Ihanan ihana viime yö

• Viestiketjun aloittaja So happy
  • Ensimmäinen viesti
Niin
Kyllä sinä aivan suoraan sanoit että et usko kirjoitustani :D

Säälittävää tai ei,kerroimpa silti...Eikä edes kaduta.

Ainut missä olet oikeassa, on se että olen huomionkipeä.
Jos sitä huomiota en saa kotona niin se on takuuvarma että sitä jossain vaiheessa hakee jostain muualta.
Kyllä se tuntuu hyvältä kun joku kehuu kauniiksi ja seksikkääksi, noita sanoja en ole kotona kuullut vuosiin.

En ainakaan ole saanut kuulla että ukkoni muna olisi kenenkään muun käytössä ollut, ja vaikka olisikin ollut niin ei se haittaa niin kauan kun en siitä tiedä, tieto luo vasta tuskaa...
Selittäkää minulle tuo ristiriita.
Itse sitä huomiota saatte hakea muualta, mutta puolisonne ei.

Ja jos pettäminen selitetään sillä ettei huomiota kotona saa, niin eikö ne pelkät huomionosoitukset kuitenkaan riitä.
Ikäänkuin ne huomionosoitukset pitäisi seksillä palkita.

Viimeksi muokattu:
So Happy
Selittäkää minulle tuo ristiriita.
Itse sitä huomiota saatte hakea muualta, mutta puolisonne ei.

Ja jos pettäminen selitetään sillä ettei huomiota kotona saa, niin eikö ne pelkät huomionosoitukset kuitenkaan riitä.
Ikäänkuin ne huomionosoitukset pitäisi seksillä palkita.

En minä ainakaan ole sanonut missään vaiheessa että puolisoni ei saa hakea huomiota muualta.

Ja se seksi tulee vähän ikäänkuin bonuksena huomionosoitusten lisäksi, sitäkään kun ei kotona turhan usein saa, saati että se enää nyt niin kovin herkkua olisi.

Viimeksi muokattu:
Random
Kyllä sinä aivan suoraan sanoit että et usko kirjoitustani :D

Säälittävää tai ei,kerroimpa silti...Eikä edes kaduta.

Ainut missä olet oikeassa, on se että olen huomionkipeä.
Jos sitä huomiota en saa kotona niin se on takuuvarma että sitä jossain vaiheessa hakee jostain muualta.
Kyllä se tuntuu hyvältä kun joku kehuu kauniiksi ja seksikkääksi, noita sanoja en ole kotona kuullut vuosiin.

En ainakaan ole saanut kuulla että ukkoni muna olisi kenenkään muun käytössä ollut, ja vaikka olisikin ollut niin ei se haittaa niin kauan kun en siitä tiedä, tieto luo vasta tuskaa...
Minun mielestä jotenkin säälittäviä on sellaiset viestit, joissa epäillään tarinan aitoutta. Tässä sinun tarinassasi So Happy ei oikeestaan ole edes mitään epäuskottavaa. Jotenkin tuntuu siltä, että nämä epäilijät salaa toivoisivat, että heidän elämässään tapahtuisi jotain sellaista jännää ja peittääkseen kateellisuuden suhtautuvat kaikin tavoin negatiivisesti tilanteeseen.

Minun on ihan pakko kertoa epäileville Tuomaille, että monenlaista intiimiä toimintaa ja pettämistäkin tapahtuu joka päivä. Itsellänikin siitä on jonkin verran kokemusta ja ellen tuntisi tarvetta pitää ne asiat salaisuuksina, voisin aika jännittäviä ja eroottisia tositarinoita kertoa.

Toki sitten tositarinoina joskus kerrotaan provokaatiomielessä jotain hyvin erikoista keskustelun herättämiseksi. Niissä tapauksissa olisi siis ehkä paras olla osallistumasta keskusteluun, koska keskusteluahan kirjoittaja juuri haluaa synnyttää. Toisaalta, onko sellainen keskustelukaan kovin haitallista, vaikka totuuspohja puuttuisikin.

Näissä So Happyn viesteissä on hyvin tyypilliset suhteen ulkopuoliseen seksiin liittyvät piirteet. Ihana nautinnon tunne jostain tuhmasta ja kielletystä, tarve saada tuntea itsensä halutuksi ja himotuksi ja sitten tietty moraalinen krapula. Tällaisesta seksistä voi ja saa olla montaa mieltä. Itse olen jotenkin sinut sen asian kanssa, että ihan yhden kumppanin kanssa ei jokainen voi onnellisesti ja kiihkeästi elää vaikkapa 40 vuotta. Joillekin se sopii mutta ei kaikille. Salasuhteisiin voi myös liittyä rakkautta, onnellisuutta ja hienoa tyydytyksen tunnetta. Eivätkä ne ole keltään pois, jos ne pysyy salassa ja noudatetaan niitä aiemmin annettuja ohjeita.

Kiihkeitä hetkiä sinulle So Happy joko oman tai vieraan miehen sylissä..

Viimeksi muokattu:
Niin
"En ainakaan ole saanut kuulla että ukkoni muna olisi kenenkään muun käytössä ollut, ja vaikka olisikin ollut niin ei se haittaa niin kauan kun en siitä tiedä, tieto luo vasta tuskaa..."

Mitä tuo lause sitten tarkoittaa, rouva So Happy?

Ensin annatte itsellenne luvan peuhata vieraan miehen kanssa, mutta jos tietäisitte miehenne toimivan samoin, niin siitä tuskallinenolo seuraisi.

Kyllä minun mielestä se on sillälailla, jos syrjähypyn itselle sallii, niin se pitää hyväksyä puolisollekin.

So Happy
"En ainakaan ole saanut kuulla että ukkoni muna olisi kenenkään muun käytössä ollut, ja vaikka olisikin ollut niin ei se haittaa niin kauan kun en siitä tiedä, tieto luo vasta tuskaa..."

Mitä tuo lause sitten tarkoittaa, rouva So Happy?

Ensin annatte itsellenne luvan peuhata vieraan miehen kanssa, mutta jos tietäisitte miehenne toimivan samoin, niin siitä tuskallinenolo seuraisi.

Kyllä minun mielestä se on sillälailla, jos syrjähypyn itselle sallii, niin se pitää hyväksyä puolisollekin.

Rautalangasta ilmeisesti on väännettävä...

Mies ei tiedä minun peuhaamisista enkä minä hänen mahdollisista peuhaamisista.

Menikö jo perille :DDD

Viimeksi muokattu:
yks toinen "vierailija"
joo. enpä puutu aloitukseen tai pettämiseen millään lailla.

kyllä sellainen mahdollisimman "yksi avioinen" tyytyväisyys varmasti monen toiveena on. sopivalla määrällä ja tavoilla seksiä kummallekin.

sitäkään kun aina heti saa vaikka "tilaisi"...

elämä on.

Niin
Rautalangasta ilmeisesti on väännettävä...

Mies ei tiedä minun peuhaamisista enkä minä hänen mahdollisista peuhaamisista.

Menikö jo perille :DDD
Tuon ymmärrän, mutta minä elänkin askeleen edellä tätä nykyistä hetkeä.

Kun se vieraissakäynti jonain päivänä selviää, niin entäs sitten?

Oman pettämisen te tiedätte tälläkin hetkellä ja hyväksytte sen.
Mutta miksi se on kamalaa, jos tietäisitte miehen toimivan samoin?

Viimeksi muokattu:
So Happy
Tuon ymmärrän, mutta minä elänkin askeleen edellä tätä nykyistä hetkeä.

Kun se vieraissakäynti jonain päivänä selviää, niin entäs sitten?

Oman pettämisen te tiedätte tälläkin hetkellä ja hyväksytte sen.
Mutta miksi se on kamalaa, jos tietäisitte miehen toimivan samoin?

Sanoin että tieto luo tuskaa.

Onhan se kai aika ymmärrettävää jos oma aviomieheni jäisi kiinni vieraissa käymisestä niin pahaltahan se tuntuisi.

Ymmärrän myös että jos itse jään kiinni pettämisestä se varmasti tuntuisi miehestäni pahalta.
Siksipä sen yritänkin pitää kaikin mahdollisin tavoin salassa, jotta en satuta häntä.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Vieläkö tilanne jatkuu? Minulla on samanlainen meneillään niin katselin palstoja ja löysin tämän ketjun. Tapasin tuttavaani matkalla pari vuotta sitten ja panemiseksihan se meni. Ollaan tuttuja nuoruudesta. Eka kerta kumilla ja sitten on paljaalla saanut ja sisään tulla. Niin, olen mies. Olemme varattuja ja tapaamme muutaman kerran vuodessa kun sopii kuvioihin?

vierailija
Viime yö meni naapurin kanssa sängyssä, ei olisi uskonut kuinka kiihkeä nainen naapurissa asustaa. Panimme kuin kanit. Sen mies tulee tänään kotiin niin huomaako mitä on tapahtunut.

vierailija
Vieläkö tilanne jatkuu? Minulla on samanlainen meneillään niin katselin palstoja ja löysin tämän ketjun. Tapasin tuttavaani matkalla pari vuotta sitten ja panemiseksihan se meni. Ollaan tuttuja nuoruudesta. Eka kerta kumilla ja sitten on paljaalla saanut ja sisään tulla. Niin, olen mies. Olemme varattuja ja tapaamme muutaman kerran vuodessa kun sopii kuvioihin?
Täytyy kyllä sanoa Että näin miehenä kyllä oksettaa ajatuskin että toinen mies tulee sisääni

Eihän naisen tissejä, hekumallista vartaloa, huulia ja kosteaa pimperoa voita mikään 😍

Yhteistyössä