Ihanaa kun ei ole ystäviä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ............
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

............

Vieras
-Ei tarvitse lähteä ikinä minnekään vaikka väsyneenä, jos ei itse halua ja ei tarvitse selitellä mitään, jos jää kotiin.
-Ei tarvitse turhanpäiten pitää mitään herkkuja vierasvarana kaapissa. Ei tule sorruttuakaan niihin itse sen jälkeen kun vieraat ovat lähteneet.
-Ei tarvitse pitää illanviettoja hyvän ruoan ja alkoholipitoisten juomien merkeissä. Ei tarvitse lihoa siiderivalaaksi, kun baaarissa tarvitsee käydä vain hyvin harvoin. Niitä baarivaatteitakaan ei tarvitse sitten olla kaapissa kymmentä erilaista sorttia.
-Ei tarvitse olla mukava, pitää yhteyttä, keksiä väkisin tekemistä ja sitten surra sitä, jos ystävä ei ole soittanut kahteen viikkoon.
-Kämpän ei tarvitse olla niin viimeisen päälle tiptop ja sisustettu, kun ikinä kukaan ei käy.
-Aikaa jää hyvin opiskeluun ja työntekoon, kun ei ole sosiaalisia suhteita joita ylläpitää. Ehdin koko kesän tehdä hyvin töitä ja tienata rahaa.

Hyviä puolia löytyy vaikka kuinka. Oikeesti olen todella katkera, mutta pitää yrittää olla ajattelematta negatiivisesti. Tällä mennään, niin kuin on menty tähänkin asti. En ole vain sen tyyppinen ihminen, jonka kanssa kukaan haluaisi ystävystyä.

[QUOTE="vieras";24384252]Minkä tyyppinen on ihminen, jonka kanssa kukaan ei halua ystävystyä?[/QUOTE]

enpä tiedä. täällä tosin toinen ap:n lainen. on siis joitakin sosiaalisuhteita ja menoja ja paljon puolituttuja, mutta läheisiä ystäviä noin 1 kpl. ei niistä muista ole koskaan ystäviä sit oikein tullut.

sinäpä ap sen sanoit. Voi keskittyä sisustamaan, ostoksiin,itsensä sivistämiseen,kuntoiluun jne.
Yksi tosi ystävä on mutta muut enempi tuttuja. Eipä tule kutsuja mihinkään, kait oon sit ihan paska! Kiusattukin vielä...hui!

Mä heräsin eräs aamu siihen todellisuuteen että mulla on 0 ystävää.
Kavereita on ja jostain syystä ne luulee mun olevan sosiaalinen mutta kun en ole.
Vietän mielelläni aikaa kotona ja minua lähinnä ahdistaa jos joskus olen lupautunut jonnekin heidän kanssaan..

et ole ainoa, ap :)

No jaa. Olishan mun mielestä kiva mennä jonnekin tai kyläillä tai ottaa vieraita vastaan, mutta kun kukaan ei ikinä pyydä minnekään tai halua viettää vapaa-aikaa kanssani. Pitää vain yrittää kääntää asiat positiivisiksi ja ajatella vain hyviä puolia. :)

Mä olen vanhemmiten alkanut erakoitua yhä enemmän.Mä en jaksa tapailla ihmisiä,en jaksa kaffetella ja jauhaa mitäänsanomattomista tyhjänpäiväisistä asioista.
Työssäni olen ihmisten kanssa tekemisissä ja kun tulen töistä kotiin haluan olla omissa oloissani perheeni kanssa rauhassa.

Yhteistyössä