Ihanien, valoisien asioiden pino tähän, kiitos!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neliapila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neliapila

Vieras
Alan olla niin täynnä, niin täynnä tätä -en viitsi edes sanaa mainta, kyllä tiedätte -löpinää, ennusteita, arvioita, pelkoa ja paniikkia herättäviä otsikoita jne. jne. Tuntuu, ettei maailmassa ole enää mitään muuta kuin tämä ärsyttävä epidemia, josta jauhetaan koko ajan. Meillä ainakin se alkaa jo vaikuttaa mielenterveyteen...mm. poika kuuli taas eilen uutisista jotain ja alkoi pelkäämään ihan hirveästi...Nyt siis haluankin viestipinon, jossa olisi ihania, valoisia asioita tähän marraskuiseen kaamokseen kaikkien ikävien juttujen keskelle...Piristetään toisiamme ja löydetään tästäkin päivästä iloisia asioita!!

Tässä tän päivän ilonaiheita

-auringonpaiste
-ekaluokkalaisen leipoma mikrosuklaakakku
-eskarilaisen leipoma mikrosuklaakakku
-3v aamulla heräsi iloisena
-1v9kk hömppäilyt
-lasten nauru

Kohta on joulu.

Pian saa laittaa kivoja valoja ulos ja sisälle luomaan tunnelmaa, saa ostella lahjoja, ruveta miettimään joulupöydän herkkuja. Saa poltella kynttilöitä, ja odotella koska valkoiset ihanat lumihiutaleet leijailevat maahan valaisten nyt pimeää ja mustaa maata. Ah, sitä tunnelmaa, joulun odotusta, herkuista haaveilua.

Kunhan ei vaan tarvitsis todellakin miettiä sitä tautia. Ei tarttis miettiä, iskeekö se jo tältä ostosreissulta, iskeekö se jo pian, vai kaataako petiin kenties juuri jouluksi. :/ Kyllä se vaan jotenkin pilaa tätä arjen pyöritystä ja joulun odotusta. Vaikkei sitä ees aattelis, se tieto on tuolla takaraivossa... Ikävää mutta totta.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Meryl Streepin järjettömän hauska roolisuoritus otsikon leffassa!!! Ja ihanan lohturuuan merkittävä osuus ko. leffassa.

Heeei, kiitos tästä muistutuksesta :) tämä voisi jopa omaa stressiä hiukan helpottaa.

Itse saan suurta puhtia, kun maistan jotain taivaallisen hyvää ruokaa. Kaikki annan anteeksi sillä hetkellä.

Laitanpa itsekin tähän jotain ilonaiheita:

Villalapasten kutominen huopaantuvasta langasta...olen aina ollut "huono" käsitöissä, mutta sellaiset lapaset osaan tehdä ja olen tehnyt kaikille muille meidän perheenjäsenille paitsi miehelleni (ja vauvalle). Saahan niitä kaupastakin, mutta kyllä itse tekemällä saa ihanan mielen ja onnistumisen ilon!!! Yritän saada miehelleni tehtyä sellaiset jouluksi, kun hän itse vielä sellaisia toivoo :) :)

Aamun touhuista.
Aamupuuro puuhellalla kynttilän loisteessa,
Sanomalehden kahina sitä lueskellessa
Lämmin pieni ihminen syliin käpertyneenä.
Lapsen hymy ja nauru
Kirpakka ulkoilma
Lehtien haravointi lasten juoksennellessa
Valmis ruoka ja lämmin koti
Päiväunet,kahden pienen käpertyessä liki....

Tässä tämän päivän onnellisia hetkiä.

Yhteistyössä