Ihanaa, kun mulla on vain yksi lapsi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanaaaaa

Vieras
Meillä on miehen lapset kerran viikossa ja mies on ihan stresissä niiden kanssa. Kaikki hölisee yhteen ääneen ja haluaa jotain. Onneks mulla on vaan yks lapsi ja voin mennä vaikka päiväunille, kun mies hoitaa tota lapsilaumaa.

Mä taas nautin siitä kun miehenkin lapset tulevat ja sit noi säheltävät keskenään eikä kuopus ole koko aikaa vieressäni hokemassa "äiti katso" "eikö niin äiti" jne.

Puhumattakaan siitä, että voin delegoida kaikki tylsät tietotekniikkaan tai tekniikkaan liittyvät jutut vanhimmille pojille. Kuopus saa uuden luurin niin velipoika hoitaa sen käyttökuntoon. Nerokasta minusta. :)

Meillä on miehen lapset kerran viikossa ja mies on ihan stresissä niiden kanssa. Kaikki hölisee yhteen ääneen ja haluaa jotain. Onneks mulla on vaan yks lapsi ja voin mennä vaikka päiväunille, kun mies hoitaa tota lapsilaumaa.

Tämä vähän pisti silmään... Miksi mies on ihan stressissä omien lastensa kanssa? Ymmärrän kyllä, että hölisevät kaikki yhteen ääneen jos nähdään vain kerran viikossa (?) Kaikilla on varmasti kauheasti asiaa ja vähän aikaa... Ja ainahan kun nähdään pitkästä aikaa halutaan heti kertoa kaikki mitä on tapahtunut siinä välissä. Täysin luonnollista siis :)
Kuinka monta lasta sun miehellä on?

Tämä vähän pisti silmään... Miksi mies on ihan stressissä omien lastensa kanssa? Ymmärrän kyllä, että hölisevät kaikki yhteen ääneen jos nähdään vain kerran viikossa (?) Kaikilla on varmasti kauheasti asiaa ja vähän aikaa... Ja ainahan kun nähdään pitkästä aikaa halutaan heti kertoa kaikki mitä on tapahtunut siinä välissä. Täysin luonnollista siis :)
Kuinka monta lasta sun miehellä on?

Sillä on 4 lasta ja kaikki haluaa jotain yhtä aikaa. Mä teen noille yleensä ruuat ja sitten mies saa pärjätä omilaan niiden kanssa. Aikamoista älämölyä kyllä on, kun ne täällä on. Mä laitan korvatulpat korviin ja meen nukkumaan :-D

Silloin kun meillä oli vasta yksi lapsi, arki oli työlästä; lapsi vei viimeisetkin mehut vaatimuksineen (mm. kaipasi seuraa). Nyt kun lapsia on viisi, elo on ihanan helppoa ja rentoa.

Kellään selväjärkisellä ei bykypäivänä ole neljää, saati viittä lasta. Ennen vielä toimi, kun työskenneltiin kotona ja isovanhemmat asuivat samassa huushollissa, mutta nykyisin ihan hulluutta.

Aika lapsentekokone sun mies. Varmasn niillä on exän kanssa ollut niin hellää ja seksin - ja rakkaudentäyteistä elämää, että on haluttu paljon lapsia. Vaikka oli jo useampi lapsi, ei himoja voinut vasn estää ja rakkaus oli niin syvä, että haluttiin vielä lisää rakkauden hedelmiä.

Yhteistyössä