Ihanaa huomenta !!!

Oooh, mulla on tänään koulutus päivä . Tai no lyhyt sellainen pari tuntia ja sitten kotiin. Nyt oisin jo normisti menossa työpaikalle. Mutta tänään vasta 10.00 koulutukseen :) :) Tyttökin myöhemmin päiväkotiin :) Tänään ehtii päivälläkin sitten vaikka mitä .

Mukavaa tiistaita muillekin !!! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Glow:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
:wave: huomenta! Hirveästi pitäis taas saada aikaiseksi. :snotty:
mulla ei oo mitään tekemistä :headwall:
että mitäs hommaa olis tarjolla? :D
Opinnäytetyötä pitäis mennä tekemään. Siivota pitäis. Pesukoneen nukkasihti pitäis putsata, pestä akvaario, vaihtaa lapsille lakanat, vaihtaa järjestystä olohuoneessa ja lasten huoneessa (ja näähän on sellaisia PAKKO tehdä tänään kun on muutenkin liikaa tekemistä juttuja :whistle: ) , käydä lasten kanssa luistelemassa jne. Mitäs sä haluaisit noista tehdä? :D

Hyvää huomenta täältäkin :) Täälläkin olis edessä aika touhu päivä et jos aloittas kohtapuoleen siivoilemalla ja jatkas sitten vaikka tuolla keittiön puolella kun pitäs jotain leipoa ja laittaa varmaan hiukka ruokaakin :p

Kyllä, oikein HYVÄÄ huomenta :heart: pitkästä aikaa.

Yö nukuttu TODELLA hyvin, pitkästä aikaa ja nyt jaksaa sitten alotella siivoomaan oikeen kunnolla. Tänään tulee joku ukkeli tekemään keittiötarjousta meille iltapäivällä :D

Huomenta! Väsyttää ihan helkutisti ja ois vaan tehny mieli jäädä nukkumaan kotio miehen viereen. Mut piti lähteä töihin ja herättää pojukin tarhaan ja hän olikin sit koko aamun kuin persiiseen ammuttu karhu, ku väsytti kovasti ja joka asiasta tuli kiukku, huuto ja itku ja pahamieli.

Hyvää huomenta. :wave:

Esikoinen päiväkodissa, muut muksut vielä nukkuu. :) Kaksoset saivat eilen uuden jatkettavan sängyn ja sinne nukahtivat suht helposti illalla. Täytyy tänään katsoa, oliko meidän pinnasänky sitä mallia, että siitä saisi tavallisen sängyn, kun ottaa pari palaa pois.

Hirveä viikkaushomma edessä, makkarissa varmaan metrin korkea ja pari metriä leveä kasa vaatteita odottamassa. Ja kaappeja pitäisi raivata myös... Huomenna yritän pitää siivouksesta vapaan päivän. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Hirveä viikkaushomma edessä, makkarissa varmaan metrin korkea ja pari metriä leveä kasa vaatteita odottamassa.
Mä oon ottanu sellasen tavan, että kuivurista tai narulta ei tuu kukaan pois ellei sitä viikata samantien, välttää sillä hyvin noi kasat. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Hirveä viikkaushomma edessä, makkarissa varmaan metrin korkea ja pari metriä leveä kasa vaatteita odottamassa.
Mä oon ottanu sellasen tavan, että kuivurista tai narulta ei tuu kukaan pois ellei sitä viikata samantien, välttää sillä hyvin noi kasat. :D
Mie jaksoin tuota päivän tai pari. :D Ne tulee usein esim. viskottua sängylle kuivaustelineeltä pois märkien tieltä. Ja ajatuksena toki, että kohta ne viikkaan. Sitten tuleekin miljoona muuta kotityötä, lapset heittäytyvät villiks jne. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Mie jaksoin tuota päivän tai pari. :D Ne tulee usein esim. viskottua sängylle kuivaustelineeltä pois märkien tieltä. Ja ajatuksena toki, että kohta ne viikkaan. Sitten tuleekin miljoona muuta kotityötä, lapset heittäytyvät villiks jne. :whistle:
Joo, sitten ne on ryppysissä kasoissa kun ne siirtää sängyltä pois kun ite menee nukkuun :D

Huomenta! :wave:

Meillä on lapset alkaneet nukkumaan pitempään, joka tietysti sopii äidille.
Äiti saa juoda kahvin aamulla rauhassa ja olla koneella.

Tänään on siivous päivä, eilen lösähti into kun vaatekomeroa olin siivoamassa ja kaikki verhot, liinat jne on nätisti kasassa tuossa eteisen lattialla.. :ashamed: :whistle:
Mut tänään jatkuu siivous..

Ja jos ulkona on lunta, niin sitten mennään myös jossain vaiheessa pulkkailemaan.. :wave: :)

Yhteistyössä