Ihanaa HuOmenta ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihana herätä kotoa, omasta sängystä !

Eilen herättiin kylpylässä. Ei siinä mitään, valmis aamiainen ym ihanaa siellä, mutta koti on aina koti !

ja miten ihana, kiireetön lauantai aamu. Loma vetelee viimosia :D

Tuli takassa lämmittää. Kahvia jo kupissa.:heart: Elämän pikku iloja.

Huomenta!

Teillä on vissiin ollut mukava loma? Se on hyvä :)

Meillä heräiltiin joskus puol 6 jälkeen, ei itteä väsytä, mutta tiedän et pojat ovat ihan väsyneitä, mutta eivät malttaneet sitten nukkua kuitenkaan enää, tulee mielenkiintoinen päivä :D Ykdille synttäreille mennään ja sitte tarvis tehdä kakkupohjaa ja käydä kaupassa, kun huomenna on sitte nuoremman pojan synttärit :)

Huomenta!

Täällä herätty huonosti nukutun yön jälkeen nenä tukossa ja räkää muutenkin pää täynnä. Oikein ihana olo siis.:(
Silti pitäis harjottelussa käydä ja iltapäivästä iltaan/yöhön mennä juhliskelemaankin vielä..huoh. Katotaan miten käy.

Mukavaa lauantaita kuitenkin kaikille!!

Huomenta :wave:

Heräsin 6.15 pikkulikkojen kikatukseen (tytöllä kaveri yökylässä) :D Illalla menin kymmenen aikaan samalla säestyksellä nukkumaan eli saattaa olla tänään väsyneitä tyttöjä :whistle:

Huomenta! Ihana aamu. Oon vaan ihastellut tuota meidän poikaa. On se vaan niin ihana! Mitenköhän siitä noin suloinen tulikin :D Tänään kai vois lähteä pulkkamäkeen koko perheen voimin ja illalla miehen kanssa elokuviin jos vaan saadaan pojalle hoitaja. Toivottavasti tulee kiva lauantai meille, ja kaikille muillekin :)

Huomenta!

Poika heräs puol kuus siskon yskimiseen eikä malttanu enää takasin nukkumaan käydä. Hetki sitten kannoin kuumeisen tytön alas sohvalle lepäämään. Tää päivä taitaa mennä pientä potilasta hoitaissa..

Rauhallista Huomenta!
Lapset leikkii, kohta aamiainen ja sitten ulos. Kerrankin ei pakkasta liikaa, ei tuule eikä sada mitään kastelevaa eli hyvä pulkka- ja ulkoilukeli :)
Leluja pitäis käydä kuulemma ostaa, kirppiskierros siis iltapäivällä.

huomenta! Kolmelta heräsin selkäkipuun ja työasioita miettimään, ei enää uni tullut.

Poika lähti isänsä kanssa jääkiekkoturnaukseen, minä lähden kohta tytön kanssa tallille, jospa selkä vähän rentoutuisi hepan selässä.

Huomentaa!!

Kahvia juoden alkaa aamu täällä. Tänään syömme aamiaisen tv:n ääressä :ashamed:

Kohta nykästään haalaria ja takkia niskaan ja kauppaan ja jos jaksetaan niin kirpparille. Eteiseen tarttis lipastoa saada, mutten millään haluais ostaa uutta. Täällä on yks kirppis joka myy hyviä käytettyjä huonekaluja, mutta kun tarjonta ei ole vakio niin...

Voi, kun iltapäivällä joku tulis meille kylään, niin menis ilta nopeammin, ja aikuisseura olis ihan luksusta.

Huomenta!

Mulla on iskenyt oikein kunnolla loppuraskauden dementia :D eilen illalla söin jäätelöä, ja aamulla löysin paketin jääkaapista. Olin aamulla myös kovin lähdössä töihin, ja kesti n. tunti tajuta, että tänään on lauantai ja siksi herätyskello ei soinut. Ja toiseksi mulla ei ole enää töitä, kun mulla alkoi loma nyt. Pelottaa mitä unohdan seuraavaksi :ashamed: mies vaan naureskeli, kun olen ennen ollut todella hyvämuistinen ja meidän perheessä se, joka AINA muistaa kaiken- tää on ihan uutta mulle...

No, kohta syödään porukalla aamupuurot, ja sitten pitääkin lähteä ostoksille!

Hyvää lauantaita kaikille! :wave:

Huomenta!
Viikonloppu näyttää menevän samoissa merkeissä kuin viikko tähänkin asti. Lapset ollut vuorotellen kipeänä, nyt on viimeinen vuorossa. Ja äiti alkoi yöllä sairastua: Keuhkot yskin kohta pihalle asti.

Parempaa viikonloppua kaikille! :)

Huomenta! :)
Lapsi isällään, parisuhde kriisissä ja todella todella kurja henkinen olo :(
mietin lähtiskö lenkille ennen aamupalaa, mutta ei mulla oo kunnon talvitamineita kun ei kuulu tapoihin...

Yhteistyössä