ihanan rasittava tuo 6-vuotias

koittaa käydä vaihtokauppaa : "No jos mä en saa syödä karkkia, mä ainakin pelaan! "
ja sitten ku kieltää niin :"sä oot TYHHHHHMÄ! " ja sitten jäähyhuoneesta huudellaan "mulla on tää ovi auki!".. "Mä KIROILEN täällä!"... "mä heitän tyynyn lattialle!".. jne jne.

Jeps
Kuulin kikan, mitä naapuri käyttänyt lapsilleen, vielä en ole päässyt käyttämään omiin lapsiini. Kun lapsi huutanut äidilleen: Sä oot tyhmä! niin äiti ystävällisesti kysynyt onko kiva olla tyhmän äidin lapsi? Millainen on tyhmän äidin lapsi? Myös se on tyhmä.
Oli tyhmittelyt loppuneet äkkiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:
Kuulin kikan, mitä naapuri käyttänyt lapsilleen, vielä en ole päässyt käyttämään omiin lapsiini. Kun lapsi huutanut äidilleen: Sä oot tyhmä! niin äiti ystävällisesti kysynyt onko kiva olla tyhmän äidin lapsi? Millainen on tyhmän äidin lapsi? Myös se on tyhmä.
Oli tyhmittelyt loppuneet äkkiä :)
me yleensä huomautetaan asiasta että ei ole mukavaa haukkua ja poika itsekin sen useimmiten myöntää, mutta joskus kun menee ihan mahdottomaksi länkyttämiseksi pojan puolelta, on ohjattu jäähylle meidän makkariin mietiskelemään ja rauhoittumaan.

kuulostaa niin tutulta!! just hetki sitte lähti esikko ovet paukkuen pihalle ja huus perään etten haluu enää asuu täällä ko en IKINÄ SAA KARKKII!!!! ja tietty sit sai viäl pikkuveljen (3 vee) puolelleen.. nyt ne huutavat molemmat pihal ettei enää tykkää äitist!! AAAAAARGHHHH!!! |O

juupeli
toi tyhmän äidin lapsi vinkki on kyllä tosi hyvä,kokeilen heti tänään!arvatenkin tiedän että minua vielä tänään tullaan sanomaan tyhmäksi 6 veen poikani suusta...
kyllä on pahempi uhmaikä kuin veljellään aikoinaan...
Monesti saa viedä huoneeseen miettimään ja uhkaa heittää tai rikkoa jotakin..ja kirosanat on nyt hällä muodissa kovasti yritän niitä rumia kitkeä pois.kunhan nyt kokeilee rajojaan,hellyyttä ja huomiota yritän antaa riittävästi josko se siitä menis ohi,ainiin veljellä kaikki on aina parempaa ja ruoka on AINA pahaa se on varmaa ja mitä vielä...mutta ihana tuo on:)

Yhteistyössä