Ihanaa, ei enää koskaan raskaana!!!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Toinen lapsi syntyi tovi sitten ja mun olotila on ihan euforinen.. Lapsiluku on täysi, ikinäkoskaan ei tarvitse olla 9kk elämästä käymistilassa. Ei isoa mahaa, ei kolottavia paikkoja, ruoka-/juomarajoituksia, vitutusta ja kaikesta kieltäytymistä. Eikä varsinkaan enää ikinä tarvitse synnyttää. :D

Kiitti kun sain purkautua, tämä lähtee kohta saunaan ja ottaa saunan jälkeen yhden saunaoluen siitä pitkään nauttien. :p

sama täälä. lapsiluku tuli täyteen kun toinen syntyi. en erityisemmin nauttinut odotusajoista enkä varsinkaan synnyttämisestä. ihanaa kun perhe on nyt kasassa.
vauvavuodetkin on jo takana. lapset on 3v ja 5v. ihan parasta aikaa elän nyt. lapset on isompia ja heidän kanssaan voi touhuta kaikenlaista

"tiina"
[QUOTE="vieras";28094991]ONNEKSi minä myös samassa tilanteessa. Nuorin 7v, eikä enää koskaan tule lisää. Ah ihanaa kuukautisetkin loppui tammikuussa, en niitäkään kaipaa ja ikä 38v[/QUOTE]

Miten noin aikaisin loppui kuukautiset?itse olen 40v ja ihan säänölliset ovat.

"vieras"
[QUOTE="tiina";28095026]Miten noin aikaisin loppui kuukautiset?itse olen 40v ja ihan säänölliset ovat.[/QUOTE]

Kohdunpoiston takia. Eli se tehtiin mulle. Munasarjat jätettiin, joten vaihdevuosia ei vielä tule. t. se 38v

"vieras"
sama täällä lapsiluku täys. odotusaika melko kamala samoin imetys ekalla hirveetä, kippeet ja isot tissit. hui hui.
yösyötöt ja varsinki ne huudot.
onneksi nuorin kohta 8 ja toinen 12, nyt sitä on kivvaa ja voi mennä yhessä vaikka minne. tai sitte lapset jää kotia ja voi miehen kanssa käydä yhessä lenkilä tai salilla. lapset pärjäävät jo kummasti. jesss.

Noooooo
[QUOTE="vieras";28094991]ONNEKSi minä myös samassa tilanteessa. Nuorin 7v, eikä enää koskaan tule lisää. Ah ihanaa kuukautisetkin loppui tammikuussa, en niitäkään kaipaa ja ikä 38v[/QUOTE]

Meillä nuorin 6v ja eikyllä enää vaikka vauvat on ihania. Miksi kuukautisesi loppuivat?

"vieras"
Onko totta , että kohdunpoistoa ei tehdä ylipainoiselle ? Gyne väitti että se on vaarallista (163cm/115kg)
mä niin haluaisin kohdun pois, kierukkakin nostaa painoa ... mut en oo edes uskaltanut uudelleen kysyä kun se gyne oli muutekin niin.. outo .. olen 42 v

"mie"
[QUOTE="vieras";28095375]Onko totta , että kohdunpoistoa ei tehdä ylipainoiselle ? Gyne väitti että se on vaarallista (163cm/115kg)
mä niin haluaisin kohdun pois, kierukkakin nostaa painoa ... mut en oo edes uskaltanut uudelleen kysyä kun se gyne oli muutekin niin.. outo .. olen 42 v[/QUOTE]

kyllä tehdään ylipainoisellekkin 165cm ja paino tuolloin jtn 95kg

"vieras"
[QUOTE="vieras";28094779]Toinen lapsi syntyi tovi sitten ja mun olotila on ihan euforinen.. Lapsiluku on täysi, ikinäkoskaan ei tarvitse olla 9kk elämästä käymistilassa. Ei isoa mahaa, ei kolottavia paikkoja, ruoka-/juomarajoituksia, vitutusta ja kaikesta kieltäytymistä. Eikä varsinkaan enää ikinä tarvitse synnyttää. :D

Kiitti kun sain purkautua, tämä lähtee kohta saunaan ja ottaa saunan jälkeen yhden saunaoluen siitä pitkään nauttien. :p[/QUOTE]

miks en halua enää lapsia johtuu soskusta.

"aloittaja"
[QUOTE="Toivova";28096234]Joo, tälläkin palstalla on tänäkin iltana yks lapsiluku täynnä naisista huomannut olevansa pillereistä huolimatta raskaana. Aina ei suunnitelmat toteudukaan...[/QUOTE]

Siitäpä syystä täällä jonotellaan sterilisaatioon, tai no, mies jonottaa. Ei mitään riskejä oteta :)

Minni-hiiri harmaana
(Ihanaa! Ei enää KOSKAAN kuukautisia)!

Olen iloinen aapeen puolesta; päätös on selvästi harkittu ja mieleinen :) Kaksi lasta mullakin ja sopiva määrä on ollut. Nyt tulossa 3. lapsenlapsi.

Uskokaa tai älkää, mutta tämä kohta on naisen ikäjanalla parasta aikaa!

Yhteistyössä