Ihana tää iPad

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Tänään tuli hankittua ja oon nyt jo ihan rakastunut tähän. Piti kyllä ostaa alunperin androidkone mutta tää on kyllä parempi sittenkin. Oli vaan pakko hehkuttaa ja kokeilla mitäsnytteilyä tällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25844564:
Jep, en tajua ihmisiä jotka käyttää muita kuin applen laitteita.

Menin ostamaan androidia ja jotenkin se ei vaan lähtenyt luistamaan. Kokeilin sitten puoliherjalla iPadia ja siitä se sitten lähti. Jopa kaikki Suomen netti-tv:t toimii suoraan.

[QUOTE="Alkupiste";25844590]Menin ostamaan androidia ja jotenkin se ei vaan lähtenyt luistamaan. Kokeilin sitten puoliherjalla iPadia ja siitä se sitten lähti. Jopa kaikki Suomen netti-tv:t toimii suoraan.[/QUOTE]

Muuta ku areena ja katsomo?

Alkuperäinen kirjoittaja Ja mitäs niitä on?;25844596:
Muuta ku areena ja katsomo?

No mä katselen vain katsomo.fi, ruutu.fi ja YLE areena. Muita en ole kokeillut koska en edes tarvitse. Mulle tärkeimmät siis toimii loistavasti. Katsomo.fi ei toimi ainakaan vielä androidissa.

Applet on suunnattu hipstereille ja wannabe-hipstereille + muille hännystelijöille. Applesta on tullut uskonto ja vastustan kaikkea kiihkoilua, joten en kanna rahaa Applelle vaikka tuotteet olisivat miten in ja cool.

Applen tuotteet ovatkin suunnattu tietotekniikasta ymmärtämättömille tampeille.

Juu tota repliikkiä mäkin käytin ennen. Kunnes sitten kyllästyin windowsin ainaiseen kaatuiluun ja levyasemien toistuvaan formatointiin ja ostin macin. Mahtavaa kun voi keskittyä itse työskentelyyn sen sijaan että tarvitsisi pelätä että blue screenin pöllähtämistä kesken kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25845017:
Juu tota repliikkiä mäkin käytin ennen. Kunnes sitten kyllästyin windowsin ainaiseen kaatuiluun ja levyasemien toistuvaan formatointiin ja ostin macin. Mahtavaa kun voi keskittyä itse työskentelyyn sen sijaan että tarvitsisi pelätä että blue screenin pöllähtämistä kesken kaiken.

peesaan, erityisesti tykkään siitä kun mun macbook air starttaa muutamassa sekunnissa

wintoosan starttaamista eikä sammumista ei jaksa odottaa erkkikään

Yhteistyössä