Ihanat kamalat naapurit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musiikki on mukavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Musiikki on mukavaa

Vieras
Asutaan kerrostalossa.Ja kaikki kuuluu naapurin sedän aivastuksia myöten :) eikä siinä mitään jos rappukäytävän lapset kiukuttelee välillä oikein tunteella niin että koko talo raikaa,niinhän omani tekee myös(äidin äänellä höystettynä).Mutta lapsi perheet eivät kuitenkaa silmittömästi huuda ja möykkää aamulla anivarhain tai ilta myöhällä,vaan viimeistään 21:30 talon pikkuväki on sängyissään.

Yläkerran teini taas ei,musiikki raikaa valehtelematta iltapäivästä pahimmillaan puolille öin,niin että saamme sanoista selvän.Kuten esimerkiksi eilen;musiikki pauhasi puolille öin,lapsien nukkumaan meno venyi metelin takia ja aamulla tämä meno alkoi jo ennen klo 05:15,ja luonnollisesti koko perheeni heräsi siihen,lapset tosi väsyneinä ja kiukkuisina.

Anteeksi tunteen purkaus,mutta pakko avautua tästä aiheesta.Mietityttää se,että missä menee sen häiritsevän metelin raja?Jokohan olisi aiheellista ottaa isännöitsijään yhteyttä vai vialäkö venytän perheeni pinnaa ja odotan josko se loppuisi itsestään(on jatkunut nyt melkein 2v).

Mä vaan aina mietin sitä että kyllähän meistäkin meteliä tulee ja paljon.Mutta ei yö aikaan(jos ei lapset painajaisia nää) ja aamullakin lapset norm.herää siinä kasin maissa. Mä taidan sit sietää aivan liikaa naapureilta :)

Mun mielestä tollaisissa asioissa mennään ensin sanomaan asianomaiselle itselleen ja sitten jos ei muutosta tule, otetaan yhteys isäinnöitsijään. Teini ei välttämättä tee sitä tahallaan, vaan ei tule ajatelleeksi häirinneeksi muita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä vaan aina mietin sitä että kyllähän meistäkin meteliä tulee ja paljon.Mutta ei yö aikaan(jos ei lapset painajaisia nää) ja aamullakin lapset norm.herää siinä kasin maissa. Mä taidan sit sietää aivan liikaa naapureilta :)

Jos tosiaan asia häiritsee suuretsi, niin eihän sanomatta asia parane. Mutta toki kerrostalo-asumisessa pitää ottaa huomioon, että muillakin on elämää ja paljonkin kestää toisten ääniä.

Yhteistyössä