Ihana vapauden tunne, kun ei enää tarvi imettää :)

Mä en oo enää korvaamaton tässä talossa ja poikaa voi joskus hoitaa joku muu kun minä :D Vaikka eipä tässä olla hetkeen yöhyppöölle lähdössä, kun tuola mahassa ja seuraava köllöttelee :) Mutta ainakin mä voin lähteä, jos mä haluan, eikä tarvi miettiä, että kuinka se taas sielä karjuu tissin perään :headwall:

vieras vierailija
Mun on pakko kysyä, et eikö ahdista yhtään:(? Olla heti raskaana kun toinen on vasta rinnasta vieroittunut. Älä pahastu tästä kysymyksestä, utelen vaan, kun tuntuu itsestä niiiiin vieraalta ajatukselta...:/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vierailija:
Mun on pakko kysyä, et eikö ahdista yhtään:(? Olla heti raskaana kun toinen on vasta rinnasta vieroittunut. Älä pahastu tästä kysymyksestä, utelen vaan, kun tuntuu itsestä niiiiin vieraalta ajatukselta...:/
Mä oon ehtiny jo tottua ajatukseen, mutta seuraavaa en kyllä aio imettää näin pitkään... ja joka päivä tulee saamaan maitoa pullosta, ettei tuu vaikeuksia lopettaa imetystä :D

vieras vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vierailija:
Mä oon ehtiny jo tottua ajatukseen, mutta seuraavaa en kyllä aio imettää näin pitkään... ja joka päivä tulee saamaan maitoa pullosta, ettei tuu vaikeuksia lopettaa imetystä :D
Ok:)

mustakin oli ihanaa, ku ei tarvinu imettää enää. Odotin oikeesti sitä päivää, että ei tarvii imettää. Vaikka vauva söi myös korviketta, niin kyllä se silti oli rasittavaa. Mua imetys ahisti ja en yhtää tykänny. Mutta silti 8 kuukautta imetin, koska se äidinmaito on nii hyväksi lapselle :) (ja suunnittelin että 1-vuotiaaksi asti oisin imettäny, mutta onneks en niin tehny).

io
Mua taas meinaa ahdistaa ajatus, että kohta pitäisi lopettaa imetys. Tai siis eihän kukaan pakota, mutta poika nyt 8,5kk ja oon ajatellut imettää 1v. saakka, mutta taidanpa jatkaa pitempään, jos ei itse näytä haluavan lopettaa. Esikoinen vierotti itse itsensä suunnilleen 8,5kk iässä.

Minusta imetys niin vaivatonta ja vieläpä ihanaa. Ja vauvahan kulkee joka paikkaan mukana, minne itsekin menen. Ja pärjää nyt jo tietysti vähän aikaa isänsäkin kanssa, kun syö tietysti jo muutakin, kuin tissiä.

Alkuperäinen kirjoittaja io:
Mua taas meinaa ahdistaa ajatus, että kohta pitäisi lopettaa imetys. Tai siis eihän kukaan pakota, mutta poika nyt 8,5kk ja oon ajatellut imettää 1v. saakka, mutta taidanpa jatkaa pitempään, jos ei itse näytä haluavan lopettaa. Esikoinen vierotti itse itsensä suunnilleen 8,5kk iässä.

Minusta imetys niin vaivatonta ja vieläpä ihanaa. Ja vauvahan kulkee joka paikkaan mukana, minne itsekin menen. Ja pärjää nyt jo tietysti vähän aikaa isänsäkin kanssa, kun syö tietysti jo muutakin, kuin tissiä.
Meillä poika oli jo 1,5v, eli olikin jo aika lopettaa. Koskaan ei juonut pullosta, eikä kupista... nyt onneksi oppi/suostui juomaan.

Yhteistyössä