Ihanaa kun en enää haise!

  • Viestiketjun aloittaja ex-haisuli
  • Ensimmäinen viesti
ex-haisuli
Musta on yhtäkkiä tullut haisuli. ennen pystyin menee vaik koko päivän ilman dödöä, mut yhtäkkiä on vaivaksi tullut hien haju jota ei marketin dödöt pitäny. ei liity lasten saantiin ja sen tuomiin hormonimuutoksiin, koska kuopus jo yli kaks. en tiedä voisko johtua siitä, et olen alkanu harrastaa liikuntaa enemmän?! en keksi itse muuta syytä. no, hain eilen apteekista bats-merkkisen dödön ja voi tätä onnea :) kesti jopa juoksulenkin, kun yleensä olen haissu ku haisunäätä lenkin jälkeen. SUOSITTELEN!
 
ei hiukkaakaan hikinen
Kaikkein parhain aine on apteekista saatava absolut torr-aine jota laitetaan kainaloihin n.kerran viikossa ja pitää lemun poissa!!! Kokeilkaahan sitä.
 
haisuli myös :(
Mä ostin luontaistuotekaupasta tollasen mineraalikivideodorantin ja todellakin haisin hielle jo tunnin päästä dödön laiton jälkeen. Joten mulla se ei toiminut. Pakko käyttää absolut torria tai sitten ainut kaupan dödö mikä tehoaa on se nivean tuoksudödö! Mutta se aika voimakkaalle niin sen takia sillon tällön käytän tota absolut torria niin ei tarvitse moneen päivään stressata hienhajua...
 
haisuli myös :(
Alkuperäinen kirjoittaja ei hiukkaakaan hikinen:
Kaikkein parhain aine on apteekista saatava absolut torr-aine jota laitetaan kainaloihin n.kerran viikossa ja pitää lemun poissa!!! Kokeilkaahan sitä.
Ainut vaan et se välillä kirvelee ihan törkeesti kun sitä laittaa... tai siis laiton jälkeen kirvelee...
 
Ap
Absolut torristaki olen kuullu mut bats oli halvempi :D ja tuntuu et olis miedompi kun kestää vaan laitosta pesuun. ehkä tollasta kiveä vois joskus kokeilla. auttaako oikeasti jos haisee norm. dödön kans?
 
ei hiukkaakaan hikinen
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli myös :(:
Alkuperäinen kirjoittaja ei hiukkaakaan hikinen:
Kaikkein parhain aine on apteekista saatava absolut torr-aine jota laitetaan kainaloihin n.kerran viikossa ja pitää lemun poissa!!! Kokeilkaahan sitä.
Ainut vaan et se välillä kirvelee ihan törkeesti kun sitä laittaa... tai siis laiton jälkeen kirvelee...
Niin, ihan herkkiksille se ei sovi mutta pikku kirvelyt kärsii ennemmin kuin sen kamalan lemun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei hiukkaakaan hikinen:
Kaikkein parhain aine on apteekista saatava absolut torr-aine jota laitetaan kainaloihin n.kerran viikossa ja pitää lemun poissa!!! Kokeilkaahan sitä.
Joo mutta sitten se hiki tulee pois jostain muualta kuin kainaloista. En taida haluta sitäkään. Selkäkin hikoilee jo tarpeeksi.
 
vieras
Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa. Nimittäin voi olla, että muutaman viikon tehoaa ja sen jälkeen ei enää, mulla usealla dödöllä käynyt juuri noin. Tota mineraalikivihommaa pitää kyllä testata kun olen ennenkin kehuja siitä kuullut.
 
mie vaan
Mie kyllä suosittelisin sinua kääntymään lääkärin puoleen, jos tuo haisujuttu tuli ihan äskettäin. Sulla on nyt joku hormonihärö ja hoidattaisin sen pois.
Vai ootko raskaana?
 
Ap
Ai lääkäriin :eek: siis on tullut ongelma viimeaikoina. ja olen viimeaikoina aloittanut juoksuharrastuksen niin ajattelin et siihen liittyis, aineenvaihdunta olis vilkastunut tms.?
 
se sama
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ai lääkäriin :eek: siis on tullut ongelma viimeaikoina. ja olen viimeaikoina aloittanut juoksuharrastuksen niin ajattelin et siihen liittyis, aineenvaihdunta olis vilkastunut tms.?
aa, okei.
Muistatko juoda nestettä tarpeeksi?
 
Ap
juomista vois varmaan lisätä. ei ole ongelmana onneks ku esim. jännittävissä tilanteissa ja jos tulee kuuma. ei siis ihan normaali elämisessä vaivaa. mut taidan ottaa neuvolassa puheeks kun pian on lapsilla aika, jos osais täti sanoa pitääkö huolestua :)
 
farmaseutti
illalla jos laittaa noita alumiini antiperspirantteja puhtaaseen (kuivaan!!) kainaloon niin tehon pitäisi olla parempi. Oma suosikki on HicoRoll. Absolut torr liian vahvaa ja alkaa kirvellä.

Kainalot pitää kuoria välillä, ihan vartalokuorinnalla tms niin dödöjen teho säilyy.

Kainalot kannattaa pestä hieman happamalla pesunesteellä, lactacyd tai vastaava.
 

Yhteistyössä