"Ihanan pehmeä ja pyöreä vaimoni" sanoi mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ihmettelin vähän, että en mä nyt niin pyöreä ole, ihan normaalipainoinen, että mitä sää nyt? Mies vastas että "kun sulla on näitä ihania pyörylöitä" ja silitteli pakaraa ja rintoja. :D Mua nauratti ihan hurjasti, mutta tosiaan taitaa nuo miehet tykätä vähän erilaisesta kropasta sängyssä, kuin mitä yleisesti pidetään ihannevartalona!

Juu en mä missään timmissä kunnossa ole, vatsanahkakin roikkuu raskauksien jäljiltä, mutta en ole pulskakaan: bmi 23 ja se on normaali. Nauratti vaan kun toisesta oli niin kiva kun mä oon pyöreä ja itsestäni se kuulosti melkein loukkaavalta mut heti tajusin että se vaan palvoo mun naisellisuuttani :) :D

No kaikkihan nykyään yrittää laihduttaa ja kiinteyttää itteään mallien mittoihin! Lehdet pursuaa treeni- ja laihdutusvinkkejä, ja mainostavat plus-koon vaatteita jotta muodokkaammatkin voisivat tuntea olonsa edes vähän tyylikkääksi.

Tuskinpa.

Silloin kun mä olin mallimitoissa (tahtomattani), sain haukkuja.

Totta jos puhutaan niin suomalaisnaisten mielestä sitä oikeaa kokoa ei edes ole, aina on haukuttavaa ja vähäteltävää.

Mun mielesta miehesi sanoi kauniisti :) - eli oletpa ihana kosketella, sormenpaissa tunnustella, sivella ja hivella :)

Ei mulle tosta tullut mieleen se, etta han olisi jotenkin kommentoinut painoasi...vaan nimen omaisesti se, etta tunnut hyvalta :)

Iso, hieno kohteliaisuus :)

Mukavaa iltaa teille kummallekin :)

Yhteistyössä