ihanat geishapallot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sisällä

Vieras
uudenkarheat geishapallot pääsivät äsken sinne minne ovat tarkoitettukin. tuntuu pirun hyvälle ja hymyilyttää. mieli tekisi kiemurrella, mutta nuo työkaverit varmaan pitäisivät minua jokseenkin tärähtäneenä.

kiva, oma salainen leikki työpäivän piristeeksi...

täytyy vielä jatkaa. Tuntuu tämä niin hyvälle tuolla jalkovälissä, että seuraavalle lenkille tai jumpalle laitan kyllä pallot sisään. Lounastauolla syöminen jäi väliin, kun piti kävellä edestakaisin pallojen väristessä syvyyksissä. Voin vain kuvitella, mitä ne saa aikaiseksi esim aerobicissa.. Ainut miinuspuoli on, että pikkuhousunsuojaa saa käydä vaihtamassa vähän väliä, pillu on märkänä koko ajan. Ihana pikku kiihko päällä. Pääsispä jo kotiin.... Aviomieheni on ihan sekaisin myös töissä, kun laittelen pikkutuhmia viestejä..

Millaisia kokemuksia muilla naisilla näistä on?

tarviiko sitä täällä mainostaa. jos täällä uskallat anonyymisti palloistasi ja värkistäsi kirjoittaa, niin yhtä hyvin voit kertoa työkavereillesi, että värkissäsi on pallot. pitää sua varmaan ihan tärähtäneenä.

voi luoja, mäkin haluan pallot... kiihotuin tuosta kertomastasi tosi paljon, mulla on pillu ihan märkänä kanssa, siis en todellakaan ole lesbo mutta toi kuulosti niin ihanalta, että nyt on varmaan pakko vielä käydä sormella, ennen täältä töistä lähtöä, sormet sisään, uah...

niissä yks paha puoli, ne kilisee kun kävelee niitten kanssa, mä huomasin kun kävelin himassa, ukko ihmetteli mitä ihmeen kilinää kuuluu koko ajan :-)

kotona siis ok mutta ei duunissa

Olen naisille todella kateellinen kun voivat käyttää ""leluja"" töissä ja kostua toisten huomaamatta. Oletteko naiset kokeilleet munan muotoista lelua jossa on vibra tai perhosta töissä, eikö olisi mukava saada orkkuja pitkin päivää, mahtaisiko pokka pitää esim. asiakkaan kanssa jutellessa.

Älä turhaan ole kateellinen. Mieskin voi käyttää leluja toisten huomaamatta. Itselläni on silloin tällöin käytössä kalun ja/tai pussien ympärillä oleva nahkahihna tai kumirengas. Sen voi laittaa kotona tai käydä työpaikan vessassa laittamassa paikalleen.

Alan liikkeissä on kyllä valikoimaa. Koko pitää olla sopiva, jos haluaa pitää pidempään kerralla. Ei saa kiristää liikaa, mutta niin että aiheuttaa toivotun reaktion. Itse en yritäkkään aina saada sillä täyttä seisokkia. Parhaimmillaan tällä konstilla saa pitkäksi aikaa vehkeen puolikovaan tilaan, mikä on aika kiihottavaa.

Joskus käytän tätä kaupungilla kulkiessa. eilen se oli käytössä kun olin parturissa. Oli jännä ajatella, että parturirouva ei arvannutkaan mitä suojahupun alla oli niin lähellä häntä. Kokeileppa!

moi,

meillä kanssa mamma on alkanut käyttämään geisha kuulia.
Oikein hyvä keksintö. Ennen kun emäntä tuli töistä niin se oli kuumana kuin hellakoukku mutta nyt sillä on torttu märkänä ja haluaa heti melaa mekkoon . Kohtahan tuo on taas tulossa töistä - pitääkin lähteä tästä ettei naapurin mies ennätä ensin :-) Suosittelen näin miesnäkökulmasta - paikat naisilla paranee ja esileikkien tarve vähenee - ei tarvii pahemmin lämmitellä - hyviä rakasteluhetkiä kaikille!

Aikaisemmat geishapallot tosiaan ""kolisivat"" hieman äänekkäästi, mutta käytössä olivat kuitenkin.
Nyt pari vuotta on olleet Smartballs- nimiset kuulat, ja tosi hiljaiset. Tulee pidettyä (nytkin sisälläni) usein yövuorossa, ja myös päivisinkin. En jaksa pitää niitä koko aikaa, mutta vuoron alussa 2-3 tuntia, ja samoin sitten lopussa, ja annan olla kotiin asti..
Ideahan oli silloin alussa jumpata alalihaksia, mutta nyt lihasten ollessa timmit pidän kivan tunteen takia.

Mies2 selitäppä tarkemmin miten semmonen rengas toimii? Laitetaanko se paikoilleen peniksen ollessa löysänä vai silloin kun on erektio siinä vaiheessa missä haluu sen pysyvän? Pysyykö penis kauankin sit siin tilas mis haluu? Estääkö se täyden erektion vaik suuseksin aikana?

Geisha-pallot on ollut itselläni ihan vakkari juttu jo monet vuodet. Joskus tulee taukoakin 1-2 kk, mutta sitten taas alkaa ihan kaipaamaan niitä sisälleni.
Laitan aamuisin sisälleni ne päivästä riippumatta, joten työssäkin ne ovat piristämässä päivääni.
Miehelläni on juuri tuossa mainittu penisrengas ollut käytössä ainakin yli vuoden ajan. Hän ottaa pois vaan saunaan/-suihkuun mennessä, muuten se on aina kalun juuressa.
Pitää kalun turpeana jatkuvasti, mutta mielestäni ei seisokissa koko aikaa. Menee rasvattuna paikoilleen (venytettynä) myös melkko velttoon, mutta parhaiten puolijäykkään. Nytkin hänellä on se lomalaisia kuskatessaan tilausvuorolla.. Jospa nämä arvon rouvat-ja neidit vähänkään tietäisivät...

Minkähän kokoinen rengas halkaisijaltaa pitäisi olla jos penis erktiossa n.5cm paksu? Estääkö se penistä lerpahtamasta jos laittaa sen semmoiseen puolijäykkään vehkeeseen? Eikö se estä verta kiertämästä, ettei vaan tulisi mitään vaurioita? Paljon maksaa?

Sitä minäkin ajattelen, että eikö ihmisillä enää seksi toimi muuta kun apuvälineillä. Oma ukkoni on kuumana kun mikä eikä tarvita renkaita eikä kuulia. Kiihko kasvaa muutenkin. Ihmiset on vieraantuneet kropastaan ja luonnon ei anneta toimia. Minulle ei kelpaa selitykset, että ne tuo lisäpotkua kun sitä potkua tulee itsestään jos toinen vetää puoleensa tarpeeksi ja suhde toimii muutenkin kun pelkän mekaanisen seksin pohjalla.

Enkä ole sanomassa, että älkää käyttäkö niitä vempaimia. Minun puolestani työntäköön jokainen haaroväliinsä vaikka autonrenkaita ja ruuvimeisseleitä jos nautinnon sillä tavalla vaan onnistuu saamaan.

Edellinen kirjoittaja ei taida tietää geishakuulista-/palloista paljoakaan..
Se ääni tulee pallojen sisäkuulan liikkeestä vaikkapa kävellessä. Aikaisemmat palloni kyllä olivat äänekkäät, mutta en usko esim. kadulla kävellessäni sitä kenenkään kuulevan.
Nyt nämä uudet silikonipintaiset ovat ihan vaimeat ääneltään, ja voin pitää aivan missä vaan haluan.

mielenterveyshäiriöthän on lisääntymään päin. Pääasia tuntuu olevan joillakin, että värkki on mielessä pitkin päivää. Viis siitä, onko yläkerrassa kaikki kunnossa...hehheh

Yhteistyössä