Ihanko aikuisten oikeasti kyselette täältä nimiä lapsillenne ja mielipiteitä siitä nimestä, jonka meinaatte lapsellenne antaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jäätävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jäätävää

Vieras
:o :o :o

Oletteko hiukan riippuvaisia toisten mielipiteistä? :o

Tulisi mieleenkään kysyä, mitä mieltä PALSTALAISET ovat siitä nimestä, joka lapsellani on, tai jonka meinaaan sille antaa...

Nimeääkö joku OIKEESTI lapsiaan sen mukaan mitä palsta on mieltä? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Voisin kysellä, mutta se tuskin vaikuttaisi mielipiteeseeni. Ihan uteliaisuudesta vain.

En tajua, mitä merkitystä sillä on hiukkaakaan, mitä jotkut vatipäät palstalaiset on mieltä siitä nimestä, jonka sinä aiot lapsellesi antaa...:o

Mitä painoarvoa on palstalaisen mielipiteellä? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja jäätävää:
Voisin kysellä, mutta se tuskin vaikuttaisi mielipiteeseeni. Ihan uteliaisuudesta vain.

En tajua, mitä merkitystä sillä on hiukkaakaan, mitä jotkut vatipäät palstalaiset on mieltä siitä nimestä, jonka sinä aiot lapsellesi antaa...:o

Mitä painoarvoa on palstalaisen mielipiteellä? :laugh:

Ei kertakaikkiaan mitään. Ihan mielenkiinnosta, kysythän sinäkin tätä asiaa ihan vaan kun haluat kuulla vastauksen. Minäkin vaan haluaisin kuulla toisten vastaukset, mielipiteen. Mikäs sen mukavampaa kuin pohtia kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ja mulle nimet on ainakin rakas harrastus, eli ihan siksikin olen aina valmis niistä keskustelemaan.

Ei kertakaikkiaan mitään. Ihan mielenkiinnosta, kysythän sinäkin tätä asiaa ihan vaan kun haluat kuulla vastauksen. Minäkin vaan haluaisin kuulla toisten vastaukset, mielipiteen. Mikäs sen mukavampaa kuin pohtia kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ja mulle nimet on ainakin rakas harrastus, eli ihan siksikin olen aina valmis niistä keskustelemaan.

Joku oikeasti nimeää lapsensa sen mukaan, mitä palstalaiset sanovat. Surullista.

Ootko huomannut, että nämä nuoret äidit eivät osaa ostaa edes vessapaperia kysymättä ensin muiden mielipidettä. Teeveden keittämiseenkin pitää kysyä ohjetta ja perunaa ei saa syötyä ilman apua. Kasto nyt tuota oikeaa sivua, mitä siinä taas tälläkin hetkellä kysellään. Voi rähmä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joku oikeasti nimeää lapsensa sen mukaan, mitä palstalaiset sanovat. Surullista.

Surullista, miten joillain on luetun ymmärtämisessä vikaa. Pitääkin tehdä nimialoitus, ihan ap:n kiusaksi.. :kieh:

Ootko huomannut, että nämä nuoret äidit eivät osaa ostaa edes vessapaperia kysymättä ensin muiden mielipidettä. Teeveden keittämiseenkin pitää kysyä ohjetta ja perunaa ei saa syötyä ilman apua. Kasto nyt tuota oikeaa sivua, mitä siinä taas tälläkin hetkellä kysellään. Voi rähmä.

Olen.

Yksi idioottien ryhmä on nämä lastensa pukijat.

"ulkona -15 ja tuulee, voinko laittaa lapselle lyhythihaisen bodyn ja sukkikset..Riittääkö"

:headwall:

Surullista, miten joillain on luetun ymmärtämisessä vikaa. Pitääkin tehdä nimialoitus, ihan ap:n kiusaksi.. :kieh:

Teepä. Saan taas kauhistella, miten joillain ei ole omaa järjenjuoksua ollenkaan :D.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja oookei:
Alkuperäinen kirjoittaja ihanko:
oikeesti joku puhuu *aikuisten oikeesti*??
idiootti sanonta.

¤nussii pilkkua¤

siinä toinen idiootti sanonta, kertoo sanojasta jotain.

Mikäs järjenvalo siellä kitisee :D.

mee sä himisee *aikuiste oikeesti* :D

himisee? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi.:
Juu.

Enemmän mua huolettaa se, että vieläkö joku sanoo "aikuisten oikeesti". ;)

:laugh:

Taidat olla yksi näistä, joille palstalaisten mielipide on se yksi ja ainoa totuus :hug:.

Totta puhuen en, enkä usko että heitä muutenkaan kovin paljoa löytyy. Mutta saahan sitä nyt hyvä ihminen kysyä. Jos vaikka itsellä ei mielikuvitus riitä, siinä monasti huomaa, että mitä mieltä itse oikeasti onkaan.

Olen.

"ulkona -15 ja tuulee, voinko laittaa lapselle lyhythihaisen bodyn ja sukkikset..Riittääkö"

Juuri näin. Ja odottakaas kun lapsi sairastuu niin täällä sitä ollaan ensimmäisenä kysymässä että mitä tehdä kun lapsi veti perunan väärään kurkkuun ja nyt ei kulje henki.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:

Olen.

Juuri näin. Ja odottakaas kun lapsi sairastuu niin täällä sitä ollaan ensimmäisenä kysymässä että mitä tehdä kun lapsi veti perunan väärään kurkkuun ja nyt ei kulje henki.

:laugh:

älä ainakaan lanssia soita :D.

Yhteistyössä