja jooo, virittelepäs sinä kommentoija se sekkari valmiiksi. Kolme sekuntia on maaginen raja ;)

Yhteistyössä