Ihanaa, mies ei voi enää puristella niin helpolla mun mahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä olen aina inhonnut sitä kun mies puristelee mun vatsamakkaroita, se hävettää ja on tosi lihava olo kun toinen puristelee vatsaa ja leipoo kuin kissa. Jos sanon sille että mitä sä teet, tutkitko oonko mä lihava vai mitä niin se sanoi että ne ollaan kaikki pulskia kun ollaan yli 40v, se on normaalia. Minulla meni tuosta puristelusta aina halut.

Nyt olen saanut laihdutettua, painan paljon vähemmän eikä mahasta saa enää vedettyä niin helpolla ihoa! Tykkään itse todella paljon vatsastani nyt ja treenaan sitä vielä lisää että saan vikat löysät pois. Tänään aamulla mies alkoi veivaamaan mahaani ja sanoi mitä, sulla ei oo enää vatsaa. Sanoin että niin, mä jumppaan niin paljon. Mies nauroi että mun vatsa on siirtynyt sille.
Ai että mä tykkään kun se ei enää voinut puristella ja leipoa sitä!!! Ei ole enää lihava olo, nautin :)

Mies tykkäsi vatsastasi. Kohta eroatte, kun sulla ei ole enää vatsaa. Sulla nousee kusi päähän vatsattomuutesi vuoksi ja miehesi ei kestä huonoa käytöstäsi.

Mies tykkäsi vatsastasi. Kohta eroatte, kun sulla ei ole enää vatsaa. Sulla nousee kusi päähän vatsattomuutesi vuoksi ja miehesi ei kestä huonoa käytöstäsi.
Tai mies kokee alemmuudentunnetta ja häpeää omasta kehostaan eikä sen takia kehu naisen kovaa työtä ja saavutettuja tuloksia. Nainen suuttuu tästä kun ei koskaan saa tukea ja aina vaan arvostellaan. Vittuilevat muutaman kuukauden toisillensa kunnes liitto kaatuu siihen. Että nyt ap tarkkana. Mutta onneksi olkoon kuitenkin ja tsemppiä jatkoon.

Kiva jos tunnet olosi nyt hyväksi. Muistat vaan sitten jatkossa että sinulla on oikeus käskeä toista lopettamaan epämukavat lääppimiset eikä sinun tarvitse itseäsi muuttaa kenenkään takia.

Yhteistyössä