Ihanan monikulttuurista nuorisojengirikollisuutta Turussakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hm. Aiemmin väitettiin kivenkovaan, että Hansakorttelin jengi ei ole mamuja.

Hm. Aiemmin väitettiin kivenkovaan, että Hansakorttelin jengi ei ole mamuja.

Sinä väitit kivenkovaan, että jengi on m..uuttajia ja että tämä oli lehdessä, nuoret uhrit olivat sanoneet. Ei ollut lehdessä, Miksi väitit niin, vaikka tietoa ei siellä ollut?

Minä sanoin, että on kaikenlaista porukkaa, koska tiesin, kuten tässäkin sanotaan:

"Entä sitten kantasuomalaiset nuoret? Hansakorttelin nuorisojoukossa on niin maahanmuuttajataustaisia kuin kantasuomalaisia.

”Kyllähän hekin ovat jostain yhteisöstä lähtöisin. Heilläkin on yleensä vanhemmat, perhe ja sukulaiset”, Pekkarinen sanoo."

Kas kun näitä on siellä nähty. Milloin olet itse käynyt Turussa ja Hansassa voidaksesi sanoa, mitä jengiä siellä liikkuu?

Sinä väitit kivenkovaan, että jengi on m..uuttajia ja että tämä oli lehdessä, nuoret uhrit olivat sanoneet. Ei ollut lehdessä, Miksi väitit niin, vaikka tietoa ei siellä ollut?

Minä sanoin, että on kaikenlaista porukkaa, koska tiesin, kuten tässäkin sanotaan:

"Entä sitten kantasuomalaiset nuoret? Hansakorttelin nuorisojoukossa on niin maahanmuuttajataustaisia kuin kantasuomalaisia.

”Kyllähän hekin ovat jostain yhteisöstä lähtöisin. Heilläkin on yleensä vanhemmat, perhe ja sukulaiset”, Pekkarinen sanoo."

Kas kun näitä on siellä nähty. Milloin olet itse käynyt Turussa ja Hansassa voidaksesi sanoa, mitä jengiä siellä liikkuu?
Väitit kaikkien olevan suomalaisia.

Mitkä mahtavat olla kantasuomalaisten ja mamujen lukumäärät jengeissä?

Sinä sanoit, että ei ollut maahanmuuttajia ja sinä tiedät tämän. No siinä on nyt omassa lainauksessasi lehdestä tietoa, että on maahanmuuttajia. Sen yhden tietyn tapauksen osalta tiedetään, että oli romani potkimassa. Sinulle hänkin on kantasuomalainen tai ainakin mieluusti annat ymmärtää niin.

Sinä sanoit, että ei ollut maahanmuuttajia ja sinä tiedät tämän. No siinä on nyt omassa lainauksessasi lehdestä tietoa, että on maahanmuuttajia. Sen yhden tietyn tapauksen osalta tiedetään, että oli romani potkimassa. Sinulle hänkin on kantasuomalainen tai ainakin mieluusti annat ymmärtää niin.
Rikollisena romani on aina kantasuomalainen ja rikoksen uhrina taasen sorretun vöhemmistön edustaja.

Mitkä mahtavat olla kantasuomalaisten ja mamujen lukumäärät jengeissä?

Miksi se on sinulle tärkeää tietää? Tule käymään Turussa ja havannoi itse. Tosin nyt onneksi tai toivottavasti meno saattaa rauhoittua, kun asiaan vihdoin puututaan kunnolla. Näin ainakin toivon.

Mitä itse olen nähnyt, niin siellä pyörii kaikenlaista nassikkaa, ihan alakouluikäisiäkin röökit suussa, tyttöjä rääkymässä, nämä häiriköivät usein yhden sisäänkäynnin liepeillä.

Yhteistyössä