Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Hienoa että oikea lääkitys on löytynyt.Joskus kun sen löytämiseen menee aikaa enemmänkin, kun kaikki eivät tuota toivottavaa tulosta
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Hienoa että oikea lääkitys on löytynyt.Joskus kun sen löytämiseen menee aikaa enemmänkin, kun kaikki eivät tuota toivottavaa tulosta
Näinpä. Tosin suurin syy tähän olotilan muutokseen on se että viimeinkin löysin lääkärin joka oikeasti kuunteli ja uskoi minua eikä tyrkyttänyt enää masennusta diagnoosiksi vaan määräsi kilpirauhaslääkkeet!
:flower: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Toivottavasti mäkin saisin pian sen oikeen,ku sellasta ei ole vielä löytyny,mikä auttas kilpirauhasvaivoihin,siksi aikaa et oon selkeesti vajaalla :attn:
Mutta onnea kovasti sulle :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Hienoa että oikea lääkitys on löytynyt.Joskus kun sen löytämiseen menee aikaa enemmänkin, kun kaikki eivät tuota toivottavaa tulosta
Näinpä. Tosin suurin syy tähän olotilan muutokseen on se että viimeinkin löysin lääkärin joka oikeasti kuunteli ja uskoi minua eikä tyrkyttänyt enää masennusta diagnoosiksi vaan määräsi kilpirauhaslääkkeet!
Ai sullakin sama vaiva? Ja näitä hyviä lääkäreitä on tosi vaikea saada,oliko sulla millaiset nuo kilpirauhasarvot,kun sait lääkkeet?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Toivottavasti mäkin saisin pian sen oikeen,ku sellasta ei ole vielä löytyny,mikä auttas kilpirauhasvaivoihin,siksi aikaa et oon selkeesti vajaalla :attn:
Mutta onnea kovasti sulle :flower:
Siis sullako ei arvot ole vielä tarpeeksi huonot? Mä odotin 1,5vuotta hirveiden oireiden kanssa sitä että pääsen viiterajojen ulkopuolelle ja nyt viimein pääsin ja sain lääkityksen. Tosin jos olisin aikaisemmin päässyt tämän lääkärin vastaanotolle olisin saanut lääkkeet jo aikaa sitten. Meidän tk:ssa on lääkäri joka tuijottaa muutakin kuin viitearvoja!!!
=)
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Hienoa että oikea lääkitys on löytynyt.Joskus kun sen löytämiseen menee aikaa enemmänkin, kun kaikki eivät tuota toivottavaa tulosta
Ai sullakin sama vaiva? Ja näitä hyviä lääkäreitä on tosi vaikea saada,oliko sulla millaiset nuo kilpirauhasarvot,kun sait lääkkeet?
Nyt viimeisimmät arvot oli TSH 5,91 ja t4v 11. Ekan kerran kun nuo otettiin 1,5v sitten ne oli TSH 3,44 ja t4v 12. Puoli vuosittain katsottu uudelleen ja aina on ollu vähän huonommat. T4v on edelleen viitteissä (taitaa olla 9-19 meillä ) mutta TSH oli tarpeeksi huono ja oireet sen mukaiset että lääkäri määräsi lääkkeet.
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Hienoa että oikea lääkitys on löytynyt.Joskus kun sen löytämiseen menee aikaa enemmänkin, kun kaikki eivät tuota toivottavaa tulosta
Nyt viimeisimmät arvot oli TSH 5,91 ja t4v 11. Ekan kerran kun nuo otettiin 1,5v sitten ne oli TSH 3,44 ja t4v 12. Puoli vuosittain katsottu uudelleen ja aina on ollu vähän huonommat. T4v on edelleen viitteissä (taitaa olla 9-19 meillä ) mutta TSH oli tarpeeksi huono ja oireet sen mukaiset että lääkäri määräsi lääkkeet.
Meillä T4V:llä samat viiterajat. Mutta kun jotkut lääkärit antavat koelääkityksen jos TSH on ylittänyt 2.5. Ja jos siis on kovasti oireita.
*muoks. Mulla seuraavat labrat maaliskuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Hienoa että oikea lääkitys on löytynyt.Joskus kun sen löytämiseen menee aikaa enemmänkin, kun kaikki eivät tuota toivottavaa tulosta
Meillä T4V:llä samat viiterajat. Mutta kun jotkut lääkärit antavat koelääkityksen jos TSH on ylittänyt 2.5. Ja jos siis on kovasti oireita.
*muoks. Mulla seuraavat labrat maaliskuussa.
Se on jotenkin outoa että vajaatoimintaisilla pyritään saamaan ja pitämään TSH välillä 1-2 mutta lääkitystä ei edes koiteta vaikka TSH olis lähempänä neljää.. Mullakin viimeisin TSH arvo ennen viiterajan ylitystä oli 3,99 ja raja on meillä tasan 4 ja lääkäri ei määrännyt lääkitystä koska olin viiterajoissa.![]()
Juu seuraavia labroja sit taas odotin. Toi 3,99 oli viime toukokuussa ja nyt sit kolme viikkoa sitten oli uudet labrat ja sain lääkityksen. En tosin tiedä vaikka oma lääkäri olis vieläkin pistänyt odottamaan kun TSH ei ole viiterajasta kuin 1,91 yli.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Tsiisus! Mä en kans käsitä et miten jos on noinkin lähellä viitteen ylärajaa,niin sitä lääkettä ei edes kokeillaJa säkö jouduit siis taas odottaa seuraviin labroihin asti? Mä oon välissä käyny useemminkin kun on siltä tuntunu et arvot taas notkahtanu.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Juu seuraavia labroja sit taas odotin. Toi 3,99 oli viime toukokuussa ja nyt sit kolme viikkoa sitten oli uudet labrat ja sain lääkityksen. En tosin tiedä vaikka oma lääkäri olis vieläkin pistänyt odottamaan kun TSH ei ole viiterajasta kuin 1,91 yli.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Tsiisus! Mä en kans käsitä et miten jos on noinkin lähellä viitteen ylärajaa,niin sitä lääkettä ei edes kokeillaJa säkö jouduit siis taas odottaa seuraviin labroihin asti? Mä oon välissä käyny useemminkin kun on siltä tuntunu et arvot taas notkahtanu.
![]()
Mulla on struumakin joka on koko tän 1,5vuotta kasvanut ja jonka kasvua voi yrittää hillitä myöskin samalla lääkityksellä mutta edes sen takia en lääkitystä saanut, leikkaukseen kyllä olisin päässyt mutta en halunnut. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Juu seuraavia labroja sit taas odotin. Toi 3,99 oli viime toukokuussa ja nyt sit kolme viikkoa sitten oli uudet labrat ja sain lääkityksen. En tosin tiedä vaikka oma lääkäri olis vieläkin pistänyt odottamaan kun TSH ei ole viiterajasta kuin 1,91 yli.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Tsiisus! Mä en kans käsitä et miten jos on noinkin lähellä viitteen ylärajaa,niin sitä lääkettä ei edes kokeillaJa säkö jouduit siis taas odottaa seuraviin labroihin asti? Mä oon välissä käyny useemminkin kun on siltä tuntunu et arvot taas notkahtanu.
![]()
Mulla on struumakin joka on koko tän 1,5vuotta kasvanut ja jonka kasvua voi yrittää hillitä myöskin samalla lääkityksellä mutta edes sen takia en lääkitystä saanut, leikkaukseen kyllä olisin päässyt mutta en halunnut. :/
Ai,kumma ettei sen struuman takia antanu lääkitystä! Kun yleensä lääkärit kokeilevat jotain muita hoitoja,ennenkö ehdottavat leikkausta..Mutta pääasia on että nyt sait lääkityksen,toivotaan vaan ettei sun tarvi kamalasti säädellä annosta =)
Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:Juu seuraavia labroja sit taas odotin. Toi 3,99 oli viime toukokuussa ja nyt sit kolme viikkoa sitten oli uudet labrat ja sain lääkityksen. En tosin tiedä vaikka oma lääkäri olis vieläkin pistänyt odottamaan kun TSH ei ole viiterajasta kuin 1,91 yli.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Tsiisus! Mä en kans käsitä et miten jos on noinkin lähellä viitteen ylärajaa,niin sitä lääkettä ei edes kokeillaJa säkö jouduit siis taas odottaa seuraviin labroihin asti? Mä oon välissä käyny useemminkin kun on siltä tuntunu et arvot taas notkahtanu.
![]()
Ai,kumma ettei sen struuman takia antanu lääkitystä! Kun yleensä lääkärit kokeilevat jotain muita hoitoja,ennenkö ehdottavat leikkausta..Mutta pääasia on että nyt sait lääkityksen,toivotaan vaan ettei sun tarvi kamalasti säädellä annosta =)
Meidän oma lääkäri on aika lailla persoona!Kyllä mä olen sormet ja varpaat ristissä että saisin mahdollisimman nopeasti arvot kuntoon ja elämäni takaisin! =) Toivotaan että sä saat lääkityksen mahdollisimman nopeasti! Mä tiedän miten tuskaista sitä on odottaa! :hug: