K
kesää rinnoissa
Vieras
Siis aivan mahtavaa kun kesä tulee! Tänään jo tuntui ihan kesältä kun tuolla ulkona haravoin pihaa ja kaivelin kukkapenkkejä. Ihanaa, kun ihmiset kaivautuvat koloistaan ulos, kiva nähdä naapureita. Kuuluu lintujen laulua, moottoripyörien pörinää, lasten leikkien ääntä, koirien haukuntaa, naapurin kitaran soittelua.... Kaikki luonnon herääminen ja pihatouhut, ne saa mut niin elämään! Olen onnellinen kun tuntuu kasvoilla aurinko ja iho tuoksuu auringolle. Ja kohta laitan pyykit ensimmäistä kertaa ulos narulle kuivumaan ja ah se niitten ulkona kuivuneiden pyykkien tuoksu on jotain niin ihanaa! Rakastan kesää ja tuntuu että se on jo tullut.
Ihanaa kun on oma talo ja oma piha, jota saa alkaa taas laitella kuntoon. Istuttaa kukkia, haravoida, ajaa nurmikkoa sitten kun se kasvaa. Kaataa puita ym.
Olen ollut koko talven niin paljon sisällä ja jotenkin kuollut. Nyt herään eloon. Rakastan tätä elämän ääntä mitä kuuluu ympäriltä!
Ihanaa kun on oma talo ja oma piha, jota saa alkaa taas laitella kuntoon. Istuttaa kukkia, haravoida, ajaa nurmikkoa sitten kun se kasvaa. Kaataa puita ym.
Olen ollut koko talven niin paljon sisällä ja jotenkin kuollut. Nyt herään eloon. Rakastan tätä elämän ääntä mitä kuuluu ympäriltä!