ihanko tosi ei saa enää myyjän yhteystietoja jos hv ei ylity huutiksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei näköjään. mulla kiehuu. luulin et saan ne yhteystiedot,enkä huutanut yhtä kohdetta osta heti hinnalla...hinnaksi jäi 20e ja osta heti hinta olis ollu 25e. sapettaa,eikä o näkynyt uudelleen myynnissä tuo,nyt vahingosta viisastuneena ostasin heti pois.

Mä olen parilta voittajalta vienyt tuotteet nenän edestä ku huomasin että voittaja, eikä myyjä kumpikaan ollut tunnistautunut ja itse tietty olin. jäin huudossa toiseksi ja pistin huudon sulkeuduttua viestiä myyjälle ja kaupat synty :D :ashamed:
Tosin ei niiden ole ollut pakko myydä, mut ilkeä olin. TIEDÄN :ashamed:
mut se on kyl raivostuttavaa että jos kaupat syntyy vaikka hv ei ylity niin ei saa antaa palautetta. monta hyvää kauppaa tullut ja palaute jääny tuon takia saamatta :(

Mä en koskaan edes huuda hintavaraus tuotteita. Olisi mukavempaa jos myyjä laittaa suoraan sen summan jolla on valmis luopumaan tuotteesta tai laittaa riskillä pienemmän lähtöhinnan (yleensä ne nousevatkin aika hintavaksi).

Laita sinne myyjälle "kysymys", laittelet emailtiedot tai jotain sekä ilmoitat kiinnostuksesi kohteesta, siitä menee ilmoitus myyjälle vaikka oliskin suljettu jo, ottanee sitten sitä kautta sinuun yhteyttä! Justiin tein kaupat tällä tavoin, kun huuto oli ehtinyt päättyä enkä muistanut jättää tarjousta. Tämä toimii!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
Laita sinne myyjälle "kysymys", laittelet emailtiedot tai jotain sekä ilmoitat kiinnostuksesi kohteesta, siitä menee ilmoitus myyjälle vaikka oliskin suljettu jo, ottanee sitten sitä kautta sinuun yhteyttä! Justiin tein kaupat tällä tavoin, kun huuto oli ehtinyt päättyä enkä muistanut jättää tarjousta. Tämä toimii!!!

hoksasinkin jo tämän :)

Yhteistyössä