Ihana tuo meidän muksu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienen fanin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienen fanin äiti

Vieras
Meillä 5v kuuntelee Juha Tapiota innoissaan. Tosiaan laitan yhdeltä levyltä jonkun biisin, tai jostain radiokanavalta, ja aina takapenkiltä kuuluu : Älä äiti vaiha! Eikä edes tiedä että on tuota mutta kovin kuuluu meillä.
Tänään kävin tytön kanssa toimintaterapiassa. Ite olen toimintaterapeutti (tällä hetkellä varalla, "oikea" terapeutti oli kipeenä) ja menin tuonne sitten hyvissä ajoin katsomaan. Likka oli tarkoitus hakea sieltä sitten enne puol 12. Menin noin puol 11 sinne, kun piti tsekkailla mitä välineitä tuolla on.
Hän oli kirjoittanu mulle tuosta lapsesta tietoa ja sellasta sähköpostiin, joten menin lukemaan niitä. Neiti meni sillä aikaa tutustumaan välineistöön...
Tyttö oli sellasessa "keinussa", missä istuttiin niinkun haaraistunnassa ja mentiin eteen-taakse. Kohta kuului: Hop hop hepo! Sinussa on valo, sinussa on yö, sinulla on sitkeä sydän joka lyö!"
Tyttöä ei sitten keretty hakea puoli 12 (perhepäivähoitajan yksi hoitolapsista oli juuri nukahtanut hän soitti) joten päätin sitten hommata neitokaiselle kyydin. Ihan taksia en viitsinyt tilata mutta sain selville että mies pääsee tytön viemään klo 12. Se oli minusta liikaa joten soitin taksin neidille sittenkin. No, annoin osoitteen ja rahat kouraan. Oli ystävällinen kuski, soitin hoitajalle että neitonen tulee taksilla siihen. Menin sitten siihen ja sanoin miten on ja sanoi että hoitaa. Täti sanoi taksikuskin hänelle kertoneen, että tyttö oli heti sanonut: Laitatko iskelmän? Hänellä ei autoradiota ollut joten eivät voineet kuunnella. Sitten neito oli kysynyt: Osaat sä laulaa Juha tapiota? Vaikka en mitään en ketään? No en... Mä osaan.
Koko loppuajan oli hoilottanut: En mitään en ketään alla ikivanhan aauringon, en mitään en ketään, enemmän kuin sua.
Oli taksikuski ollut aika hilpeä, ei ollut ihan perinteinen kyydittävä kuulemma :)

Yhteistyössä