Ihania mustalaisia meidän alakerrassa :D

Tultiin miehen kans kaupasta kotiin, ja naapurin ystävällinen vanha mustalaismies halusi jutella mieheni kanssa jostain...menin sitten jo sisälle, ja he jäivät juttelemaan. Kohta ovi aukeaa ja mies tulee sisään isohko pahvilaatikko mukanaan....Oli sitten saanut siteitä minulle ilmaseksi :D 16 pakettia pirkka-ohutsiteitä, ja lisääkin kuulemma saa jos tarvetta tulee :D Onneksi menin aiemmin jo sisälle, oon nii ujo että en tiiä mitä oisin tehny :LOL:
 
vieras
No voikun kiva kun naapurin mukava mustalais-setä jakelee varastettua tavaraa sinulle ilmaiseksi =) Sehän ei ollenkaan ole sinun ongelmasi =) Onko tämä ajattelutapa sovellettavasti kaikkiin omaisuusrikoksiin ja varkauksiin? Ottaisitko vaikkapa varastetun auton tai huviveneen? Eihän se sinun ongelmasi olisi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
omilleen ne oli jo jakanu... ihan sama mistä on, en aio puuttua heidän toimintoihinsa, kun ovat meillekin mukavia...
kai tiedät että varastetun tavaran hallussapito on rikos (ihan vaan varmistan että tiedät, en väitä että nuo olis varastettuja )
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voikun kiva kun naapurin mukava mustalais-setä jakelee varastettua tavaraa sinulle ilmaiseksi =) Sehän ei ollenkaan ole sinun ongelmasi =) Onko tämä ajattelutapa sovellettavasti kaikkiin omaisuusrikoksiin ja varkauksiin? Ottaisitko vaikkapa varastetun auton tai huviveneen? Eihän se sinun ongelmasi olisi =)
sun ongelma on ennakkoluuloisuus ei kaikki romanit ole varkaita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voikun kiva kun naapurin mukava mustalais-setä jakelee varastettua tavaraa sinulle ilmaiseksi =) Sehän ei ollenkaan ole sinun ongelmasi =) Onko tämä ajattelutapa sovellettavasti kaikkiin omaisuusrikoksiin ja varkauksiin? Ottaisitko vaikkapa varastetun auton tai huviveneen? Eihän se sinun ongelmasi olisi =)
Höh, no en tietenkään noin ajattele. Enhän mä edes tiedä onko ne varastettuja...Voi olla että ei. Tai sitten on. Kyllä mä ainakin aioin tyytyväisenä käyttää niitä siteitä :kieh:
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja miima:
Buahahahhahhaaaa..., vai mukavia mustalaisia, enpä ole törmännyt, vitsin murjaisit!
Miä oon, moniinkin :D :D Ja vielä sellasiin jotka käy töissä.. Yhdellä on jopa oma firma ja se tienaa melekosen hyvin, on se kuule jännää tää maailman meno :xmas:
 

Yhteistyössä