kyllä vois vapaaksi melkein laskea. Koulutus on jopa aivan tuossa lähellä. pääsee kävellen.Alkuperäinen kirjoittaja Glow:Vaihtelua siismelkein kun vapaapäivä!
Mukavaa tiistaita sinnekin B)
mulla ei oo mitään tekemistä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä::wave: huomenta! Hirveästi pitäis taas saada aikaiseksi. :snotty:
Opinnäytetyötä pitäis mennä tekemään. Siivota pitäis. Pesukoneen nukkasihti pitäis putsata, pestä akvaario, vaihtaa lapsille lakanat, vaihtaa järjestystä olohuoneessa ja lasten huoneessa (ja näähän on sellaisia PAKKO tehdä tänään kun on muutenkin liikaa tekemistä juttujaAlkuperäinen kirjoittaja Glow:mulla ei oo mitään tekemistä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä::wave: huomenta! Hirveästi pitäis taas saada aikaiseksi. :snotty:
että mitäs hommaa olis tarjolla?![]()
Mä oon ottanu sellasen tavan, että kuivurista tai narulta ei tuu kukaan pois ellei sitä viikata samantien, välttää sillä hyvin noi kasat.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hirveä viikkaushomma edessä, makkarissa varmaan metrin korkea ja pari metriä leveä kasa vaatteita odottamassa.
Mie jaksoin tuota päivän tai pari.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mä oon ottanu sellasen tavan, että kuivurista tai narulta ei tuu kukaan pois ellei sitä viikata samantien, välttää sillä hyvin noi kasat.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hirveä viikkaushomma edessä, makkarissa varmaan metrin korkea ja pari metriä leveä kasa vaatteita odottamassa.![]()
Joo, sitten ne on ryppysissä kasoissa kun ne siirtää sängyltä pois kun ite menee nukkuunAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mie jaksoin tuota päivän tai pari.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mä oon ottanu sellasen tavan, että kuivurista tai narulta ei tuu kukaan pois ellei sitä viikata samantien, välttää sillä hyvin noi kasat.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hirveä viikkaushomma edessä, makkarissa varmaan metrin korkea ja pari metriä leveä kasa vaatteita odottamassa.![]()
Ne tulee usein esim. viskottua sängylle kuivaustelineeltä pois märkien tieltä. Ja ajatuksena toki, että kohta ne viikkaan. Sitten tuleekin miljoona muuta kotityötä, lapset heittäytyvät villiks jne.
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel