Ihanä tää Tutan uusi kuosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Manna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli lapsena 80-luvulla sellainen valkoinen mekko jossa oli punaisia tarktoreita ja se oli mun aarre.
Pitänee ruveta kankaita katselemaan, voisihan siitä kankaasta sitten jotain muutakin kuin vaatteita tehdä.

Ihan kiva!

Mä olen etsinyt traktori- kuosisia vaatteita lapsille mutten ole vielä(kään) löytänyt. Muistoja omasta lapsuudesta.

Mä ostin pari kk sitten kappahlista unihaalarit traktorikuosissa pojalla, setissä oli vihreä jossa rinnassa yksi traktori ja valkopohjainen joka oli täynnä traktoreita. Name itillä on traktoripaita, sellainen vihreäpohjainen jossa paljon pikkutraktoreita ja saman värinen yhdellä isolla traktrorilla. Mä tykkään ostaa kans lapsille traktorikuosisia vaatteita, mutta ihan viime aikoina ei tule muita noiden lisäksi mieleen, että olisin nähnyt, eikä noikaan nyt hienoimmasta päästä ollut :) Tosi kivoja on välillä ollut ainakin lindexillä. Lasten metsolalla kans, mut hinta meille vähän liikaa. Niin ja småfolkilla on ollut traktorikuoseja, en tiedä onko nykyisessä mallistossa :)

/kävin katsomassa name itin verkkokaupasta löytyiskö kuvaa niistä paidoista, niin en löytänyt mut löysin, kaikkia muita traktoripaitoja sieltä ;)

Mietin tuota haalaria, jota oli 98-kokoon asti. En voi kuvitella, että meidän 3v 98-kokoa käyttäisi voisi pitää tuollaista jalkaterällistä kokopukua.

Mietin tuota haalaria, jota oli 98-kokoon asti. En voi kuvitella, että meidän 3v 98-kokoa käyttäisi voisi pitää tuollaista jalkaterällistä kokopukua.

Meillä 1v10kk käyttää kokoa 98 ja terälliset haalarit on oikein mukavia, kun lapsi usein riisuu yöllä vaatteitaan ja on aamulla kylmissään vaippasillaan, peitto ja vaatteet mytyssä jossain... Haalari pysyy paremmin päällä. Tutan vaatteissa menee kyllä pienempikin koko, mutta taitaa meillä olla myös 98-senttisiä Tutan unihaalareita, niissä on vielä kasvuvaraa :)

Kiitos teille kaikille jotka vinkkasitte noista traktori-kuoseista! Nyt alkaa meidän lasten kaapit täyttyä niistä :)

Ehkä tarkalla etsimiselläkin joku päivä löytyy se lapsuuden kuosikin. Juuri nuo vanhanmalliset traktorit viehättävät silmää. Mutta kuten sanottu, kiitos avusta!

• Tykkää
Reactions: narikka83

Yhteistyössä