ihania uutisia <3

_sinkkuäiti_

Jäsen
20.12.2012
40
0
6
mulla on ollut marevan -lääkitys 6kk ja juttelin yhen lääkärin kanssa että saan lapsia joskus tulevaisuudessa mutta nytten olen ajatellut kesällä laittaa lapsen aluille ja tiedän raskauden riskit :(lapsesta voi tulla kehitysvammainen olisiko täälä äitejä joilla on marevan lääkitys esim:1vuodeksi tukoksen takia ja saanut terveen lapsen :)oletteko olleet terveitä lääkityksen ja raskauden aikana :Dolisi ihana kuulla sellasei uutisia että raskaus onnistuu :)elikkä mulla on marevan lääkitys 1vuodeksi ja toivoisin kesällä että raskaus onnistuu :)en tarvitse negatiivistä palautusta esim: oliko tämä vitsi ei ole vitsi haluan lapsen kesällä :( KAIKKI ÄIDIT JOLLA ON MAREVAN-LÄÄKITYS OLETTEKO SAANET TERVEET LAPSET HALUAN KUULLA SELLLASIA ILOISIA UUTISIA :d

Ystäväl vastaava lääkitys.
2 tervettä lasta mutta raskausajat olleet todella vaikeita, tukoksia yms.
Nyt lääkärit sanoneet et hengenvaarallista tulla enää raskaaksi!

mulla ei ole kiirettä tehdä lapsia mutta sain uutisia että raskaus voi onnistua 100%sesti ja saada terveen lapsen :dmutta olen seurustellut 3kk ja ollaan poikaystävän kanssa kihloissa :Dolisi ihana saada lapsi joka syntyisi kohta ja jokainen saa lapsia jos haluaa :Dite toivon että saisin terveen pojan tai tytön :Dmutta yritämme kesällä ja ei meillä ole kiire tehdä lapsia ja jaksan mä odottaa vielä hetken :Donneks olkoon äideille jotka ovat saanet lapsen marevanlääkityksen aikana :D

Alkuperäinen kirjoittaja _sinkkuäiti_;28507250:
mulla ei ole kiirettä tehdä lapsia mutta sain uutisia että raskaus voi onnistua 100%sesti ja saada terveen lapsen :dmutta olen seurustellut 3kk ja ollaan poikaystävän kanssa kihloissa :Dolisi ihana saada lapsi joka syntyisi kohta ja jokainen saa lapsia jos haluaa :Dite toivon että saisin terveen pojan tai tytön :Dmutta yritämme kesällä ja ei meillä ole kiire tehdä lapsia ja jaksan mä odottaa vielä hetken :Donneks olkoon äideille jotka ovat saanet lapsen marevanlääkityksen aikana :D

Kuinka vanha oot? Ihan muuten vaan kysyn.

Alkuperäinen kirjoittaja _sinkkuäiti_;28507250:

no eiköhän jokainen toivo tervettä lasta? Mutta oli äidillä lääkitys tai ei niin ei se terveys ole itsestäänselvää.

[QUOTE="Mums";28508723]Kaksi kysymystä:

Miksi sinulla nuorella ihmisellä on Marevan-lääkitys?
Miksi nikkisi on "sinkkuäiti", vaikka kerrot asuvasi miehesi kanssa?[/QUOTE]

Hän on aiemmin ollut sinkkuäiti, ei kai sitä nyt muutaman kuukauden seurustelun jälkeen olla niin vakiintuneita, että nikki pitäisi jo vaihtaa. Vauvan toki voi tehdä :P

No sorry ap.

Yhteistyössä