Ihanaa huomenta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
Jokaiselle, nautinnollista päivää :heart:

1610798_10204489389255715_1236781383238196801_n_zpsfqpbwrka.jpg

Täälläkin on märkää mutta nyt juur ei sada. Mietin, että pitäisikö lähteä ajelulle vai pitäiskö laittaa essee valmiiksi ja aloitella toista. Olen sen verran etuajassa, että ei tarvitse joka päivä tehdä...

...käyt vaikka ensiksi ajelulla happeilemassa ja virkistymässä ja ihastelemassa maailmaa :). Sitten on hyvä laittaa ajatuksia paperille...tai teet jotain aivan muuta :)! Vietä mukavaa päivää joka tapauksessa.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
...käyt vaikka ensiksi ajelulla happeilemassa ja virkistymässä ja ihastelemassa maailmaa :). Sitten on hyvä laittaa ajatuksia paperille...tai teet jotain aivan muuta :)! Vietä mukavaa päivää joka tapauksessa.

Tuota ei tarvitse kuin muokata enää ja laittaa linkit (kaivaa linkit).

Meillä paistaa aurinko ja minulla on vapaa päivä edessä. Kunhan ekaluokkalainen lähtee kouluun, tämä mamma vetää trikoot jalkaan ja lähtee lenkille (suunnitelmissa 15 km). Eli todella hyvää huomenta teille kaikille, nauttikaa päivästä.

Alkuperäinen kirjoittaja errääs;30815364:
Meillä paistaa aurinko ja minulla on vapaa päivä edessä. Kunhan ekaluokkalainen lähtee kouluun, tämä mamma vetää trikoot jalkaan ja lähtee lenkille (suunnitelmissa 15 km). Eli todella hyvää huomenta teille kaikille, nauttikaa päivästä.

Mukavaa lenkkiä sinulle :)

Yhteistyössä