ihanaa tänään olisi kampaaja kysymys ripsien värjäyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
onlahja kortti siis hiusteen leikkuuseen ja värjäykseen+ kulmat ja ripset.. mut mua arveluttaa noi ripset jotenkin :/ tai pelottaa että saan jonkun allergisen reaktion ja kaikki ripset irtoaa tjsp :ashamed: :saint: kerrotteko onko teillä mennyt ripsien värjäys ihan ok + ja - puolet.. näyttäkö ripset sit siltä että olis vähän niinku koko ajan meikkiä? ja voihan ripsiväriä laittaa normaalisti siihen päälle?

Ripsien värjäys on menny ihan ok. Ripsiväriä ei välttämättä tarvitse laittaa mutta saa laittaa jos haluaa...
Miulle tuo on hyvä juttu kun en yleensä meikkaa, sillon ei ole niin tarvettakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Ripsien värjäys on menny ihan ok. Ripsiväriä ei välttämättä tarvitse laittaa mutta saa laittaa jos haluaa...
Miulle tuo on hyvä juttu kun en yleensä meikkaa, sillon ei ole niin tarvettakaan...

mill' värillä olet ne värjännyt?

mulla menny kaikki ihan ok. pari kertaa kokeillut sekä ripsien että kulmien värjäystä. vähän siitä ripsiväristä alko silmät vuotamaan, mutta meni hetkessä ohi. olin kuitenkin pettynt lopputulokseen kun ei musta näyttänyt, että niissä ripsissä kauheesti väriä olis. laitoin kotona omaa ripsaria päälle. mutta tääkin on kuulemma tapauskohtaista.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:

Mie kävin kaverini luona värjäyttää, on parturi-kampaaaja...

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja auts:

Mie kävin kaverini luona värjäyttää, on parturi-kampaaaja...

:laugh: :laugh: :laugh:

kauan tossa pitääm olla silmät kiinni

Yhteistyössä