ihanaa kun on koira :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mut on varustettu hillitömällä mielikuvituksella ja mun ei tarvii olla ees yksin kotona, riittää et yksin huoneessa niin alan ajattelee yliluonnollisia yms ja oon ihan kauhusta kankeana.. pidän kaihtimet kiinni ja koitan elää itseni kanssa ja loppujenlopuks sydän tuhatta ja sataa tykyttäen ryntään miehen viereen puolihuohottaen enkä liikahdakaan hetkeen jne.. :whistle: :xmas: :D

mutta ehei, ei enää!! meillä on nyt koira ja mä olen sen kanssa kaksin olkkarissa ja mulla on kaihtimet auki :D että mä oon ylpee itsestäni :D

(ja kukaan ei varmaa ymmärtäny :D)

Ymmärrän täysin tuo sama tunne valtaa minut aina mökillä. Yöllä en edes uskalla vessaan nousta kun joutuu menemään keittoön läpi eteiseen ja ne pimeät ikkunat varsinkin ulko-oven ikkuna aina tulee tunne että joku siellä on.
Kotona kaupungissa (rivitalossa) ei ole koskaaan tullut, mutta täällähän aina joku liikkuu ulkona muutenkin.

sama juttu mulla, on se niin ihanaa kun oma koira! Mulla on maailman ihanin belgianpaimenkoira, joka nytkin makaa mun jaloissa kun mies ja lapset nukkuu ja minä vielä kukun hereillä! Katsoin näet kauhuleffan ;) Eikä yhtään pelota, kun toi koira kököttää jaloissa! Ja se on todistetusti tosi kova suojeleen mua ja lapsia; vein esikoista tanssiharkkoihin keskellä päivää ja joku narkomaani koitti ryöstää mun kassia, niin tämä ihana belgi (silloin 10 kk!!!) kävi päälle hetkeäkään epäröimättä ja pelotti narkkarin tiehensä! KOIRAT KUNNIAAN! Ja on maailman ihanin muksujen kanssa, ne saa vaikka pomppia päällä niin koira vaan makaa tai kävelee pois... Ja aina niitten kanssa leikkii aamusta iltaan.
MITÄ KOIRIA TEILLÄ MUILLA?

meillä tanskandoggi :)
neiti on vasta vajaa 5kk ja puolustaa meitä ja kotiaan jo kovasti. vaikka toinen on tollanen honkkeli ruipelo, niin se tuo silti mielettömän turvallisuuden tunteen :)

Mua pelottaa kahta kovemmin jos koirat inahtaakaan yöllä, nuo pirulaiset ei uskalla mua puolustaa kuitenkaan vaan varmasti odottavat et mä puren rosvoja :o Pitää vaan toivoa et roistot luulee noiden olevan pahoja koiria.

Meilläkin on mukavan turvallinen vahti, pyreneittenmastiffi. Täällä "korvessa" kun asutaan niin uskaltaa olla kaihtimet auki ja muuta, ja lenkkeillä pimeällä kun on koira turvana :D

Meillä koiria on kolme ja nartut niistä on kyllä semmosia mamisperseitä, että mikäli joku puskaraiskaaja tulee vastaan, niin nartut ottaa ritolat varmaan välittömästi. Tuo pikkurakki ehkä, siis EHKÄ saattaisi sanoa sanan tai kaksi, mutta 7 kilosesta piskistä ei juuri suojelijaksi ole :laugh:

Mutta tuo meidän rotikka on täysin toista maata. Harmi vain että se tahtoo olla pikkaseen turhankin puruherkkä, joskaan eipä sitä koiraa voi sen rankasta lapsuudesta syyttää.
Se on siitä niin paha tapaus, että se ei etukäteen hauku vaan nappaa suoraan kiinni. Toivottavasti vaan ei tule puskaraiskaaja vastaan, sillä meikäläinen siinä lopulta olisi se, joka joutuisi käräjillä korvauksia maksamaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Mua pelottaa kahta kovemmin jos koirat inahtaakaan yöllä, nuo pirulaiset ei uskalla mua puolustaa kuitenkaan vaan varmasti odottavat et mä puren rosvoja :o Pitää vaan toivoa et roistot luulee noiden olevan pahoja koiria.

Samaa kastia meillä oli nöffi. Säikähdin ihan kamalasti kun kaveri pomppasi sikeästä unesta murisemaan... taisi nähdä unta... simahti saman tien uudelleen uneen, mutta mä jäin pariksi tunniksi kuuntelemaan ääniä.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Meillä koiria on kolme ja nartut niistä on kyllä semmosia mamisperseitä, että mikäli joku puskaraiskaaja tulee vastaan, niin nartut ottaa ritolat varmaan välittömästi. Tuo pikkurakki ehkä, siis EHKÄ saattaisi sanoa sanan tai kaksi, mutta 7 kilosesta piskistä ei juuri suojelijaksi ole :laugh:

Mutta tuo meidän rotikka on täysin toista maata. Harmi vain että se tahtoo olla pikkaseen turhankin puruherkkä, joskaan eipä sitä koiraa voi sen rankasta lapsuudesta syyttää.
Se on siitä niin paha tapaus, että se ei etukäteen hauku vaan nappaa suoraan kiinni. Toivottavasti vaan ei tule puskaraiskaaja vastaan, sillä meikäläinen siinä lopulta olisi se, joka joutuisi käräjillä korvauksia maksamaan :/

No hui. Mua kyllä pelottais pitää tuommosta koiraa ja muksuja samassa huoneessa, ei millään pahalla.

tunkee aina mukana takapihalle mua vahtimaan. Eilen myöhään illalla ei jaksanut nousta sängynpohjalta, kun lähdin alakertaan takapihalle, mutta kun makuuhuoneen ikkunasta kuuli ihmisten ääniä kauempaa kadunvarresta, kuului samantien wuff ja koira ampas rappuset alas takapihalle mun turvaksi. <3 <3 <3 :D

Onhan se sentään hiukan pelottavan näköinen, kun on väriltään musta!

Alkuperäinen kirjoittaja Christina:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:

No hui. Mua kyllä pelottais pitää tuommosta koiraa ja muksuja samassa huoneessa, ei millään pahalla.

Meinaatko, että mein muksu joku päivä käy mun päälle siten, että mä kiljun kauhusta ja koira sitten tulee ja puree lasta minua suojellaakseen?

On pikkasen eri asia koiran köllötellä kotonansa perheen parissa tai kohdata puskaraiskaaja, eikö?

No, joka tapauksessa meillä koirat kyllä olelevat samassa huoneessa muksun kanssa, mutta koskaan ei lapsi jää koirien kanssa hetkeksikään keskenään. Ei siis vaikka olisi vain se pikkupiski 7kg kotona...joten elä turhaan huoli, muksu on kyllä ihan turvassa.

Yhteistyössä