Ihania joulujuttuja =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikein sympaattinen kuusi. :D
Mä lupasin pojalle että tehdään piparkakkutalo, oon vaan unohtanut koko asian ja on niin kamala väsymys nyt tässä ollut, mut ostettiin jo taikina ja huomenna se tehdään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mä lupasin pojalle että tehdään piparkakkutalo, oon vaan unohtanut koko asian ja on niin kamala väsymys nyt tässä ollut, mut ostettiin jo taikina ja huomenna se tehdään. :)

Meillä mummu onneks jaksaa tehä nuita lasten kans...mä en olis jaksanu :ashamed:
Ja tuo kuusi on kyllä niin ihana...lasten huoneen kuusi ja sitä koristeltiin kieli keskellä suuta :D

Ihana kuusi! :D
Me tehtiin jo viime sunnuntaina piparitalo, ja miehen kans sitä tehtiin, hätisteltiin lasta pois jaloista :saint: Naurettiin, että ok, äiti ja isi rakentaa, ei saa häiritä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Meillä mummu onneks jaksaa tehä nuita lasten kans...mä en olis jaksanu :ashamed:
Ja tuo kuusi on kyllä niin ihana...lasten huoneen kuusi ja sitä koristeltiin kieli keskellä suuta :D

Mä vähän suunnittelin että mies saa tehdä kaavat, liimata sen talon kokoon ja poika saa tietty sitten koristella, joten mulle jää paistaminen. :D

Yhteistyössä