Ihana tuo esikoinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Oltiin äsken ulkona ja huomasin, että meidän pihaan oli tullu paljon leskenlehtiä. Kerroin sit esikoiselle, että se aina pienenä keräs niitä mulle.
Hetken päästä se tulee kukkien kanssa ja sanoo: Siis mitä onko nää leskenlehtiä? Mä oon aina luullu, että nää on auringonkukkia ja siks oon sulle näitä keränny. Minä sitten: Ai siks, ku auringonkukat on äidin lempikukkia, johon esikoinen: No ei! Ku siks ku sä ite oot aina niin aurinkoinen! :heart: :D

Tuo poika on kyllä niiin ihana ettei mikään! :heart: (Paitsi tietty kuopus on yhtä ihana ) :heart:

Nii hitsi, ei nyt kyllä asiaan kuulu, mut ootte tainnu kaikki jädet jo syödä?!? :whistle: Oon tulossa siihen lähi "kirkolle" tänään, ni tuli mieleen että ois voitu koukata sitä kautta kotio vaikka, jos oikeesti mulle kahvit keität??

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Nii hitsi, ei nyt kyllä asiaan kuulu, mut ootte tainnu kaikki jädet jo syödä?!? :whistle: Oon tulossa siihen lähi "kirkolle" tänään, ni tuli mieleen että ois voitu koukata sitä kautta kotio vaikka, jos oikeesti mulle kahvit keität??
Juu, kyllä se käy! :) Monen aikaan olisitte tulossa?
Jäätelöt on kyllä syöty, mutta äkkiäkös mä kaupasta uutta jädeä kipasen hakeen! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Juu, kyllä se käy! :) Monen aikaan olisitte tulossa?
Jäätelöt on kyllä syöty, mutta äkkiäkös mä kaupasta uutta jädeä kipasen hakeen! :D

Kiva! No kuules, jospa mä ilmottelen lähempänä, niin, jos laitat yy:nä puh.nummeroo, kun toi pienimmäinen just alkaa unille ja ollaan sen jälkeen lähdössä.. Pitää hakea keskimmäinen sieltä yökylästä.

Yhteistyössä