Ihania kavereita mulla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Ovat lähdössä viihteelle ja vähän niin kuin itteeni tarjosin mukaan kun olis kiva lähtee joskus yhessä, aina melkein lähen yksin kun eivät viiti lähtee. Kysyin että voisinko tulla porukkaan niin ei tarviis yksin lähtee ja olis mukavempi porukalla, joo ei tiedetä millon mennään minnekin jne. tuli viesti. Eli ei seura vois vähempää kiinnostaa.=(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko rasittava kännissä tms? Ovatko kavereitasi muuten paitsi "biletysiltoina"?

Käyn välillä kylässä, ja yleensä sillon minä kelpaan kun joku heitä on yksin, jos muuta seuraa niin aika välinpitämätöntä porukkaa. En sen rasittavampi kun hekään, en ainakaan pidä että oisin.

Oletko rasittava kännissä tms? Ovatko kavereitasi muuten paitsi "biletysiltoina"?

Sama tuli mieleen, ja sekin että oletko aiemmin ollut lähdössä mutta sitten perunut kerta toisensa jälkeen?
Silloin kukaan ei enää viitsi ottaa tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Sama tuli mieleen, ja sekin että oletko aiemmin ollut lähdössä mutta sitten perunut kerta toisensa jälkeen?

He yleensä peruvat.

mutta jos viesti oli et joo ei tiedetä milloin mihinkin tjmv. niin oletko sellainen et: mä en mee ku onnelaan-tyyppi? tai sitten he ovat oikeasti aivan menossa ilman suunnitelmaa eivätkä osaa sulle sanoa missä ovat milloin, eivätkä halua roikkua odottamassa sovitussa paikassa, jos fiilis on ihan eri mitä sovittu mesta? tai jos ne kyttä jotakuta (teinit) niin täytyy olla valmis siirtymään nopsaankin tahtiin...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

He yleensä peruvat.

No tuo kuullostaa kyllä ihan teinimeiningiltä!-ei olla nyt tuon kaa,ollaan kahestaan...Hylkää moiset kaverit ja etsi uusia parempia(tiiän et helpommin sanottu ku tehty ).

Alkuperäinen kirjoittaja vastaaaa:
mutta jos viesti oli et joo ei tiedetä milloin mihinkin tjmv. niin oletko sellainen et: mä en mee ku onnelaan-tyyppi? tai sitten he ovat oikeasti aivan menossa ilman suunnitelmaa eivätkä osaa sulle sanoa missä ovat milloin, eivätkä halua roikkua odottamassa sovitussa paikassa, jos fiilis on ihan eri mitä sovittu mesta? tai jos ne kyttä jotakuta (teinit) niin täytyy olla valmis siirtymään nopsaankin tahtiin...

Ei mulla oo mitään vakipaikkaa. Heillä on vaan semmonen oma ryhmä millä menevät niin ei kai minua siihen sitten haluta.