..alkaako hänkin strippariksi ja tanssitytöksi?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Tänään ei varma mitään mutta huomenna mun kans töihin ja biilettämään
tuu sinäkin tänneAlkuperäinen kirjoittaja Not:Käy niin kateeksi. Mä oon koko ikäni halunnut strippiluolaan bilettämään ja katsomaan kun mun kaveri strippaa..
nikki not kertoo jo jotain. eli siis ei tod halua...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:tuu sinäkin tänneAlkuperäinen kirjoittaja Not:Käy niin kateeksi. Mä oon koko ikäni halunnut strippiluolaan bilettämään ja katsomaan kun mun kaveri strippaa..
Mielelläni tulisin muuten, mutta oon kipeenäAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:tuu sinäkin tänneAlkuperäinen kirjoittaja Not:Käy niin kateeksi. Mä oon koko ikäni halunnut strippiluolaan bilettämään ja katsomaan kun mun kaveri strippaa..
ens kerralla vaan,meille aina saa tullaAlkuperäinen kirjoittaja Not:Mielelläni tulisin muuten, mutta oon kipeenäAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:tuu sinäkin tänneAlkuperäinen kirjoittaja Not:Käy niin kateeksi. Mä oon koko ikäni halunnut strippiluolaan bilettämään ja katsomaan kun mun kaveri strippaa..