Ihana viikonloppu miehen kanssa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Walpuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"Walpuri"

Vieras
Tästä piti tulla ihana viikonloppu kahdestaan mieheni kanssa. Monta päivää olin jo touhunnut, kuinka siskoni hakee lapset perjantaina hoitoon (kuten hakikin jo aamulla) ja palauttaa vasta sunnuntaina.
Kun lapset oli haettu, siivosin kodin, kävin kaupassa ja Alkosta hain viiniä. Oli miehen kanssa puhe, että tulee suoraan töistä kotiin noin klo. 17. kaikki oli muuten paremmin kuin hyvin (olin jopa laittanut itseni nätiksi, sheivannut posliinikis jne...) paitsi että miestä ei kuulunut kotiin! Yritin soittaa klo 18, ei vastannut. Laitoin viestiä ja vasta joskus klo 19 tuli viesti että sorry kun unohin kertoo, että poikien kanssa saunailta ja menee aika myöhään. Joopa joo, korkkasin viinin itekseni vaan eihän se yksin maistunut. Katoin telkkaria ja odottelin miestä vaan eipä tullut joten yksin nukkumaan!
Sitten joskus klo 2 yöllä tuli, rojahti viereen ja alkoi kuorssta. Aamulla heräs joskus klo. 11. Selitteli jotain ja oli katuvainen ja silleen. Alkoi sitten just suunnitella, että mennään tänä iltana jonnekin syömään, leffaan ja...kun sen puhelin soi. Yks meidän yhteinen naistuttu soitti, että autossa joku vika ja pakko olis päästä lähtemään. No mies siitä paikasta pisti takin päälleen ja sanoi palaavansa ihan pian.
Lähti siis klo 13 ja vieläkään (klo 22.30) ei ole tullut takaisin!!! Puhelimenkin jätti kotiin ja tän naisen tuntien on voinut tapahtua ihan mitä vaan, ehkä koko autojuttu oli keksitty ja nyt ovat tekemässä ties mitä. Aion ottaa kohta pari nukahtamistabelttia ja pistää oven takalukkoon, ottaa päähän niin vitusti.

Ei oikeasti voi näin mennä...että puhelin kotona ja petollinen naistuttu ja autoa korjaamassa ja yhteistä viikonloppua piti kuitenkin viettää? Tai jos on, niin ei takuulla eka kerta. Ja miten teillä noin muuten elämässä menee?

Kovin kauan kyllä kestää autojuttu...

Mun mies lähti just baariin ja jätti sormuksen kotiin. Ei ole ikinä koko liiton aikana ottanut sitä pois, siis ainakaan mun nähden. Eikä käynyt baareissakaan ilman mua. Että vähän vitutusta täälläkin.

Onko toi yleistäkin teillä? Itse varmasti olisin jo pakannut miehen kamppeet laatikoihin ja heivannut ne ulos. Jätä tabut ottamatta, ja lähde itse tyttöjen kanssa tuulettumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kköp;27557202:
Onko toi yleistäkin teillä? Itse varmasti olisin jo pakannut miehen kamppeet laatikoihin ja heivannut ne ulos. Jätä tabut ottamatta, ja lähde itse tyttöjen kanssa tuulettumaan.

Tai oikeammin, antanut miehen pakata laukkunsa seuraavana päivänä ja suksia minne huvittaa...

Varmistan vain, että tiesihän miehesi myös näistä suunnitelmista? Että olitte yhdessä sopineet ja hänelle oli selvä mistä oli kyse? Jos näin, niin tuollainen käytös on kyllä ala-arvoista. Ei tuollaista pidä sietää.

Älkää ottako niitä kusipäitä. Kyllä kunnon miehiäkin löytyy. Ikuisuuskysymys mut ei varmaan pahene toistamisesta :P

Tuohon jos jäät naisena nöyryytettäväksi niin pala palalta murrut. Olen muutamaan kertaan todistanut.

[QUOTE="Walpuri";27557093]Tästä piti tulla ihana viikonloppu kahdestaan mieheni kanssa. Monta päivää olin jo touhunnut, kuinka siskoni hakee lapset perjantaina hoitoon (kuten hakikin jo aamulla) ja palauttaa vasta sunnuntaina.
Kun lapset oli haettu, siivosin kodin, kävin kaupassa ja Alkosta hain viiniä. Oli miehen kanssa puhe, että tulee suoraan töistä kotiin noin klo. 17. kaikki oli muuten paremmin kuin hyvin (olin jopa laittanut itseni nätiksi, sheivannut posliinikis jne...) paitsi että miestä ei kuulunut kotiin! Yritin soittaa klo 18, ei vastannut. Laitoin viestiä ja vasta joskus klo 19 tuli viesti että sorry kun unohin kertoo, että poikien kanssa saunailta ja menee aika myöhään. Joopa joo, korkkasin viinin itekseni vaan eihän se yksin maistunut. Katoin telkkaria ja odottelin miestä vaan eipä tullut joten yksin nukkumaan!
Sitten joskus klo 2 yöllä tuli, rojahti viereen ja alkoi kuorssta. Aamulla heräs joskus klo. 11. Selitteli jotain ja oli katuvainen ja silleen. Alkoi sitten just suunnitella, että mennään tänä iltana jonnekin syömään, leffaan ja...kun sen puhelin soi. Yks meidän yhteinen naistuttu soitti, että autossa joku vika ja pakko olis päästä lähtemään. No mies siitä paikasta pisti takin päälleen ja sanoi palaavansa ihan pian.
Lähti siis klo 13 ja vieläkään (klo 22.30) ei ole tullut takaisin!!! Puhelimenkin jätti kotiin ja tän naisen tuntien on voinut tapahtua ihan mitä vaan, ehkä koko autojuttu oli keksitty ja nyt ovat tekemässä ties mitä. Aion ottaa kohta pari nukahtamistabelttia ja pistää oven takalukkoon, ottaa päähän niin vitusti.[/QUOTE]

Olet pelle. Hanki mies!

Voi ei :(

Ihan kuulostaa mun kaverilta. Yritän ja yritän takoa päähän, että kannaatako tuollaista miestä katsoa, mutta eihän tuo kuuntele...

Ihan oikeasti nainen, sinulla on arvo. Miksi ihmeessä annat jonkun kohdella sinua tuolla tavalla? Ja mieti minkälaisen kuvan naisen arvosta annat lapsillesi? Haluatko heidän jonain päivänä elävän vastaavanlaisessa parisuhteessa?

Mun miesystävä valehteli mulle eilen ihan pokkana ettei ole ravintolassa ja jäi kii. Kaikkea muutakin siinä oli. Pyyteli kovasti anteeksi, mutta nyt mulle riitti. En oikein osaa tehdä mitään ja on tosi paha olla, mutta aion päästä tästä ylitse jotenkin. Ihan sillä intouduin kirjoittamaan, että josko aapeeta hiukan edes lohduttais se että muillakin menee aika huonosti.

Nössö! :D Minä lähtisin sen vinkkupulloni kanssa ensin vähän kyläilemään tälle naistutulle (katsomaan, että onko ukko siellä) ja sen jälkeen voisin eksyä baariin... ;)

Joo porvoostahan se tuuli taas käy, sillä kukaan ei voi olla noin nössö, että kiltisti menee vaan nukkumaan, kun toinen viilettää vieraissa...

Ei jeevana sentään. En katsois tota touhua pätkääkään! Olisin vetäny niin ison sipulin nenään jo siitä poikien saunaillasta että oksat pois ja pala latvaa! Ja kyllä, olen parisuhteessa. Koulutetussa sellaisessa -> mies kyllä tietää mikä pahoittaa mieleni.

Mä olisin kyllä suuttunut tuosta niin hemmetisti jo sinä ekana iltana, että mies ei olisi todellakaan lähtenyt mitään tutun autoa korjaamaan. Välillä tätä palstaa lukiessa oikeesti mietityttää, että mistä helvetistä nää naiset oikein miehensä repii. Sit harmitellaan ja voivotellaan yksin kotona.

Kerran äijä jätti tulematta baarista kotiin. Oli jatkoilla jotka venyi aamuun. Heräsin aikasin paniikissa tajuten ettei ole tullut kotii (luulin että hänet on hakattu ojaan, sammunut ojaan yms.) kun selvisi missä oli ollut. Tahalleen oli jättänyt vastaamatta puhelimeen. Ihan turvassa oli! Riemastuin siitä niin että pakkasin laukkuun vaihtovaatteet ja hygieniatarvikkeet, soitin siskon hakemaan luokseen ja laitoin puhelimen kiinni. Yhden tekstarin laitoin etten ole kotona kun tulet. Iltaan mennessä äijä oli itkun partaalla kun en ollut kertonut missä oon. Lopuksi kerroin kuitenkin ja sanoin olevani täällä nyt miettimässä asioita. Se säikäytti siipan ja seur päivänä asian halki puhuttuamme tein selväksi että mitä tulee tapahtumaan jos toiste mokaa. Pettänyt ei ollut, siitä on varmuus mutta se että jouduin miettimään sitäkin vaihtoehtoa plus muita niinä pitkinä tunteina kun en saanut häntä kiinni. Saakeli kun otti kupoliin!! Itkin ja raivosin! Asiaan vaikutti suuresti se että olin raskaana.

Mulle on periaatteessa sama, jos mies panee muita, kuhan se tuo rahaa mulle ja etenkin lapsille.. Ja tietenkin suo sitten vastaavasti mun käydä ns. vieraissa.. (On ns. pihdannu jo pidemmän aikaa..) Voidaan me pitää ns. kulissiavioliittoa, jos se niin haluaa, vaikka tottalai se satuttaisi mua ja en enää ikinä vois ajatella naimisiin meneväni..

Yhteistyössä